abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2026 @ 11:53:32 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221181013
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Mogguh!
Werd vanmorgen wakker omdat ik het koud had. Mobiele airco werkt dus prima met wat mindere temperaturen :P

Gaat er iemand vannacht voetbal kijken? Ik ben het wel van plan maar weet niet of ik het wel ga redden :') Zoon wil een nacht doorhalen. Nou, succes dan maar. Mag ie later zn sjaggobui wel bij zich houden.

Waarom krijg ik bij online patiente een reclame voor bejaardenwoningen? :wtf:
Bij patience neem ik aan? Omdat dat een spelletje voor bejaarden is...

en ik ga écht geen voetbal kijken midden in de nacht. Ik sta deze week vier avonden in het theater en elk uur slaap is er een.

Fijn dat ze nu echt gaat verhuizen exode. Succes!

Schanu, het klinkt verstandig... al vind ik als vakidioot 6 uur per dag nog veel met jullie thuissituatie.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221181279
Exode, wat een lekker vooruitzicht dat er een vakantie is geboekt! En fijn dat de verhuizing nu een feit is.

Kyara, alvast veel plezier bij Walibi morgen, hopelijk lukt het allemaal met de uitgangspas!

Oh-oh, nee ik was dinsdag al vrijgesteld van arbeid, daar komt de 2 uur minder werken op mijn fulltime dagen nu bij. Dus ik ben verder afgeschaald dan ik al was.

Tink, ik werk parttime en heb met mijn huidige afschaling nog maar 2 fulltime dagen over (de woensdag werk ik standaard een halve dag namelijk). Dus ik werk nu nog maar 16 uur per week :)
pi_221181891
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Bij patience neem ik aan? Omdat dat een spelletje voor bejaarden is...

en ik ga écht geen voetbal kijken midden in de nacht. Ik sta deze week vier avonden in het theater en elk uur slaap is er een.

Fijn dat ze nu echt gaat verhuizen exode. Succes!

Schanu, het klinkt verstandig... al vind ik als vakidioot 6 uur per dag nog veel met jullie thuissituatie.
Dat spel ja en nee, tis niet voor bejaarden :P Krijg normaliter reclame van sites waar ik op heb gezeten. Das ook de reden dat ik telkens nieuwe converse koop want die komen voorbij als ik speel dus geen idee waar deze reclame vandaan is gekomen, heb niet voor bejaadenhuizen gekeken ;)

Zo naar de kapper. Mn haar wordt behoorlijk hooiig :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage maandag 29 juni 2026 @ 14:40:35 #29
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221181932
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:33 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat spel ja en nee, tis niet voor bejaarden :P Krijg normaliter reclame van sites waar ik op heb gezeten. Das ook de reden dat ik telkens nieuwe converse koop want die komen voorbij als ik speel dus geen idee waar deze reclame vandaan is gekomen, heb niet voor bejaadenhuizen gekeken ;)

Zo naar de kapper. Mn haar wordt behoorlijk hooiig :+
O boy, wat is je zoon aan het regelen voor je :+
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_221181947
Patience is leuk! Mijn ouders speelden dat altijd na het eten toen ik klein was, razendsnel konden ze dat O+
  maandag 29 juni 2026 @ 14:47:37 #31
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221181954
quote:
2s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:40 schreef Troel het volgende:

[..]
:D
Mijn vader speelde het altijd, en die was oud.
Ik speel soms set, damn dat is verslavend!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221181980
quote:
2s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:40 schreef Troel het volgende:

[..]
Oooooh boy _O-

quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:44 schreef Schanu het volgende:
Patience is leuk! Mijn ouders speelden dat altijd na het eten toen ik klein was, razendsnel konden ze dat O+
Jaa, dat! Ik had een record van heel snel maar die laptop crashte dus mijn record ook ;(
En ik kan met dit spel brainstormen of gewoon even helemaal niks denken O+
If they say
pi_221181997
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:54 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooooh boy _O-
[..]
Jaa, dat! Ik had een record van heel snel maar die laptop crashte dus mijn record ook ;(
En ik kan met dit spel brainstormen of gewoon even helemaal niks denken O+
Oh nee :o
Mijn ouders speelden het met ouderwetse speelkaarten, ik doe het zelf wel op de mobiel omdat mijn vrouw het niet speelt :+
  maandag 29 juni 2026 @ 14:59:43 #34
176471 oh-oh
pi_221182014
Ik speelde vroeger spider solitaire op mijn werk pc als ik langdradige mensen aan de lijn had _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 29 juni 2026 @ 15:16:01 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221182108
Ik werd ook net gebeld voor een enquête over een “verbouwing” bij mijn vader.
De betreffende verbouwing was het vervangen van een rookmelder. En ik snap wel dat het standaard vragen zijn.
Maar ja, ik zei al luister, eerst deed de rookmelder het niet en nou is hij vervangen voor een werkende, dat was het. Kan er niet veel anders van maken.
pi_221182123
Patience speelde ik ook! Dat kan ik ook met echte kaarten. (Maar dan wel net zolang doordraaien dat ik uit kan :P )

Ik heb nu Mahjong op mijn telefoon. Ook leuk :Y

En Wurdian. Wordfeud heeft me teveel reclame (Wurdian is betaald, dus logisch dat het verschil in reclame zo opvalt :') )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_221182136
Word Feud moet je inderdaad echt kopen. Ik heb het amper 1 week gratis geprobeerd en ik werd gek van de reclame.
Nooit spijt van gehad. :P
  maandag 29 juni 2026 @ 15:27:08 #38
176471 oh-oh
pi_221182177
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:22 schreef vencodark het volgende:
Word Feud moet je inderdaad echt kopen. Ik heb het amper 1 week gratis geprobeerd en ik werd gek van de reclame.
Nooit spijt van gehad. :P
:D Same!
Je hoeft ook maar 1 x te betalen.
( Groucho Marx )
pi_221182264
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:57 schreef Schanu het volgende:

[..]
Oh nee :o
Mijn ouders speelden het met ouderwetse speelkaarten, ik doe het zelf wel op de mobiel omdat mijn vrouw het niet speelt :+
Dat deed ik voor het internettijdperk ook, met van die heeele kleine kaartjes :Y
If they say
  maandag 29 juni 2026 @ 15:49:17 #40
176471 oh-oh
pi_221182325
Mijn vader speelde ook uren lang mahjong op zijn telefoon.
Dat speelde hij als klein jongetje met zijn Chinese vader O+
Hij heeft ons ook allemaal inclusief kleinkinderen leren dammen en schaken.

De Nederlandse kant deed alleen toepen en pesten :P
( Groucho Marx )
pi_221182378
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:09 schreef exode het volgende:

En eindelijk de beslissing over de vakantie genomen, 10 dagen Winterberg. *O*
Leuk! Mocht je tips willen, wij zijn in de meivakantie een week in die regio geweest!
  maandag 29 juni 2026 @ 16:15:03 #42
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221182495
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:43 schreef Schanu het volgende:
Exode, wat een lekker vooruitzicht dat er een vakantie is geboekt! En fijn dat de verhuizing nu een feit is.

Kyara, alvast veel plezier bij Walibi morgen, hopelijk lukt het allemaal met de uitgangspas!

Oh-oh, nee ik was dinsdag al vrijgesteld van arbeid, daar komt de 2 uur minder werken op mijn fulltime dagen nu bij. Dus ik ben verder afgeschaald dan ik al was.

Tink, ik werk parttime en heb met mijn huidige afschaling nog maar 2 fulltime dagen over (de woensdag werk ik standaard een halve dag namelijk). Dus ik werk nu nog maar 16 uur per week :)
Verstandig om af te schalen. Het is allemaal al ingewikkeld genoeg.

Uitgangspas/faciliteitenkaart bij Walibi... ik vrees van niet. De regels zijn duidelijk dus wat dat betreft valt ze tussen wal en schip. We gaan morgen wel even langs bij de guest service maar ik heb D2 er wel op voorbereid dat ze de normale wachtrij in moet. Dus die staat al stijf van de stress en spanning over prikkels maar ze heeft er ook veel zin in.

Patience vroeger idd op de computer, was meestal studieontwijkend gedrag. Ik heb nog steeds van die geestdodende spelletjes op mijn telefoon. Helpt om te focussen en te concentreren op bv een film of gedachten op een rijtje te krijgen.

D2 wil een ander kapsel. Heeft zelf al zitten googlen (pardon, tiktokken en pinteresten) en ze wil nu curtain bangs. Ik heb echt geen verstand van sluik haar en hoe dat te stylen en zo :') Nu dus maar een goede kapper vinden die ons ook kan voorlichten over wat past bij haar hoofd en haar en hoe we dat daarna moeten gaan doen. Ze gaan normaal naar de dichtstbijzijnde Brainwash maar ik weet niet of dit vraagstuk daarvoor geschikt is.
pi_221182911
DIEPE ZUCHT!
Juul krijgt volgend schooljaar dezelfde 2 juffen. Echt.... :{ :'( :(

Dus er is een gesprek met beide aangevraagd, nog zo'n schooljaar gaat hem echt niet worden. Ook is er een gesprek met een coach aangevraagd waar schoonzus erg goede ervaringen mee heeft.
Hopelijk gaan we op deze manier verder komen en anders wordt het toch een andere school.

En ik zweet me kapot van het sjouwen, schoonmaken en kasten in e;kaar zetten bij mijn moeder MAAR ik wordt betaald in worstenbroodjes O+
  maandag 29 juni 2026 @ 17:23:07 #44
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221183135
Oh nee, wat balen @exode ;( Goed om meteen actie te ondernemen. Succes met verhuizen. En worstenbroodjes O+
pi_221183186
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:02 schreef exode het volgende:
DIEPE ZUCHT!
Juul krijgt volgend schooljaar dezelfde 2 juffen. Echt.... :{ :'( :(

Dus er is een gesprek met beide aangevraagd, nog zo'n schooljaar gaat hem echt niet worden. Ook is er een gesprek met een coach aangevraagd waar schoonzus erg goede ervaringen mee heeft.
Hopelijk gaan we op deze manier verder komen en anders wordt het toch een andere school.

En ik zweet me kapot van het sjouwen, schoonmaken en kasten in e;kaar zetten bij mijn moeder MAAR ik wordt betaald in worstenbroodjes O+
Oh neeeee wat een domper van de juffen -O-
Zometeen eerst vakantie, maar ik hoop dat de juffen toch iets willen/kunnen bijdragen aan een beter jaar voor Juul, want nog zo'n jaar is denk ik voor niemand goed. :*

Betaald worden in worstenbroodjes klinkt niet verkeerd! Ik ben blij dat ik het gesjouw en dergelijken klaar heb. Na het stofzuigen liep het zweet me al in straaltjes over de rug...
En ik heb nog steeds zere handen van het sjouwen :{ en dat is al 2 weken geleden...

Ik ga proberen om het mysterie rond het inleveren van de schoolboeken van oudste op te lossen... met dat ze is gestopt met school is ze blijkbaar uit het systeem verdwenen...
We zouden nog een mail krijgen met hoe en wat, maar dit is de laatste schoolweek.
Ik heb de mentor vandaag voor de 2e keer gevraagd, maar het lijkt wel of het voor haar erg lastig is om vragen te beantwoorden.
Stellen lukt nog wel per mail, maar als je dan in je antwoord mail een vraag stelt dan krijg je niet vaak een reactie terug.
Net een moeder van iemand uit haar klas berichtje gestuurd of zij weer wanneer het zou moeten.
En ik heb het mailadres van de coördinator opgezocht, dan mail ik die maar ofzo.
Fake it till you make it...
pi_221183399
Irritant, @Nijna

Over schoolboeken gesproken... Wanneer hoor je meestal iets van zo'n toko? School gaf bij de kennismakingsmiddag aan dat je een mail gaat krijgen daarover. Moet ik er achter aan als ik die de laatste week voor de vakantie nog niet heb gehad? Of moet ik gewoon afwachten en komt dat vanzelf einde vakantie? :? #newbie vo-ouder
  maandag 29 juni 2026 @ 18:04:18 #47
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221183483
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:51 schreef Hupje het volgende:
Irritant, @:Nijna

Over schoolboeken gesproken... Wanneer hoor je meestal iets van zo'n toko? School gaf bij de kennismakingsmiddag aan dat je een mail gaat krijgen daarover. Moet ik er achter aan als ik die de laatste week voor de vakantie nog niet heb gehad? Of moet ik gewoon afwachten en komt dat vanzelf einde vakantie? :? #newbie vo-ouder
Meestal één dezer weken vanuit het boekenhuis dat ze gebruiken.

Ik heb bijvoorbeeld ook nog niks voor volgend leerjaar gezien en we gaan vrijdag op vakantie.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221183596
Werkt het bij oudste via Iddink, @Nijna? Anders die even bellen of in het account kijken.

@Hupje, als het goed is, krijg je binnenkort een mail met waar je de boeken moet bestellen. School hier werkt dus met Iddink. Het kutte is dat je niet kunt aangeven wanneer ze bezorgd kunnen worden. Kan gedoe opleveren als je op vakantie bent.

Oeh, das wel heel kut @exode Dan gaat Juul op een rotmanier de vakantie in ;(
Is er maar 1 groep? Desnoods via de directie? En anders idd een andere school als het niet opgelost wordt. Supersneu voor Juul.
If they say
pi_221183606
Bij ons kun/hoef je niks zelf te bestellen en staan ze gewoon in de laatste week van de vakantie voor je deur (of bij de buren ofzo)
  maandag 29 juni 2026 @ 18:52:31 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221183817
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:51 schreef Hupje het volgende:
Irritant, @:Nijna

Ik heb die mail vorige week gehad

Edit; laat maar, ik leef in m’n eigen wereld. Ik heb een mail gehad voor het inleveren van de boeken van dit schooljaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')