Zeer warm, maar wel gezellig, weer genoeg bier gehadquote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe was het in het prachtige Assen?
Je wilt nu zeggen dat het de schuld van yvonne is dat we dit niet meer krijgen?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren voor België
Hij was zo leuk dat yvonne 'Ja' zei
Gister voor het laatst. Ze waren weer topquote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft @:GGMM laatstelijk nog leuke plaatjes gemaakt eigenlijk?
Vind ze niet zo lekkerquote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil je altijd aanraken maar jij wil altijd meteen mn vingers enz ook
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren voor België
Hij was zo leuk dat yvonne 'Ja' zei
1,2 kcal? Dat is niet veel.quote:
Ow gemist. Ff terug kijkenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister voor het laatst. Ze waren weer top
Nee dat is echt totaal niet wat ik zegquote:Op zondag 28 juni 2026 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je wilt nu zeggen dat het de schuld van yvonne is dat we dit niet meer krijgen?
64 landen met groepsfases maar zonder beste derdes?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opzich naar 64 landen gaan met rechtstreekse KO lijkt me ook leuk. Maar dan is het na 1 wedstrijd klaar.
Misschien 2 wedstrijden een heen en terug wedstrijden maar dan beiden op neutraal terrein.
Smaakt dat?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik drink een alcoholvrije tripel karmeliet
Nee doe maar niet, laat het maar 64 landen zijn vorige keer. Kan heel zuid amerika meedoen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opzich naar 64 landen gaan met rechtstreekse KO lijkt me ook leuk. Maar dan is het na 1 wedstrijd klaar.
Misschien 2 wedstrijden een heen en terug wedstrijden maar dan beiden op neutraal terrein.
lugbraaier!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:14 schreef Lothiriel het volgende:
Tijd om m’n airfryer aan te gooien voor wat frituursnacks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |