Bij patience neem ik aan? Omdat dat een spelletje voor bejaarden is...quote:Op maandag 29 juni 2026 08:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Mogguh!
Werd vanmorgen wakker omdat ik het koud had. Mobiele airco werkt dus prima met wat mindere temperaturen![]()
Gaat er iemand vannacht voetbal kijken? Ik ben het wel van plan maar weet niet of ik het wel ga reddenZoon wil een nacht doorhalen. Nou, succes dan maar. Mag ie later zn sjaggobui wel bij zich houden.
Waarom krijg ik bij online patiente een reclame voor bejaardenwoningen?![]()
Dat spel ja en nee, tis niet voor bejaardenquote:Op maandag 29 juni 2026 11:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bij patience neem ik aan? Omdat dat een spelletje voor bejaarden is...
en ik ga écht geen voetbal kijken midden in de nacht. Ik sta deze week vier avonden in het theater en elk uur slaap is er een.
Fijn dat ze nu echt gaat verhuizen exode. Succes!
Schanu, het klinkt verstandig... al vind ik als vakidioot 6 uur per dag nog veel met jullie thuissituatie.
O boy, wat is je zoon aan het regelen voor jequote:Op maandag 29 juni 2026 14:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat spel ja en nee, tis niet voor bejaardenKrijg normaliter reclame van sites waar ik op heb gezeten. Das ook de reden dat ik telkens nieuwe converse koop want die komen voorbij als ik speel dus geen idee waar deze reclame vandaan is gekomen, heb niet voor bejaadenhuizen gekeken
Zo naar de kapper. Mn haar wordt behoorlijk hooiig![]()
quote:Op maandag 29 juni 2026 14:40 schreef Troel het volgende:
[..]
O boy, wat is je zoon aan het regelen voor je
Oooooh boyquote:Op maandag 29 juni 2026 14:40 schreef Troel het volgende:
[..]
O boy, wat is je zoon aan het regelen voor je
Jaa, dat! Ik had een record van heel snel maar die laptop crashte dus mijn record ookquote:Op maandag 29 juni 2026 14:44 schreef Schanu het volgende:
Patience is leuk! Mijn ouders speelden dat altijd na het eten toen ik klein was, razendsnel konden ze dat
Oh neequote:Op maandag 29 juni 2026 14:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooooh boy
[..]
Jaa, dat! Ik had een record van heel snel maar die laptop crashte dus mijn record ook![]()
En ik kan met dit spel brainstormen of gewoon even helemaal niks denken
quote:Op maandag 29 juni 2026 15:22 schreef vencodark het volgende:
Word Feud moet je inderdaad echt kopen. Ik heb het amper 1 week gratis geprobeerd en ik werd gek van de reclame.
Nooit spijt van gehad.
Dat deed ik voor het internettijdperk ook, met van die heeele kleine kaartjesquote:Op maandag 29 juni 2026 14:57 schreef Schanu het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Mijn ouders speelden het met ouderwetse speelkaarten, ik doe het zelf wel op de mobiel omdat mijn vrouw het niet speelt
Leuk! Mocht je tips willen, wij zijn in de meivakantie een week in die regio geweest!quote:Op maandag 29 juni 2026 09:09 schreef exode het volgende:
En eindelijk de beslissing over de vakantie genomen, 10 dagen Winterberg.
Verstandig om af te schalen. Het is allemaal al ingewikkeld genoeg.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:43 schreef Schanu het volgende:
Exode, wat een lekker vooruitzicht dat er een vakantie is geboekt! En fijn dat de verhuizing nu een feit is.
Kyara, alvast veel plezier bij Walibi morgen, hopelijk lukt het allemaal met de uitgangspas!
Oh-oh, nee ik was dinsdag al vrijgesteld van arbeid, daar komt de 2 uur minder werken op mijn fulltime dagen nu bij. Dus ik ben verder afgeschaald dan ik al was.
Tink, ik werk parttime en heb met mijn huidige afschaling nog maar 2 fulltime dagen over (de woensdag werk ik standaard een halve dag namelijk). Dus ik werk nu nog maar 16 uur per week
Oh neeeee wat een domper van de juffenquote:Op maandag 29 juni 2026 17:02 schreef exode het volgende:
DIEPE ZUCHT!
Juul krijgt volgend schooljaar dezelfde 2 juffen. Echt....![]()
![]()
![]()
Dus er is een gesprek met beide aangevraagd, nog zo'n schooljaar gaat hem echt niet worden. Ook is er een gesprek met een coach aangevraagd waar schoonzus erg goede ervaringen mee heeft.
Hopelijk gaan we op deze manier verder komen en anders wordt het toch een andere school.
En ik zweet me kapot van het sjouwen, schoonmaken en kasten in e;kaar zetten bij mijn moeder MAAR ik wordt betaald in worstenbroodjes
Meestal één dezer weken vanuit het boekenhuis dat ze gebruiken.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:51 schreef Hupje het volgende:
Irritant, @:Nijna
Over schoolboeken gesproken... Wanneer hoor je meestal iets van zo'n toko? School gaf bij de kennismakingsmiddag aan dat je een mail gaat krijgen daarover. Moet ik er achter aan als ik die de laatste week voor de vakantie nog niet heb gehad? Of moet ik gewoon afwachten en komt dat vanzelf einde vakantie?#newbie vo-ouder
Ik heb die mail vorige week gehadquote:Op maandag 29 juni 2026 17:51 schreef Hupje het volgende:
Irritant, @:Nijna
Over schoolboeken gesproken... Wanneer hoor je meestal iets van zo'n toko? School gaf bij de kennismakingsmiddag aan dat je een mail gaat krijgen daarover. Moet ik er achter aan als ik die de laatste week voor de vakantie nog niet heb gehad? Of moet ik gewoon afwachten en komt dat vanzelf einde vakantie?#newbie vo-ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |