abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2026 @ 19:01:20 #51
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221183937
En diezelfde mail staat trouwens ook dat ze volgend jaar niet met Iddink werken lees ik nu
  maandag 29 juni 2026 @ 19:03:25 #52
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221183954
@Nijna, ik heb nu pas minder last van mijn schouders sinds de verhuizing, we zijn bijna 4 maanden verder :')
Ik heb vanochtend ook gestofzuigd, ik ben nog herstellende, maar het is hier op dit moment ook nog 37 graden :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221184043
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Werkt het bij oudste via Iddink, Kan gedoe opleveren als je op vakantie bent.
Geen vakantie dit jaar, dus dat moet goedkomen :P

@oh-oh Al bijna 4 maanden? Wat vliegt de tijd, joh!
  maandag 29 juni 2026 @ 19:20:02 #54
176471 oh-oh
pi_221184191
Ja bizar snel eigenlijk, en alles is al zo gewoon maar toch nog extreem bijzonder,
Ik krijg net op FB een vriendschapsverzoek van de overbuurman :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221184477
Het voelt als veel langer dan die 4 maanden! :D
Alsof je er al sinds vorig jaar zomer zit.
pi_221184647
Ik heb inmiddels bericht van de moeder van klasgenoot. De boeken moesten vandaag ingeleverd... dus.

@Mushanga71 vorig schooljaar was het Osinga, dit schooljaar weet ik het eigenlijk niet en kan er ook geen communicatie meer over vinden, ze kreeg ze op school de eerste week.
Ik ga school mailen, zij zeiden toen dat we daar bericht over zouden krijgen...
Ze regelen het maar. Misschien kunnen ze dan ook eens kijken hoe de communicatie beter kan :') . Wij zijn er vanaf, maar we zullen vast de enigen niet zijn die hier tegenaan lopen.

quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:03 schreef oh-oh het volgende:
@:nijna, ik heb nu pas minder last van mijn schouders sinds de verhuizing, we zijn bijna 4 maanden verder :')
Ik heb vanochtend ook gestofzuigd, ik ben nog herstellende, maar het is hier op dit moment ook nog 37 graden :D
4 maanden... ugh. Zit je er alweer zo lang joh?
Ik voel het soms met golfen ook :{ (en met afwassen, afdrogen...). Ik hoop niet dat het net als bij mn duimen beginnende slijtage is, voelt wel een beetje gelijk. En eigenlijk voelde ik het soms al voor de verhuizing, maar het gesjouw heeft niet echt geholpen.

37 graden, blegh. Hier nu 25, stuk beter. Maar de zon doet zn best wel om het warmer te maken achter glas.

Voordeel als de kinderen (of in dit geval 1 kind) over de vloer zijn(/is) ik moet wel iets fatsoenlijks met eten doen. We hebben pokebowl gemaakt en het was best geslaagd.
Fake it till you make it...
  maandag 29 juni 2026 @ 20:28:56 #57
176471 oh-oh
pi_221185597
Ik wilde pasta gaan maken maar vond in het survival pakket van mijn tante nog een vegetarische veggie bowl die low carb is.
Nou ja was.
Ik heb er wat vlees door gebakken en augurken erbij gedaan en twee eitjes.
Snel klaar en goed te eten.
Nu zit ik buiten met een joekel van een hond half op schoot.
Waaaarm...
( Groucho Marx )
  maandag 29 juni 2026 @ 20:31:50 #58
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221185661
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:44 schreef Nijna het volgende:
Ik heb inmiddels bericht van de moeder van klasgenoot. De boeken moesten vandaag ingeleverd... dus.

@:Mushanga71 vorig schooljaar was het Osinga, dit schooljaar weet ik het eigenlijk niet en kan er ook geen communicatie meer over vinden, ze kreeg ze op school de eerste week.
Ik ga school mailen, zij zeiden toen dat we daar bericht over zouden krijgen...
Ze regelen het maar. Misschien kunnen ze dan ook eens kijken hoe de communicatie beter kan :') . Wij zijn er vanaf, maar we zullen vast de enigen niet zijn die hier tegenaan lopen.
[..]
4 maanden... ugh. Zit je er alweer zo lang joh?
Ik voel het soms met golfen ook :{ (en met afwassen, afdrogen...). Ik hoop niet dat het net als bij mn duimen beginnende slijtage is, voelt wel een beetje gelijk. En eigenlijk voelde ik het soms al voor de verhuizing, maar het gesjouw heeft niet echt geholpen.

37 graden, blegh. Hier nu 25, stuk beter. Maar de zon doet zn best wel om het warmer te maken achter glas.

Voordeel als de kinderen (of in dit geval 1 kind) over de vloer zijn(/is) ik moet wel iets fatsoenlijks met eten doen. We hebben pokebowl gemaakt en het was best geslaagd.
Nijna, wij hebben ook een keer de inleverdag gemist. Wij hebben toen de volgende dag de boeken alsnog aangetekend naar Iddink gestuurd. Iddink deed wel moeilijk en stuurde ons rekeningen, maar toen we aantoonden dat we de boeken verstuurd hadden en dat zij ze hadden aangenomen hoefden we verder niks te betalen. Het kostte ons natuurlijk wel het geld voor het pakket en het aantekenen, maar dat was wel echt minder dan wat Iddink ons in rekening wilde brengen. Iddink stuurde ons namelijk een factuur voor 221,66 :o , wat meer was dan die boeken ooit waard waren geweest volgens mij.

Bij ons was het onze eigen schuld. Gewoon compleet vergeten 8)7
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221186222
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:31 schreef livelink het volgende:

[..]
Nijna, wij hebben ook een keer de inleverdag gemist. Wij hebben toen de volgende dag de boeken alsnog aangetekend naar Iddink gestuurd. Iddink deed wel moeilijk en stuurde ons rekeningen, maar toen we aantoonden dat we de boeken verstuurd hadden en dat zij ze hadden aangenomen hoefden we verder niks te betalen. Het kostte ons natuurlijk wel het geld voor het pakket en het aantekenen, maar dat was wel echt minder dan wat Iddink ons in rekening wilde brengen. Iddink stuurde ons namelijk een factuur voor 221,66 :o , wat meer was dan die boeken ooit waard waren geweest volgens mij.

Bij ons was het onze eigen schuld. Gewoon compleet vergeten 8)7
Nou ja, wat mij betreft mag school het oplossen, je kon die dingen inzien via de leerlingomgeving, maar als je uitgeschreven wordt als leerling, dan kan je daar ook niet meer in.
Ik heb een aantal keer nadrukkelijk gevraagd of ze het dan via de mail zouden laten weten. Maar niet via mijn mail of die van dochter. Misschien de schoolmail, maar ja daar kan je niet meer in als je uitgeschreven bent.

Ik hoop dat het later deze week nog kan en anders geen idee. Ik ga geen boete betalen als ik niet eens wist wanneer ze ingeleverd moesten worden.
  maandag 29 juni 2026 @ 21:02:59 #60
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221186265
Wat een gedoe Nijna.

Hier boeken via school, die moeten we in de eerste week ophalen. Meestal komt er eind van de zomervakantie een nieuwsbrief met alle data voor de eerste week. En wanneer die eerste nieuwsbrief komt, wordt in de laatste nieuwsbrief gecommuniceerd.
pi_221186290
Onze overburen zijn een kwartier geleden begonnen met het uitbreken van de bakstenen van hun zijgevel -O- Mooie tijd wel voor zo'n pokkeherrie. Nu moet kind dus met raam dicht proberen te slapen.
Ik snap dat je dat na werktijd moet doen, maar toch. Beetje jammer is het wel.
  maandag 29 juni 2026 @ 21:05:15 #62
37150 livelink
pi_221186309
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:00 schreef Nijna het volgende:

[..]
Nou ja, wat mij betreft mag school het oplossen, je kon die dingen inzien via de leerlingomgeving, maar als je uitgeschreven wordt als leerling, dan kan je daar ook niet meer in.
Ik heb een aantal keer nadrukkelijk gevraagd of ze het dan via de mail zouden laten weten. Maar niet via mijn mail of die van dochter. Misschien de schoolmail, maar ja daar kan je niet meer in als je uitgeschreven bent.

Ik hoop dat het later deze week nog kan en anders geen idee. Ik ga geen boete betalen als ik niet eens wist wanneer ze ingeleverd moesten worden.
Ja, ik snap je principiėle instelling, maar Iddink is wel behoorlijk agressief. Wij zaten al op extra kosten en dreigmails voordat ze overstag gingen. En uiteindelijk staat het contract op naam van je dochter. Maar goed, logisch dat je het eerst met school wil opnemen.
  maandag 29 juni 2026 @ 21:38:44 #63
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221186676
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hupje het volgende:
Onze overburen zijn een kwartier geleden begonnen met het uitbreken van de bakstenen van hun zijgevel -O- Mooie tijd wel voor zo'n pokkeherrie. Nu moet kind dus met raam dicht proberen te slapen.
Meh dat had wel iets eerder op de avond gekund dan 21:00uur ja -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221186996
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, ik snap je principiėle instelling, maar Iddink is wel behoorlijk agressief. Wij zaten al op extra kosten en dreigmails voordat ze overstag gingen. En uiteindelijk staat het contract op naam van je dochter. Maar goed, logisch dat je het eerst met school wil opnemen.
Ik weet niet eens meer of het iddink was... ik hoop dat ik morgen antwoord krijg op mijn mail.
pi_221186998
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hupje het volgende:
Wat een rottijd.... sterkte
pi_221187109
Bij de school van oudste kwam Iddink zelf gewoon niet opdagen voor het inlevermoment. Nu moet ze ze donderdag inleveren.
*poef* nu is het weg
pi_221187483
@exode wat ontzettend balen dat ze weer bij dezelfde juffen is ingedeeld. En dat terwijl er toch genoeg gesprekken op school geweest zijn waaruit blijkt dat er echt geen klik was (understatement). Wel echt jammer dat het dan toch zo is ingedeeld.
Is er maar een klas van dat leerjaar en dat de leerkrachten zijn meeverhuisd? Of zijn er meerdere klassen en is er gewoon geen rekening mee gehouden?

Hopelijk kan er nog iets gedaan worden. Want als ik die verhalen zo hoor gaat nog zo’n jaar hem echt niet worden. Vind ik echt sneu voor haar (en wellicht ook nog kans op uitval als ze zo’n zelfde jaar tegemoet gaat?)

Boeken inleveren, heb hier alleen van de jongste een mail gehad wat en wanneer ze moeten inleveren (en volgens mij had zij alleen vanuit het boekenfonds van school dit jaar en niet van iddink). Van de oudste heb ik nog geen mail gehad en hijzelf ook niet zei hij. Dus geen idee. Ik weet ook niet 100% zeker of hij boeken had die hij moet inleveren eigenlijk.
pi_221187509
@Nijna, hier zag ik net een mail van iddink liggen dat als er toch nog niet i geleverde boeken zijn, dat die dan opgestuurd kunnen worden met de lijst erbij. Misschien dat je ook nog zo'n mail krijgt. Maar, als bij uitschrijving je niet meer in het account kan, is dat niet jullie probleem. En anders komt er wel een factuur, denk ik, maar dan heb je iig een adres/mailadres waarmee je verder komt. Bewaar iig de al verstuurde mails! Jij hebt je best gedaan.

Wow @Hupje, dan dacht ik dat mijn boorman er wat van kon maar jouw buren gaan nog een steentje verder. Politie bellen ivm overlast als ze na 22u nog bezig zijn? Dit mag écht niet op dat tijdstip.

Ik zou gaan slapen vóór het voetbal :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 29 juni 2026 @ 23:15:57 #69
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221187625
Kind was natuurlijk van school gewisseld na start van het schooljaar dus via de inlevermail maar eens ingelogd bij Van Dijk en school blijkt het pakket altijd te bestellen (niet alleen als je later instroomt).
Ben benieuwd wanneer het afgeleverd wordt dan.

Vorige school was Osinga. Beide scholen hadden dezelfde boeken voor wiskunde maar bij de oude school hoefde er niks terug en bij de huidige moeten ze wel terug. Ik vind het maar vaag :?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221187756
@laziness, zoon moest vandaag ook maar 1 boek inleveren, de binas, die hij volgend jaar weer krijgt :')
Rest hoefde niet, ook lekker vaag :? Voorgaande jaren moest er veel meer worden ingeleverd.

Ik ga tukken. Denk ik.
If they say
pi_221188668
:O
If they say
pi_221189242
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 02:53 schreef Mushanga71 het volgende:
:O
Zeg dat wel! Heb echt bedacht wat ik mezelf toch aan doe. Sliep ook pas om 00.00 dus niet vooruit geslapen zoals de meeste hier in de kroeg.

Maar goed. Heb straks avonddienst dus als ik m’n bed in ga tot een uur of 11 straks, dan kan ik nog steeds op m’n gemak doen.
pi_221189709
Ik durf bijna niet te kijken :')
pi_221189825
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 03:27 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Zeg dat wel! Heb echt bedacht wat ik mezelf toch aan doe. Sliep ook pas om 00.00 dus niet vooruit geslapen zoals de meeste hier in de kroeg.

Maar goed. Heb straks avonddienst dus als ik m’n bed in ga tot een uur of 11 straks, dan kan ik nog steeds op m’n gemak doen.
:D
Mijn watch geeft 2.10u slaap aan.
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 03:52 schreef Butterflower het volgende:
Ik durf bijna niet te kijken :')
Echt he?

Ik vind het een kutwedstrijd }:|
If they say
pi_221189842
De vorige wedstrijden waren gemoedelijk. Deze is behoorlijk vuil.
If they say
  dinsdag 30 juni 2026 @ 04:21:28 #76
176471 oh-oh
pi_221190220
Ik zit met mijn broertje te allen. Lag om 22 al te slapen dus ben al lekker uitgeslapen.
( Groucho Marx )
pi_221190466
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:D
Mijn watch geeft 2.10u slaap aan.
[..]
Echt he?

Ik vind het een kutwedstrijd }:|
Hier ook de melding dat ik een lage slaapscore heb. Straks nog maar even aanvullen.

Ik vind het ook geen beste wedstrijd tot nu toe. Ik hoop dat er nog wat wissels iets voor ons in kunnen brengen.

Lang geleden trouwens dat ik het licht heb zien worden vanuit de kroeg trouwens haha.
pi_221190534
Hoppa!! Zo dus!!
pi_221190555
1-0 :D *O* *O* *O* *O*
If they say
  dinsdag 30 juni 2026 @ 04:34:54 #80
176471 oh-oh
pi_221190604
En als ik het iemand gunde 🧡
( Groucho Marx )
pi_221190775
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 04:34 schreef oh-oh het volgende:
En als ik het iemand gunde 🧡
Dit inderdaad O+
pi_221190862
O+
If they say
pi_221191057
KUUUUUUUUUUUUUUT
If they say
  dinsdag 30 juni 2026 @ 05:00:18 #84
176471 oh-oh
pi_221191290
Godverdegodver 🙈
( Groucho Marx )
pi_221191312
Verlenging :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 04:32 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Hier ook de melding dat ik een lage slaapscore heb. Straks nog maar even aanvullen.

Ik vind het ook geen beste wedstrijd tot nu toe. Ik hoop dat er nog wat wissels iets voor ons in kunnen brengen.

Lang geleden trouwens dat ik het licht heb zien worden vanuit de kroeg trouwens haha.
Zit je in de kroeg? :D
Ik wilde ook nog wat uurtjes pakken maar weet niet of dat nog gaat lukken... :')
If they say
pi_221191371
Ik had bijna de toto op m’n werk gewonnen :( 0-0 en 1-0… stom Marokko… maar zat er wel in, het is sowieso het wk van de last minute doelpunten helaas…
pi_221191563
Ik durf nog steeds niet te kijken :D
M’n wekker gaat zo :')
pi_221191715
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 05:04 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had bijna de toto op m’n werk gewonnen :( 0-0 en 1-0… stom Marokko… maar zat er wel in, het is sowieso het wk van de last minute doelpunten helaas…
Ik had toen bijna van mn zoon gewonnen, ik zei 4-1 en het werd 5-1 :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef Butterflower het volgende:
Ik durf nog steeds niet te kijken :D
M’n wekker gaat zo :')
Je mist niks hoor :P
If they say
pi_221191769
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 05:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Verlenging :{
[..]
Zit je in de kroeg? :D
Ik wilde ook nog wat uurtjes pakken maar weet niet of dat nog gaat lukken... :')
Haha yep,

Ik denk dat als ik op de bank zou kijken dat ik mn ogen niet open zou kunnen houden na zo weinig slaap.

Drukker dan verwacht hier ook wel, dus wel gezellig
pi_221191811
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 05:20 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik had toen bijna van mn zoon gewonnen, ik zei 4-1 en het werd 5-1 :D
[..]
Je mist niks hoor :P
Zal je zien dat het penalty’s wordt
Dan moet ik onder de douche staan :')
pi_221191912
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 05:25 schreef Butterflower het volgende:

[..]
Zal je zien dat het penalty’s wordt
Dan moet ik onder de douche staan :')
Telefoon mee voor de douche. Of een turbo douche tussen de verlenging en de penalty’s. Maar ik hoop echt dat Nederland nog even scoort
pi_221192231
Penalty's -O-

Wel gezellig zo, Hillie!
If they say
pi_221192349
*O*
If they say
pi_221192391
_O-
If they say
pi_221192413
-O-
If they say
pi_221192551
2-2
If they say
  dinsdag 30 juni 2026 @ 05:49:51 #97
37150 livelink
pi_221192557
Staat je wekker om 05.30 en is de wedstrijd nog bezig..
Penalty's is altijd zo'n jammere afsluiting.
pi_221192606
Dat.
If they say
pi_221192694
:'(
If they say
  dinsdag 30 juni 2026 @ 05:57:25 #100
176471 oh-oh
pi_221192916
Was ik naar in bed gebleven 😆
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')