Schoonmaken daar heb ik muziek bij nodigquote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:oh-oh Echt vervelend van je ogen! Ik ben met een luisterboek inderdaad wel altijd wat aan het doen. Autorijden, wandelen, schoonmaken, was vouwen, in slaap vallen (mét bookmark en slaaptimer), douchen etc.
Precies. Luisterboek is wat al die dingen draaglijk maakt.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:oh-oh Echt vervelend van je ogen! Ik ben met een luisterboek inderdaad wel altijd wat aan het doen. Autorijden, wandelen, schoonmaken, was vouwen, in slaap vallen (mét bookmark en slaaptimer), douchen etc.
Foto van je jurkjequote:Op zondag 28 juni 2026 17:56 schreef Phaidra het volgende:
De warmte was goed te doen, alleen toen we buiten even foto's gingen maken was het wel echt hels.
Muziek luister ik tijdens het lezen van een boek!quote:Op zondag 28 juni 2026 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat zijn de momenten waarop ik cd's luister
Ja dat deed ik ook 😊quote:Op zondag 28 juni 2026 20:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Muziek luister ik tijdens het lezen van een boek!
U vraagt, wij draaien: *weg*quote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:Dat hadden zeker 4 knoopjes meer open gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna net zo diep uitgesneden als jouw voorbeeld, toch?![]()
![]()
Ik had wel nette schoentjes aan ook, maar ik kreeg blaren dus na de ceremonie heb ik ze gewisseld voor gympen.
Gympen zijn imo prima schoenen voor een huwelijk, ik ben er zelf op gepartnerregistreerd.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Hoe oud is je moeder?quote:Op maandag 29 juni 2026 09:09 schreef exode het volgende:
Zo na de files naar mijn moeder. Laatste keer daar echt lunchen en avondeten want zaterdag wordt de hele boel verhuisd.
We gaan de laatste dingen in elkaar zetten in haar appartement, de schuur schoonmaken (dat was een sauna afgelopen week) en de verhuizing doorgeven aan alles en iedereen.
Toch wel erg gek. Maar aangezien mijn moeder onmiddels de trap eigenlijk niet meer opkomt, is het geen dag te laat.
En eindelijk de beslissing over de vakantie genomen, 10 dagen Winterberg.
Ik hoop dat het goed zal gaan. Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe oud is je moeder?
Mijn sm verhuist woensdag naar het appartement hier in de straat. We gaan het meemaken…
Bij patience neem ik aan? Omdat dat een spelletje voor bejaarden is...quote:Op maandag 29 juni 2026 08:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Mogguh!
Werd vanmorgen wakker omdat ik het koud had. Mobiele airco werkt dus prima met wat mindere temperaturen![]()
Gaat er iemand vannacht voetbal kijken? Ik ben het wel van plan maar weet niet of ik het wel ga reddenZoon wil een nacht doorhalen. Nou, succes dan maar. Mag ie later zn sjaggobui wel bij zich houden.
Waarom krijg ik bij online patiente een reclame voor bejaardenwoningen?![]()
Dat spel ja en nee, tis niet voor bejaardenquote:Op maandag 29 juni 2026 11:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bij patience neem ik aan? Omdat dat een spelletje voor bejaarden is...
en ik ga écht geen voetbal kijken midden in de nacht. Ik sta deze week vier avonden in het theater en elk uur slaap is er een.
Fijn dat ze nu echt gaat verhuizen exode. Succes!
Schanu, het klinkt verstandig... al vind ik als vakidioot 6 uur per dag nog veel met jullie thuissituatie.
O boy, wat is je zoon aan het regelen voor jequote:Op maandag 29 juni 2026 14:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat spel ja en nee, tis niet voor bejaardenKrijg normaliter reclame van sites waar ik op heb gezeten. Das ook de reden dat ik telkens nieuwe converse koop want die komen voorbij als ik speel dus geen idee waar deze reclame vandaan is gekomen, heb niet voor bejaadenhuizen gekeken
Zo naar de kapper. Mn haar wordt behoorlijk hooiig![]()
quote:Op maandag 29 juni 2026 14:40 schreef Troel het volgende:
[..]
O boy, wat is je zoon aan het regelen voor je
Oooooh boyquote:Op maandag 29 juni 2026 14:40 schreef Troel het volgende:
[..]
O boy, wat is je zoon aan het regelen voor je
Jaa, dat! Ik had een record van heel snel maar die laptop crashte dus mijn record ookquote:Op maandag 29 juni 2026 14:44 schreef Schanu het volgende:
Patience is leuk! Mijn ouders speelden dat altijd na het eten toen ik klein was, razendsnel konden ze dat
Oh neequote:Op maandag 29 juni 2026 14:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooooh boy
[..]
Jaa, dat! Ik had een record van heel snel maar die laptop crashte dus mijn record ook![]()
En ik kan met dit spel brainstormen of gewoon even helemaal niks denken
quote:Op maandag 29 juni 2026 15:22 schreef vencodark het volgende:
Word Feud moet je inderdaad echt kopen. Ik heb het amper 1 week gratis geprobeerd en ik werd gek van de reclame.
Nooit spijt van gehad.
Dat deed ik voor het internettijdperk ook, met van die heeele kleine kaartjesquote:Op maandag 29 juni 2026 14:57 schreef Schanu het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Mijn ouders speelden het met ouderwetse speelkaarten, ik doe het zelf wel op de mobiel omdat mijn vrouw het niet speelt
Leuk! Mocht je tips willen, wij zijn in de meivakantie een week in die regio geweest!quote:Op maandag 29 juni 2026 09:09 schreef exode het volgende:
En eindelijk de beslissing over de vakantie genomen, 10 dagen Winterberg.
Verstandig om af te schalen. Het is allemaal al ingewikkeld genoeg.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:43 schreef Schanu het volgende:
Exode, wat een lekker vooruitzicht dat er een vakantie is geboekt! En fijn dat de verhuizing nu een feit is.
Kyara, alvast veel plezier bij Walibi morgen, hopelijk lukt het allemaal met de uitgangspas!
Oh-oh, nee ik was dinsdag al vrijgesteld van arbeid, daar komt de 2 uur minder werken op mijn fulltime dagen nu bij. Dus ik ben verder afgeschaald dan ik al was.
Tink, ik werk parttime en heb met mijn huidige afschaling nog maar 2 fulltime dagen over (de woensdag werk ik standaard een halve dag namelijk). Dus ik werk nu nog maar 16 uur per week
Oh neeeee wat een domper van de juffenquote:Op maandag 29 juni 2026 17:02 schreef exode het volgende:
DIEPE ZUCHT!
Juul krijgt volgend schooljaar dezelfde 2 juffen. Echt....![]()
![]()
![]()
Dus er is een gesprek met beide aangevraagd, nog zo'n schooljaar gaat hem echt niet worden. Ook is er een gesprek met een coach aangevraagd waar schoonzus erg goede ervaringen mee heeft.
Hopelijk gaan we op deze manier verder komen en anders wordt het toch een andere school.
En ik zweet me kapot van het sjouwen, schoonmaken en kasten in e;kaar zetten bij mijn moeder MAAR ik wordt betaald in worstenbroodjes
Meestal één dezer weken vanuit het boekenhuis dat ze gebruiken.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:51 schreef Hupje het volgende:
Irritant, @:Nijna
Over schoolboeken gesproken... Wanneer hoor je meestal iets van zo'n toko? School gaf bij de kennismakingsmiddag aan dat je een mail gaat krijgen daarover. Moet ik er achter aan als ik die de laatste week voor de vakantie nog niet heb gehad? Of moet ik gewoon afwachten en komt dat vanzelf einde vakantie?#newbie vo-ouder
Ik heb die mail vorige week gehadquote:Op maandag 29 juni 2026 17:51 schreef Hupje het volgende:
Irritant, @:Nijna
Over schoolboeken gesproken... Wanneer hoor je meestal iets van zo'n toko? School gaf bij de kennismakingsmiddag aan dat je een mail gaat krijgen daarover. Moet ik er achter aan als ik die de laatste week voor de vakantie nog niet heb gehad? Of moet ik gewoon afwachten en komt dat vanzelf einde vakantie?#newbie vo-ouder
Geen vakantie dit jaar, dus dat moet goedkomenquote:Op maandag 29 juni 2026 18:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Werkt het bij oudste via Iddink, Kan gedoe opleveren als je op vakantie bent.
4 maanden... ugh. Zit je er alweer zo lang joh?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:03 schreef oh-oh het volgende:
@:nijna, ik heb nu pas minder last van mijn schouders sinds de verhuizing, we zijn bijna 4 maanden verder![]()
Ik heb vanochtend ook gestofzuigd, ik ben nog herstellende, maar het is hier op dit moment ook nog 37 graden
Nijna, wij hebben ook een keer de inleverdag gemist. Wij hebben toen de volgende dag de boeken alsnog aangetekend naar Iddink gestuurd. Iddink deed wel moeilijk en stuurde ons rekeningen, maar toen we aantoonden dat we de boeken verstuurd hadden en dat zij ze hadden aangenomen hoefden we verder niks te betalen. Het kostte ons natuurlijk wel het geld voor het pakket en het aantekenen, maar dat was wel echt minder dan wat Iddink ons in rekening wilde brengen. Iddink stuurde ons namelijk een factuur voor 221,66quote:Op maandag 29 juni 2026 19:44 schreef Nijna het volgende:
Ik heb inmiddels bericht van de moeder van klasgenoot. De boeken moesten vandaag ingeleverd... dus.
@:Mushanga71 vorig schooljaar was het Osinga, dit schooljaar weet ik het eigenlijk niet en kan er ook geen communicatie meer over vinden, ze kreeg ze op school de eerste week.
Ik ga school mailen, zij zeiden toen dat we daar bericht over zouden krijgen...
Ze regelen het maar. Misschien kunnen ze dan ook eens kijken hoe de communicatie beter kan. Wij zijn er vanaf, maar we zullen vast de enigen niet zijn die hier tegenaan lopen.
[..]
4 maanden... ugh. Zit je er alweer zo lang joh?
Ik voel het soms met golfen ook(en met afwassen, afdrogen...). Ik hoop niet dat het net als bij mn duimen beginnende slijtage is, voelt wel een beetje gelijk. En eigenlijk voelde ik het soms al voor de verhuizing, maar het gesjouw heeft niet echt geholpen.
37 graden, blegh. Hier nu 25, stuk beter. Maar de zon doet zn best wel om het warmer te maken achter glas.
Voordeel als de kinderen (of in dit geval 1 kind) over de vloer zijn(/is) ik moet wel iets fatsoenlijks met eten doen. We hebben pokebowl gemaakt en het was best geslaagd.
Nou ja, wat mij betreft mag school het oplossen, je kon die dingen inzien via de leerlingomgeving, maar als je uitgeschreven wordt als leerling, dan kan je daar ook niet meer in.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nijna, wij hebben ook een keer de inleverdag gemist. Wij hebben toen de volgende dag de boeken alsnog aangetekend naar Iddink gestuurd. Iddink deed wel moeilijk en stuurde ons rekeningen, maar toen we aantoonden dat we de boeken verstuurd hadden en dat zij ze hadden aangenomen hoefden we verder niks te betalen. Het kostte ons natuurlijk wel het geld voor het pakket en het aantekenen, maar dat was wel echt minder dan wat Iddink ons in rekening wilde brengen. Iddink stuurde ons namelijk een factuur voor 221,66, wat meer was dan die boeken ooit waard waren geweest volgens mij.
Bij ons was het onze eigen schuld. Gewoon compleet vergeten
Ja, ik snap je principiële instelling, maar Iddink is wel behoorlijk agressief. Wij zaten al op extra kosten en dreigmails voordat ze overstag gingen. En uiteindelijk staat het contract op naam van je dochter. Maar goed, logisch dat je het eerst met school wil opnemen.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nou ja, wat mij betreft mag school het oplossen, je kon die dingen inzien via de leerlingomgeving, maar als je uitgeschreven wordt als leerling, dan kan je daar ook niet meer in.
Ik heb een aantal keer nadrukkelijk gevraagd of ze het dan via de mail zouden laten weten. Maar niet via mijn mail of die van dochter. Misschien de schoolmail, maar ja daar kan je niet meer in als je uitgeschreven bent.
Ik hoop dat het later deze week nog kan en anders geen idee. Ik ga geen boete betalen als ik niet eens wist wanneer ze ingeleverd moesten worden.
Meh dat had wel iets eerder op de avond gekund dan 21:00uur jaquote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hupje het volgende:
Onze overburen zijn een kwartier geleden begonnen met het uitbreken van de bakstenen van hun zijgevelMooie tijd wel voor zo'n pokkeherrie. Nu moet kind dus met raam dicht proberen te slapen.
Ik snap dat je dat na werktijd moet doen, maar toch. Beetje jammer is het wel.
Ik weet niet eens meer of het iddink was... ik hoop dat ik morgen antwoord krijg op mijn mail.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik snap je principiële instelling, maar Iddink is wel behoorlijk agressief. Wij zaten al op extra kosten en dreigmails voordat ze overstag gingen. En uiteindelijk staat het contract op naam van je dochter. Maar goed, logisch dat je het eerst met school wil opnemen.
Wat een rottijd.... sterktequote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hupje het volgende:
Onze overburen zijn een kwartier geleden begonnen met het uitbreken van de bakstenen van hun zijgevelMooie tijd wel voor zo'n pokkeherrie. Nu moet kind dus met raam dicht proberen te slapen.
Ik snap dat je dat na werktijd moet doen, maar toch. Beetje jammer is het wel.
Zeg dat wel! Heb echt bedacht wat ik mezelf toch aan doe. Sliep ook pas om 00.00 dus niet vooruit geslapen zoals de meeste hier in de kroeg.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Heb echt bedacht wat ik mezelf toch aan doe. Sliep ook pas om 00.00 dus niet vooruit geslapen zoals de meeste hier in de kroeg.
Maar goed. Heb straks avonddienst dus als ik m’n bed in ga tot een uur of 11 straks, dan kan ik nog steeds op m’n gemak doen.
Echt he?quote:
Hier ook de melding dat ik een lage slaapscore heb. Straks nog maar even aanvullen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Mijn watch geeft 2.10u slaap aan.
[..]
Echt he?
Ik vind het een kutwedstrijd
Zit je in de kroeg?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier ook de melding dat ik een lage slaapscore heb. Straks nog maar even aanvullen.
Ik vind het ook geen beste wedstrijd tot nu toe. Ik hoop dat er nog wat wissels iets voor ons in kunnen brengen.
Lang geleden trouwens dat ik het licht heb zien worden vanuit de kroeg trouwens haha.
Ik had toen bijna van mn zoon gewonnen, ik zei 4-1 en het werd 5-1quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:04 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had bijna de toto op m’n werk gewonnen0-0 en 1-0… stom Marokko… maar zat er wel in, het is sowieso het wk van de last minute doelpunten helaas…
Je mist niks hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef Butterflower het volgende:
Ik durf nog steeds niet te kijken![]()
M’n wekker gaat zo
Haha yep,quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Verlenging
[..]
Zit je in de kroeg?![]()
Ik wilde ook nog wat uurtjes pakken maar weet niet of dat nog gaat lukken...
Zal je zien dat het penalty’s wordtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:20 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik had toen bijna van mn zoon gewonnen, ik zei 4-1 en het werd 5-1
[..]
Je mist niks hoor
Telefoon mee voor de douche. Of een turbo douche tussen de verlenging en de penalty’s. Maar ik hoop echt dat Nederland nog even scoortquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:25 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Zal je zien dat het penalty’s wordt
Dan moet ik onder de douche staan
Nee, hij wil vroeg beginnen op werk. Op maandag gaat die wekker altijd om 2, dan is hij rond 4 uur aanwezig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is echt heel erg aso Venco, smijt die hele rambam de kamer uit als jij wel wakker bent dan.
En hij wilde opstaan voor voetbal?
Gefeliciteerd @:exode!
Nee hoor. Mijn man is een psychopaat die gewoon doorgaat of je terugpakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Venco echt, dat deed ie bij mij ook maar 1 x hoor.
Pisnijdig omdat iemand een andere baan zoekt/neemt ? Mag toch hopen dat dat niet de reden is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:31 schreef exode het volgende:
Verloofde is duoloos volgend jaar. Haar duo heeft een uur voordat de formatie mail eruit ging medegedeeld dat ze een andere baan heeft.
En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor verloofde pisnijdig was.
Maar goed....ze blijft voor groep 4 staan en krijgt een pittige groep vertelde ze, maar daar ziet ze wel uitdaging in.
Hier ook niet, daarom verwachtten we het ook niet. Het is op deze school zolang B er op zit voor zover ik weet niet eerder gebeurd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef amaranta het volgende:
Ik ben nog nooit met een groep meegegaan naar het volgende leerjaar. En als het even kan blijft dat ook zo.
Ik vind mn klas megalief maar na een jaar gun ik mezelf (en hen) weer een frisse start.
Nee vandaar dat ervoor staat 'En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor....'quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Pisnijdig omdat iemand een andere baan zoekt/neemt ? Mag toch hopen dat dat niet de reden is.
Ik ook niet. Ik heb wel een paar kinderen 2 keer in de klas gehad, met een jaar ertussen. En natuurlijk in groep 1/2 houd je een deel van de kinderen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef amaranta het volgende:
Ik ben nog nooit met een groep meegegaan naar het volgende leerjaar. En als het even kan blijft dat ook zo.
Ik vind mn klas megalief maar na een jaar gun ik mezelf (en hen) weer een frisse start.
Maar dan nog… als een collega weggaat om welk voorval dan ook, is het geen reden om daar pisnijdig om te zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:29 schreef exode het volgende:
[..]
Nee vandaar dat ervoor staat 'En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor....'
Het is geen voorval er zit een verhaal aan vast wat met verloofde te maken heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan nog… als een collega weggaat om welk voorval dan ook, is het geen reden om daar pisnijdig om te zijn.
Is wel echt rot als je geen klik hebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:19 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben blij dat de vrije school dat gedoe met klassenindelingen niet heeft. Hier blijft de klas gewoon 6 jaar lang bij elkaar, dat geeft heel veel rust. Soms zit er wel eens een klas bij met een slechte dynamiek, maar dat kan met een goede leerkracht ook wel opgelost worden.
De leerkrachten blijven er op deze school 3 jaar bij, dat is ook erg handig als je kind speciale begeleiding nodig hebt, dat je niet steeds alles opnieuw hoeft uit te leggen. In de onderbouw was dat ook inderdaad zo bij N, maar in de bovenbouw was het alsnog chaos door zieke en vertrekkende leerkrachten. Voor komend jaar heeft ze gelukkig wel de leukste juf en een meester die erg ervaren is, want de klas kan erg druk zijn en heeft wel wat sturing nodig. Klas 6 alweer, ze worden zo snel groot!
Jij woont toch in regio noord en regio zuid heeft dit jaar eerder vakantie dan regio midden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:21 schreef Schanu het volgende:
Hier hebben we 4 groepen 1/2, daar komen weer 2 groepen 3 uit voort. Mijn 8 jarige kent de helft van haar klas dus al sinds groep 1 en de andere helft kwam erbij in groep 3. De samenstelling vanaf groep 3 blijft tot en met groep 8, behoudens zittenblijvers en/of nieuwkomers. De docenten wisselen elk jaar maar het kan voorkomen dat je in verschillende jaren dezelfde docent krijgt. De juf die de 8 jarige nu heeft in groep 4 is dezelfde juf als die ze had in groep 2. En mijn 9 jarige had diezelfde juf ook vorig jaar in groep 4. Gelukkig is zij een fantastische juf. Ik moet er niet aan denken om meerdere jaren op rij een docent te hebben waar geen klik mee is, dat maakt school zoveel minder leuk![]()
Over ontslag gesproken, vrouwlief heeft een andere baan! Ze werkt nu in regio zuid terwijl wij on regio midden zitten. Dat is los van de enorme reistijd (5 kwartier enkele reis) en het toeleggen op reiskosten (met de huidige prijzen zo'n 300 euro per maand) heel onhandig omdat de vakanties slechts gedeeltelijk overlappen. Zo hebben onze kinderen vanaf volgend week vakantie en begint de vakantie van vrouwlief pas 2 weken later. Ze gaat nu in de stad naast ons dorp werken, 30 minuten fietsen![]()
Nadeel voor haar is dat ze 3 weken eerder moet beginnen. Deze school gaat 2 weken eerder open en daarvoor heeft ze een week met trainingen. Maar dat heeft ze er helemaal voor over en het komt precies uit met onze geplande vakantie.
Ze heeft vorige week dus haar ontslag moeten indienen bij haar huidige school en dat vonden ze heel erg. Ze begrepen het wel, maar vrouwlief is geliefd bij collega's en leerlingen dus ze vinden het vooral heel jammer. Nog los van het feit dat daar nu last minute een formatie probleem ontstaat
Ha ja, ik dacht dat wij randje midden zaten maar hoor net van de vrouw dat wij onder regio noord vallen idd. Ze werkt nu nog in Ede, dat is dan blijkbaar midden idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Jij woont toch in regio noord en regio zuid heeft dit jaar eerder vakantie dan regio midden.
Werkt ze in midden en gaat ze nu in noord werken net als dat jullie wonen? Dan begint school inderdaad weer een stuk eerder voor haar door die wisseling. Maar voor een fijne baan is dat het wel waard.
Maar los van dat, kunnen fietsen is gewoon heel fijn!
Ik snap niet zo goed hoe dat handig werkt. Ze hebben toch lekkerst rekenen en taal? Deed de ene het dan openlijk beter of enthousiaster dan de andere?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:54 schreef FlyingFish het volgende:
<knip>
Maar een duo kan elkaar dan weer heel goed aanvullen, zo had zoon twee jaar geleden duidelijk een knutsel- en rekenjuf, en een taal en kosmisch-juf. Vulde elkaar heel goed aan (in tegenstelling tot de meester en juf van dochters dit jaar).
Ah lekker weer, gedoe voor de vakantiequote:Op woensdag 1 juli 2026 07:53 schreef exode het volgende:
FF, ze moeten op zoek naar iemand anders. Vacature is net open gezet.
Ze vraagt vandaag wel garantie op haar werkdagen zodat wij de BSO op 1 dag op kunnen zeggen en geen opvang voor de pluizenboel hoeven te regelen.
Voor de directrice inderdaad. Verloofde heeft het na haar woordje te hebben gedaan alweer losgelaten. Die heeft de gave heel kort boos te zijn en door te gaan.quote:
Ze hebben hier ook kosmisch, waar al het andere onder valt. De ene was heel goed in het theoretische gedeelte (enthousiaste verteller, maakte borden met hoe alles verbonden was), de ander was meer van de praktische kant en deed het ‘knutselen’. Bij bijvoorbeeld het hoofdthema Egyptenaren was een subthema hiërogliefen. De een geeft uitleg daarover met vooral plaatjes, de ander ging papyrus maken met de kinderen en daar dan zelf een hiërogliefentekst op schrijven. En dat is maar een deel, want ook qua type mens vulden ze elkaar goed aan. De een met extra aandacht voor de zwakkere kinderen, de ander juist met expertise voor de pientere kinderen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:29 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed hoe dat handig werkt. Ze hebben toch lekkerst rekenen en taal? Deed de ene het dan openlijk beter of enthousiaster dan de andere?
Ja, dat zou ik ook doen, maar als je een uur later komt (of vroeger) dan afgesproken is mijn moeder al van de leg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou als het een week later is en dan zorgeloos verhuizen dat er niks meer gedaan hoeft te worden wi ik de keuze wel voor je maken
Wel fijn als je dat makkelijk kan loslaten. Maar ik kan me voorstellen dat het daarvoor ook makkelijker is dat de duo niet meer terug komt dit schooljaar. Hopelijk kunnen ze snel nog iemand vinden, tijdelijke ZZP-ers zijn drama in het onderwijs is mijn ervaring, zeker als je daarmee moet samenwerken lijkt me. Wij hebben vorig schooljaar een half jaar ZZP-ers gehad in de klassen van mijn kinderen en die hebben echt een rommel achtergelaten, die hebben puur hun uren voor de klas gedraaid, maar dat was het ook. Die achterstanden zijn nu pas een beetje weggewerkt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:59 schreef exode het volgende:
[..]
Voor de directrice inderdaad. Verloofde heeft het na haar woordje te hebben gedaan alweer losgelaten. Die heeft de gave heel kort boos te zijn en door te gaan.
De dagen indeling is wel belangrijk verder ziet ze het wel.
Dat was niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:12 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen, maar als je een uur later komt (of vroeger) dan afgesproken is mijn moeder al van de leg.
Maar goed, we hebben nu geloof ik besloten dat zaterdag wel alle grote dingen al verhuisd worden omdat we dan een bus hebben. Dan kan ze er al slapen en als ze dan komen verven kan ze 'schuilen' in haar oude huis of bij mijn zus.
Ze starten morgen is nu de beslissing.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was niet zo moeilijk.
En dan is ze maar van de leg, dat zal ze toch wel zijn met die verhuizing, dan is dat ook allemaal tegelijk klaar straks.
Dat is inderdaad een supergoed idee, helemaal niet kinderachtig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:28 schreef Tink89 het volgende:
Exode, zou het helpen als je (en dit klinkt miss wat kinderachtig, sorry) een soort aftelkalender/planningsding maakt voor je moeder? Dus overzicht met:
- dag
- wat er gaat gebeuren
- wie erbij is
- wat de praktische doingen zijn die er ter voorbereiidng moeten gebeuren
- wie ze kan bellen als ze die dag hulp nodig heeft
- etc....
?
Hier ging het aan het begin van het schooljaar mis met de boeken. SChool had alle gegevens aangeleverd en dus werd het pakket midden in de vakantie op school bezorgd. Dus hij heeft her en der in de klas wat boeken gekregen, geen foto's gemaakt. Slechts eentje moest ingeleverd, maar daarvan is de rug beschadigd. Dat is dus wel zoals hij het gekregen heeft, maar bewijs dat maar eens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier ook boekgedoe. Zoon hoefde alleen de binas in te leveren, heeft de binas ingeleverd en is ook gescand. Toen lag er een factuur van de binas dus ik keek op het inleverbewijs. Staat daarop: ontbreekt![]()
Iddink via het account een bericht gestuurd dat hij zn binas heeft ingeleverd. Nu dus afwachten.
Was trouwens een ouwe beduimelde binas maar ik mag wel de nieuwprijs betalen. Daggutniet he
Goeie, ik had dus wél foto's. Zoon was laatst zn binas op school vergeten, kreeg um terug maar wist niet of het wel de zijne was. Net de foto's erbij gepakt en die geeft aan de achterkant waterschade aan, is ribbelig. En das dus degene die hij heeft ingeleverd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier ging het aan het begin van het schooljaar mis met de boeken. SChool had alle gegevens aangeleverd en dus werd het pakket midden in de vakantie op school bezorgd. Dus hij heeft her en der in de klas wat boeken gekregen, geen foto's gemaakt. Slechts eentje moest ingeleverd, maar daarvan is de rug beschadigd. Dat is dus wel zoals hij het gekregen heeft, maar bewijs dat maar eens.
Normaal deden we dat ook altijd, maar dat is bij het uitpakken van zo'n pakket. Dat was dus nu niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Goeie, ik had dus wél foto's. Zoon was laatst zn binas op school vergeten, kreeg um terug maar wist niet of het wel de zijne was. Net de foto's erbij gepakt en die geeft aan de achterkant waterschade aan, is ribbelig. En das dus degene die hij heeft ingeleverd.
Tip: maak altijd foto's
Heerlijk, @:Kyara! Geniet ervan![]()
Aaah, kut, zal je ook altijd zien he? Nooit nodig gehad, heb je ze nu niet en dan wél nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Normaal deden we dat ook altijd, maar dat is bij het uitpakken van zo'n pakket. Dat was dus nu niet.
Heijderbos. Dichtbijzijnde park dus niet te lang rijden en de mogelijkheid dat een van ons met D1 thuis gaat slapen. Zal ze niet doen maar ze heeft de escapemogelijkheid wel nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:54 schreef laziness het volgende:
Wat fijn @:Kyara ! Heel veel plezier. Welk park?
Ik was ook zo blij dat wij ze aangetekend alsnog hadden verstuurd. En zelfs toen waren we 2 maanden en incassokosten verder voordat ze het accepteerden...quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier ook boekgedoe. Zoon hoefde alleen de binas in te leveren, heeft de binas ingeleverd en is ook gescand. Toen lag er een factuur van de binas dus ik keek op het inleverbewijs. Staat daarop: ontbreekt![]()
Iddink via het account een bericht gestuurd dat hij zn binas heeft ingeleverd. Nu dus afwachten.
Was trouwens een ouwe beduimelde binas maar ik mag wel de nieuwprijs betalen. Daggutniet he
Leuk! ❤️ en fijn dat het kan, ik duim dat het voor iedereen een fijn ontspannen weekend mag zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heijderbos. Dichtbijzijnde park dus niet te lang rijden en de mogelijkheid dat een van ons met D1 thuis gaat slapen. Zal ze niet doen maar ze heeft de escapemogelijkheid wel nodig.
ergens ook wel ingewikkeld dat dit nu onze zomervakantie is. Maar tegelijkertijd zijn we wel blij dit (dit jaar) wel mogelijk is.
Sterktequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lieve iedereen, ik ben al een hele tijd niet geweest. Teveel andere dingen aan het hoofd en lijf. Omdat jullie altijd zo lief zijn wilde ik toch laten weten dat mijn lieve papa30 juni is overleden.
Een half uur voor de wedstrijd Nederland-Marokko, dus we waren al wakker. Want we wisten dat het elk moment kon gebeuren. Hij had nml die woensdag palliatieve sedatie gehad. Erg verdrietig, maar beter voor hem
Ja dat kan allemaal lang durenquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gecondoleerd @:_Ingrid_ veel sterkte nu en de komende periode.
Veel kinderen die uit S. haar tijd zijn gaan nu de basisschool verlaten,en mijn dame gaat naar groep 8. Een extra jaar groep 7 heeft haar zo onwijs goed gedaan vooral sociaal emotioneel...
Ze mag volgend jaar naar talentenlab, een programma voor kinderen die vooral vh praktisch leren zijn, ter ondersteuning van haar schooljaar.
Mn ukkie gaat naar groep 7, maar behalve alle drama met zijn emotie regulatie en adhd gaat hij op school prima.. al is hij wel heel erg toe aan vakantie. En ik ook... 4 maanden na het overlijden van mijn vader zijn we nog steeds bezig met de afwikkeling en ondertussen gaat mijn moeder in augustus/september geopereerd worden, krijgt een nieuwe heup... never a dull moment...
Mijn moeder is nu net een jaar overleden en wij hebben in april de afrekening gehadquote:Op donderdag 2 juli 2026 18:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat kan allemaal lang duren
Ik heb bijna een jaar geleden de erfbelasting ingediend. Heb nog niks gehoord…
Ik heb het in aug ingediend en uit de voorberekening kwam al naar voren wat ik moet gaan betalen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder is nu net een jaar overleden en wij hebben in april de afrekening gehad
Bij ons ging het heel stom. Mijn broer had het ingediend in januari. In april kregen we allemaal een aanmaning dat we niet hadden betaald en alsnog een bedrag moesten betalen en dat we moesten bellen om te vragen hoeveel extra kosten we moesten betalenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het in aug ingediend en uit de voorberekening kwam al naar voren wat ik moet gaan betalen.
Als ik inlog op de pagina staat er alleen ingediend. Nog geeneens in behandeling.
In Spanje daarentegen heb ik het op dag X laten indienen door een “gestor” en gelijk bij indienen de afrekening. Die 0 euro was.
Ja, het was heel absurd allemaal. En wij zijn allemaal echt niet dom of zo, maar er was geen touw aan vast te knopen. Het was vooral de hele tijd te horen krijgen wat ze niet gingen doen.quote:
Das wel heel bizar.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons ging het heel stom. Mijn broer had het ingediend in januari. In april kregen we allemaal een aanmaning dat we niet hadden betaald en alsnog een bedrag moesten betalen en dat we moesten bellen om te vragen hoeveel extra kosten we moesten betalen![]()
We hadden niet eerder post gehad. Dus wij bellen, maar ze wilden alleen mijn broer te woord staan. Mijn broer woont niet in Nederland en had mijn adres als postadres opgegeven. Toch hebben ze alles naar zijn adres gestuurd waar nooit iets aankomt. Omdat er niet betaald was kregen we allemaal afzonderlijk een herinnering, behalve mijn broer, want ook die is bij hem niet aangekomen. Ze wilden niet mailen, want alles qua erfenis gaat via de post, dus het was ook niet op te vragen via DigId.
Ze wilden de aanslag ook niet alsnog naar mij sturen. Ze wilden de extra kosten nog wel kwijtschelden als we direct zouden betalen. Mijn broer gaf aan dat hij geen herinnering had gehad en dus ook geen betalingskenmerk had. Bij gods gratie wilden ze die dan nog wel via de telefoon geven. We hebben betaald en het is goed zo. We hebben dus niet kunnen controleren of het allemaal wel klopt. Ik werd hier niet vrolijk van. We dachten eerst zelfs dat het een scam was, zo raar kwam het allemaal over. Maar goed, aan de telefoon werd dus wel duidelijk dat het echt was.
Mijn vader leeft ook nog, maar je moet wel aangifte van erfbelasting doen, ook als 1 van de ouders nog leeft. Ik kreeg de brief dat ik aangifte moest doen, maar er stond dat je dat ook mocht uitbesteden en omdat mijn broer vanuit het buitenland al zo weinig van alle zorgen op zich kan nemen, leek het me wel iets dat hij kon doen. Achteraf gezien had ik de aangifte beter zelf kunnen doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 07:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh wauw Livelink, dat is wel echt absurd!
Mijn moeder leeft nog dus wij erfden niks.
Nou ja een leuk bedragje dat mijn vader al jaren bij mijn tante had liggen.
Mijn buurman en ik hebben toevalig net geregeld dat wij elkaars huizen erven bij overlijden.
Maar in Hongarije gaat dat soort zaken snel.
Je betaalt ook geen kapitalen erfbelasting, geloof dat dat alleen in NL zo bescheten is...
UK, België, Frankrijk allemaal hogere percentages dan NL nog.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 07:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh wauw Livelink, dat is wel echt absurd!
Mijn moeder leeft nog dus wij erfden niks.
Nou ja een leuk bedragje dat mijn vader al jaren bij mijn tante had liggen.
Mijn buurman en ik hebben toevalig net geregeld dat wij elkaars huizen erven bij overlijden.
Maar in Hongarije gaat dat soort zaken snel.
Je betaalt ook geen kapitalen erfbelasting, geloof dat dat alleen in NL zo bescheten is...
Ja ik neem aan dat je dan ook iets geërfd hebt?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 07:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader leeft ook nog, maar je moet wel aangifte van erfbelasting doen, ook als 1 van de ouders nog leeft. Ik kreeg de brief dat ik aangifte moest doen, maar er stond dat je dat ook mocht uitbesteden en omdat mijn broer vanuit het buitenland al zo weinig van alle zorgen op zich kan nemen, leek het me wel iets dat hij kon doen. Achteraf gezien had ik de aangifte beter zelf kunnen doen.
Nee, wij hebben toen ook niks geërfd, of althans, wel geërfd maar niet gekregen. Maar je moet dan erfbelasting betalen over jouw deel wat op dat moment nog als vordering van jou op de langstlevende partner blijft.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat je dan ook iets geërfd hebt?
Wij niet.
Mijn moeder is natuurlijk ram dement. Mijn zusje heeft geprobeerd om haar iets van de opbrengst van de verkoop het huis te laten schenken of zo, niks hoor. "Ja maar ik ga nog heel lang leven waarom zou ik het aan jullie geven ?".
Het lijkt me wel dat jullie recht op iets hadden. In ieder geval je kindsdeelquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij niet.
Mijn moeder is natuurlijk ram dement. Mijn zusje heeft geprobeerd om haar iets van de opbrengst van de verkoop het huis te laten schenken of zo, niks hoor. "Ja maar ik ga nog heel lang leven waarom zou ik het aan jullie geven ?".
Op zich kan dat vaak ook wel, afhankelijk van het testament en/of de manier waarop men getrouwd was.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:28 schreef oh-oh het volgende:
Goed, ik denk niet dat dat bij ons van toepassing is.
Mijn moeder houdt alles lekker zelf
Mijn vader ook, dus we hebben niks geërfd, maar moesten wel aangifte doen en erfbelasting betalen. Mijn vader heeft wat wij moesten betalen uiteindelijk voor ons betaald.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:28 schreef oh-oh het volgende:
Goed, ik denk niet dat dat bij ons van toepassing is.
Mijn moeder houdt alles lekker zelf
Oh wat ontzettend zuur!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:33 schreef Troel het volgende:
Ik ben heel erg toe aan even rustig in bad liggen. Dat probeer ik al drie maanden, maar elke keer was het warme water op omdat de ketel slecht was.
De afgelopen twee weken is de installateur bezig geweest met het plaatsen van warmtepompen, nieuwe boiler, noem maar op.
Ze waren klaar en dus eindelijk mijn moment.
Nee dus. Binnenunit communiceert niet met de buitenunit. Alleen een klein noodboilertje doet het, de grote niet en ik lig dus wederom in een laagje van een paar centimeter warm water terwijl er niet voldoende water is om nu nog gewoon te kunnen douchen.
Ik word echt gewoon helemaal gek, vooral omdat het gewoon hier in huis en qua installateur totaal niet gecommuniceerd wordt.
Ik vroeg het je ook in het andere topic maar hier is het natuurlijk veel handigerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:23 schreef Phaidra het volgende:
@:Troel wat kut! Gezeik met dit soort dingen zeg.
Erfkwesties zijn ingewikkeld. Ergens wel blij dat er bij ons weinig te erven viel.
Legoland was tof! Het was ook een feestje met de jongste samen. Hij is zoveel meer ‘zichzelf’ als we 1-op-1 zijn. We zaten in een hotel in Vejle, daar kwamen we met de trein aan. Het was wel prima te doen vanuit Vejle met de bus naar Billund. De terugreis was wel hels. Keer op keer aansluitingen gemist, waardoor we meer dan 4 uur vertraging opliepen. Duurzaam en goedkoop, de trein, maar niet per se makkelijk…
Slordig, maar dat zal dan toch wel een kwestie van 'geen bericht, goed bericht' zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:01 schreef vencodark het volgende:
Wij hadden gisteren of vandaag bericht moeten krijgen van de mentor maar niets dus.
Denk niet dat ze vandaag nog bellen.![]()
Ja! Maar ik wist niet dat het nieuw wasquote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:21 schreef exode het volgende:
[..]
Ik vroeg het je ook in het andere topic maar hier is het natuurlijk veel handiger
Heb je Kopenhagen in Miniland gezien? Die was bij ons nog in aanbouw. Ik zag beelden van de opening, zag er erg leuk uit!
Als Lalandia in Juli niet zo belachelijk duur was, waren wij gewoon weer gegaan.
Nee, er stond toch echt donderdag of vrijdag wordt u door de mentor geïnformeerd over de uitkomst van de rapport vergadering.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Slordig, maar dat zal dan toch wel een kwestie van 'geen bericht, goed bericht' zijn
Ik zou denken, geen bericht goed bericht. Hier werd je bij overgaan ook niet gebeld. Kun je geen mail sturen, of een bericht via de schoolapp?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:01 schreef vencodark het volgende:
Wij hadden gisteren of vandaag bericht moeten krijgen van de mentor maar niets dus.
Denk niet dat ze vandaag nog bellen.![]()
Niet direct... mijn ouders hadden samen het huis, vader is overleden, zijn helft wordt in 3en verdeeld, deel voor moeder, deel voor zus deel voor mij, maar omdat mijn moeder nog gewoon in het huis woont kun je nu geen aanspraak maken op mijn deel van de woning ( zou ook niet weten waarom) maar er moet wel erfbelasting betaald worden over onze delen... moeder moet dit betalen omdat zij het huis heeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij niet.
Nee, ik was vanaf 15:30 naar werk en daar heb ik echt nul tijd voor gehad.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 03:58 schreef Tink89 het volgende:
Maar je hebt niet vrijdagmiddag zelf even aan de bel getrokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:58 schreef Kyara het volgende:
Klinkt leuk @:Phaidra ! Sowieso qualitytime.
Mijn vader is 22 jaar geleden overleden en mijn moeder heeft toen alles geregeld maar volgens mij moest ik wel mee naar de notaris om mijn handtekening te zetten mbt het kindsdeel.
oudste over naar vwo 3. Ze waren snel klaar met bespreken
![]()
Wat een fijn vooruitzicht zo voor de vakantie!!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:03 schreef exode het volgende:
Fijn Ynske!! Gefeliciteerd
Over 29 nachtjes mogen we onze pup ophalen! Joepie!
Omdat het saai is als ze op andere momenten gaan poepenquote:Op zondag 5 juli 2026 08:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Waarom poepen baby's altijd als je ze net gewassen en verschoont hebt?
Daar hebben ze dan wél gelijk inquote:Op zondag 5 juli 2026 10:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat het saai is als ze op andere momenten gaan poepen
Je hebt de boel los gemaakt door die beentjes lekker omhoog te swipen tijdens het wassen.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Waarom poepen baby's altijd als je ze net gewassen en verschoont hebt?
Blijkbaarquote:Op zondag 5 juli 2026 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt de boel los gemaakt door die beentjes lekker omhoog te swipen tijdens het wassen.
Hé, wat vervelend, Nijna. Toch waarschijnlijk stress en drukte dat er nu uit moet.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:47 schreef Nijna het volgende:
Ik hang al een paar dagen ziek op de bank, ben er wel weer klaar mee. Dus als iemand nog snot, keelpijn, hoest en koorts wil hebben... gratis af te halen. (als ik het dan ook maar kwijt ben... maar dat werkt vaak niet zo geloof ik).
Hoe oud is hij nu? Alweer (bijna) 1 denk ik?quote:Op zondag 5 juli 2026 12:50 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Hij eet nu pannenkoek. En ja, dat mot er ook weer uit![]()
Ga ik hem na zn middagdut naar huis brengen. Zn grote broer mist hem. Huilend: mijn broer is weg!
Zoon leert het niet. Niet druk met hem doen na melk of eten. Hallooo pannenkoek![]()
Dat denk ik... nu moet ik wel ff op de rem...quote:Op zondag 5 juli 2026 15:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé, wat vervelend, Nijna. Toch waarschijnlijk stress en drukte dat er nu uit moet.
Ja, klopt. Eind augustus wordt één. Tis echt niet normaal meer zoals de tijd vliegt.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe oud is hij nu? Alweer (bijna) 1 denk ik?
Dit is vragen om ellende he...quote:Op zondag 5 juli 2026 16:49 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Eind augustus wordt één. Tis echt niet normaal meer zoals de tijd vliegt.
Beterschap @:Nijna![]()
Ik ga beeb naar huis brengen. Zoon heeft nu ook buikpijn. Beeb en ik niks en ik heb nog wel mijn zieke dochter geknuffeld, kots geruimd en poepluiers verschoont. Ben immuun
McD zou ik ook skippen als het een uur duurt. Ik geloof sowieso met een beroerd kind in de auto.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Still up and running![]()
Zoon daarentegen hangt nu kotsmisselijk in de auto, wilde persee mee beeb naar huis brengen en weigert nu de auto uit te stappen. Appt dat ie zit te kotsen, wel in een zakje want met mijn vooruitziende blik meegenomen![]()
Wilde ik bij de mcD wat halen, werd bij de deur tegengehouden. Kon wel een uur duren. Bruno Mars in de arena![]()
![]()
Omdat geen mcD eet ik wel sjoep. Vega erwtensjoep. Zoon: DAT LIJKT OP KOTS. Ja, dus?![]()
Edit: 20% van de bevolking is genetisch resistent tegen het norovirus, volgens google. Vermoed zomaar dat ik daarbij hoor![]()
Is het bij jou niet de 'stress valt weg dus ziek' reactie?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
McD zou ik ook skippen als het een uur duurt. Ik geloof sowieso met een beroerd kind in de auto.
20% van de bevolking resistent tegen noro? Cool.
Ik moet zeggen... nou nee laat ik dat maar niet zeggen. Maar als ik vergelijk met een vriendin waar ze toch regelmatig met zn allendenk ik dat we genetisch redelijk mazzel hebben gehad (tot nu toe...).
Goed geshopt @:Schanu fijn![]()
Ik heb geen koorts meer, althans vanmorgen gaf de thermometer weer mijn normale temperatuur aan. Maar ik ben nog wel heel zweterig, dus nog niet fit.
Dat kan heel goed, heb ik vaker gehad. Toen met een stevige keelontsteking als gevolg, maar mn keel voelt beter dus ik hoop dat ik die dans ontspring deze keer.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het bij jou niet de 'stress valt weg dus ziek' reactie?
Even gemist, wanneer komt de nieuwe huisgenoot?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:53 schreef exode het volgende:
Fijn oh oh! Is ook al best snel, half augustus!
Ik heb vandaag 3 ritjes stort gehad, eerst een bomvolle auto met spullen die uit mijn moeders huis kwamen. Allemaal dingen van mij waarvan ik niet meer wist dat ze op haar zolder stonden opgeslagen.
Daarna nog 2 ritjes met spullen om plek te maken voor de pluizenbol. Er moet 1 speelgoedkast leeg om de bench neer te kunnen zetten. Een hoop geschoven en verplaatst en dus veel weggegooid en naar de kringloop gebracht.
Hopelijk niet ziek geworden Mush?
En Nijna hopelijk gaat het snel beter.
2 augustus ophalenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Even gemist, wanneer komt de nieuwe huisgenoot?
Nouja, we reden toch langs de mcD en als hij niks wil eten dan, is ie écht ziekquote:Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
McD zou ik ook skippen als het een uur duurt. Ik geloof sowieso met een beroerd kind in de auto.
20% van de bevolking resistent tegen noro? Cool.
Ik moet zeggen... nou nee laat ik dat maar niet zeggen. Maar als ik vergelijk met een vriendin waar ze toch regelmatig met zn allendenk ik dat we genetisch redelijk mazzel hebben gehad (tot nu toe...).
Goed geshopt @:Schanu fijn![]()
Ik heb geen koorts meer, althans vanmorgen gaf de thermometer weer mijn normale temperatuur aan. Maar ik ben nog wel heel zweterig, dus nog niet fit.
Nah zonder bank zitten zou ik echt niet doen maar als er interesse is kunnen ze hem op afspraak komen halen toch?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:45 schreef Bami het volgende:
Wat FlyingFish zegt, in mijn ervaring verkopen tweedehands banken belabberd dus zou daar zeker de tijd voor nemen en het kleine risico accepteren dat ik even zonder bank zit als er wel snel interesse is.
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon lekker uitrusten Nijna!
Ik heb net mn keuken besteld![]()
Of nou ja, Ikea komt hem zelf zetten.
Ze komen eerst de plek bekijken en dan koop ik het hele ontwerp zo en komen ze hem er in zetten wss half augustus . Helaas moet ik wel zelf nog even een vloer regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |