Schoonmaken daar heb ik muziek bij nodigquote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:oh-oh Echt vervelend van je ogen! Ik ben met een luisterboek inderdaad wel altijd wat aan het doen. Autorijden, wandelen, schoonmaken, was vouwen, in slaap vallen (mét bookmark en slaaptimer), douchen etc.
Precies. Luisterboek is wat al die dingen draaglijk maakt.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:oh-oh Echt vervelend van je ogen! Ik ben met een luisterboek inderdaad wel altijd wat aan het doen. Autorijden, wandelen, schoonmaken, was vouwen, in slaap vallen (mét bookmark en slaaptimer), douchen etc.
Foto van je jurkjequote:Op zondag 28 juni 2026 17:56 schreef Phaidra het volgende:
De warmte was goed te doen, alleen toen we buiten even foto's gingen maken was het wel echt hels.
Muziek luister ik tijdens het lezen van een boek!quote:Op zondag 28 juni 2026 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat zijn de momenten waarop ik cd's luister
Ja dat deed ik ook 😊quote:Op zondag 28 juni 2026 20:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Muziek luister ik tijdens het lezen van een boek!
U vraagt, wij draaien: *weg*quote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:Dat hadden zeker 4 knoopjes meer open gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna net zo diep uitgesneden als jouw voorbeeld, toch?![]()
![]()
Ik had wel nette schoentjes aan ook, maar ik kreeg blaren dus na de ceremonie heb ik ze gewisseld voor gympen.
Gympen zijn imo prima schoenen voor een huwelijk, ik ben er zelf op gepartnerregistreerd.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Hoe oud is je moeder?quote:Op maandag 29 juni 2026 09:09 schreef exode het volgende:
Zo na de files naar mijn moeder. Laatste keer daar echt lunchen en avondeten want zaterdag wordt de hele boel verhuisd.
We gaan de laatste dingen in elkaar zetten in haar appartement, de schuur schoonmaken (dat was een sauna afgelopen week) en de verhuizing doorgeven aan alles en iedereen.
Toch wel erg gek. Maar aangezien mijn moeder onmiddels de trap eigenlijk niet meer opkomt, is het geen dag te laat.
En eindelijk de beslissing over de vakantie genomen, 10 dagen Winterberg.
Ik hoop dat het goed zal gaan. Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe oud is je moeder?
Mijn sm verhuist woensdag naar het appartement hier in de straat. We gaan het meemaken…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |