Ik heb het gevoel dat het nog 0-0 staat.quote:
SPOILER: Voorlopige tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
héhéquote:
Ik neem het woord "pingels" niet serieus, derhalve niet gestemd.quote:
Voor mensen zoals jij hoop ik dat NL wint voor mensen zoals Ripcity hoop ik dat NL er snel uit vliegtquote:Op zondag 28 juni 2026 21:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ach ja joh, Nederland ligt er toch eerder uit ;-)
Moet jij niet naar bed?quote:
Pringles zijn een minderwaardige vorm van (semi-)gefrituurde aardappel.quote:
Het is wat raspatat is voor friet. (Daarom heet het ook patat natuurlijk)quote:Op zondag 28 juni 2026 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pringles zijn een minderwaardige vorm van (semi-)gefrituurde aardappel.
Laat ons Suid-Afrikaners ons ding doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het eigenlijk Nederland - Zuid Afrika en Marokko - Canada moeten zijn
Ja, vorig topicquote:Op zondag 28 juni 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft GGMM zijn voorspelling wel gedeeld?
Leer eens schrijven johquote:Op zondag 28 juni 2026 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat ons Suid-Afrikaners ons ding doen.
So 17de eeu.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vorig topic
Jammer dat je het gemist hebt, maar ik heb er geen enkele moeite mee om het nog een keer te herhalen
0-2
Ik heb een perenijsje opquote:Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eet een ijsje. Een magnum mini Almond.
En misschien veeg ik er later nog wel een buil ribbelchips achteraan.
Als sprint er maar van geniet.quote:
Vies varken.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eet een ijsje. Een magnum mini Almond.
En misschien veeg ik er later nog wel een buil ribbelchips achteraan.
Je kunt niet alles hebben op een WK. Ook vervelende dingen moeten gebeuren.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had toch liever Turkije vs Egypte gezien dat het altijd saaie Australië.
Dickie vervangt hem in de rust, die zit nu aan zijn stoelpoten te zagen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
Broos oudste coach in KO fase. Je moet toch wat :-D
Bohhhquote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
¤1 voor een doos bij Nettorama goden
[ afbeelding ]
1.200 calorieën per ijsjequote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je toen perenijsjes gekocht of iets anders?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh over perenijsjes gesproken., ik was vanmiddag in de supermarkt en de aardbeienijsjes waren er alweer niet.
Miemiemie oeeh stel je voor je eet 100kcal meer op een dag miemiemiequote:
Geniet van je kaassoufflésquote:Op zondag 28 juni 2026 21:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Miemiemie oeeh stel je voor je eet 100kcal meer op een dag miemiemie
Die heb ik laatst ook gehaald. vond er weinig aan.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die yoghurt over die tweeling uitsmeren bohhh. Over die tepelsquote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bakje Almhof Roomyoghurt aardbei op en niet die 0% variant.
bruis?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink een glas koud water bij deze wedstrijd
Niks meer in huis op dat gebied. Heb gisteren de diepvries ontdooid en voor die tijd goeddeels leeggegeten.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:14 schreef Lothiriel het volgende:
Tijd om m’n airfryer aan te gooien voor wat frituursnacks
Sprint is m’n lievelings. En tot 15km.quote:
Gisterenavond laatste doos aardbeienijsjes hier bij de Jumbo gekocht.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh over perenijsjes gesproken., ik was vanmiddag in de supermarkt en de aardbeienijsjes waren er alweer niet.
Alle lof, voor Almhof!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die yoghurt over die tweeling uitsmeren bohhh. Over die tepels
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Miemiemie oeeh stel je voor je eet 100kcal meer op een dag miemiemie
Volgende x je kunstgebit in doen dan proef je meerquote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gehaald. vond er weinig aan.
De altijd ‘hoog in de emotie zittende’ Turken kan ik ook wel missen als kiespijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had toch liever Turkije vs Egypte gezien dat het altijd saaie Australië.
Betaal ik niet. Werk in België allenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lekker weer meer zorgpremie betalen.
Ik ken een actrice die zo'n boer'nmeiske heb gespeeld in zo'n reclame.quote:
Oh dat valt eigenlijk nog best meequote:
Leuk dat je er bentquote:
Dankje.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er bentHopelijk heb je lekker gesport
Ook bij de Jumboquote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat valt eigenlijk nog best mee
En dat is gewoon bij de Nettorama te koop?
Ik wil je altijd aanraken maar jij wil altijd meteen mn vingers enz ookquote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ken een actrice die zo'n boer'nmeiske heb gespeeld in zo'n reclame.
Wie wil mij aanraken #nohomo
Nu begint het pas échtquote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef TheVulture het volgende:
De leukste fase van het toernooi is begonnen.
Nu @Coco nogquote:
Tering dure winkel. Bij Nettorama ¤1quote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ook bij de Jumbo
https://www.jumbo.com/pro(...)s-4-x-62-ml-675869DS
Ik drink een wijntje met een doos op het glas, want anders komen die kutfruitvliegjes erinquote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik drink een alcoholvrije tripel karmeliet
Kinderhand is gauw gevuld.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef TheVulture het volgende:
De leukste fase van het toernooi is begonnen.
Canadaquote:
Bij Jumbo lagen ze ook voor een eutjequote:
Palletje ingeslagen?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bij Jumbo lagen ze ook voor een eutje
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil je altijd aanraken maar jij wil altijd meteen mn vingers enz ook
Gisteren voor Belgiëquote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft @:GGMM laatstelijk nog leuke plaatjes gemaakt eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |