abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221192925
Nu eindelijk slapen.

Kut voetbal :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_221192943
Dat.
En dat.

Weltrusten.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221192992
Nou, ben benieuwd of het nog rellen wordt, zou me niets verbazen. Hier in de verte wordt iig wel vuurwerk afgestoken, dus dat zal in de grote steden nog wel meer zijn.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 06:42:32 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221193587
Jammer -O-

Ik heb niet gekeken maar wel ekke keer als ik even wakker was nu.nl gevolgd. En idd daarna ook vuurwerk dus toen kon ik ook niet meer slapen.
pi_221193622
Ik zie dat ik van alles heb gemist en tegelijk niks heb gemist. :')
  dinsdag 30 juni 2026 @ 07:09:32 #106
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221193801
Nee ben maar blij 😆
Anyway.
De honden zijn al twee keer op de tuin geweest vandaag.
Ik ga straks wel een dutje doen als het warm is.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221194048
Ik had net zo goed wel kunnen kijken, waardeloze nacht gehad. Kon heel moeilijk in slaap vallen en toen ik eindelijk sliep, stond B volledig in paniek bij ons bed. Hij was ervan overtuigd dat er een muis of rat in zijn kamer was.
Dus ik heb vannacht zijn hele kamer ondersteboven gekeerd en uiteindelijk zijn matras bij ons gelegd, de wildcamera uit de tuin gepakt en in zijn kamer gezet en geprobeerd te slapen.

Werd om kwart voor 6 alweer wakker dus de dramatische penalties nog gekeken.

Overigens hebben we ook echt weer een muis in de kelderkast sinds een paar weken. Maar zijn verhaal was zo onsamenhangend en bizar dat we het voor nu maar schalen onder een nachtmerrie.
De camera heeft ook geen beweging gedetecteerd in zijn kamer.
pi_221194450
@exode Gatver, dat lijkt me voor B ook heel naar!

Ik lag toevallig ook wakker.
Mijn man z’n wekker ging om 2 uur en ipv opstaan, ging die steeds op snooze en al z’n andere wekkers erna bleven ook gewoon gaan.
Zijn wekkers zijn bepaalde liedjes en die starten ook gelijk keihard met een flink volume zodat hij ze hoort. }:|
Maar opstaan, ho maar.
Ik mopper al maanden over die hoeren wekkers want ik lig dus ook wakker of wordt op zo’n moment geïrriteerd wakker.

Anyway: 3:20 zelf maar opgestaan, 2 boterhammen gegeten en 3:50 mijn man extra luid wakker gemaakt dat HIJ OP MOET STAAN! :(
Ik overweeg serieus beneden te slapen totdat hij z’n wekkers fixt.
pi_221194514
En Juul is jarig vandaag! 8 jaar alweer *O* *O* *O*
  dinsdag 30 juni 2026 @ 09:09:46 #110
176471 oh-oh
pi_221194687
Oh dat is echt heel erg aso Venco, smijt die hele rambam de kamer uit als jij wel wakker bent dan.
En hij wilde opstaan voor voetbal?

Gefeliciteerd @exode!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221194777
En Juul, tja, school.

Dit jaar is er een groep 3/4 en groep 4, zij zit in die laatste. Dat worden volgend jaar een groep 4/5 en een groep 5. Verandert niets aan de groepssamenstelling verder. Wij zien Juul niet in een combinatieklas zitten en die leerkracht is nou net een soort spiegel van 1 van haar huidige leerkrachten.

Ze heeft ook gewoon echt ongeluk. B zit natuurlijk in groep 8 en heeft echt fantastische jaren gehad. De groep leerkrachten was al die jaren stabiel. Jaren dezelfde gezichten. We kenden alle leerkrachten en je wist vooraf eigenlijk wel bij wie hij in de groep kwam.
Maar de school krimpt en dit is nu het tweede jaar van een aardige leegloop. Er gaan 6 leerkrachten weg.
De formatie zal dus een behoorlijke puzzel zijn geweest.

We hebben iig nog een gesprek voor de vakantie en bij de start van het schooljaar en we gaan dus zelf met een coach aan de slag. Ze heeft zoveel frustratie en boosheid in zich dat we er wel echt wat mee moeten, nog buiten het schoolgezeik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 juni 2026 @ 09:29:20 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221195004
Gefeliciteerd Exode met Juul.
Balen van haar klas.

Hier na 3 jaar yahtzee met de kinderen mag de kleine hier bij zijn juf van dit jaar blijven *O*
En zijn vriendinnetjes van vorig jaar komen nu weer in zijn klas.

Zijn 3/4 word een 4 bij dezelfde juf. De andere 3/4 gaat naar een meester. En de groep 3 kinderen van de 2/3 worden verdeeld onder de twee groepen 4.

T lijkt me iig een enorme puzzel om alles rond te krijgen.

De huidige groep 8a juf gaat nu naar groep 2. Lijkt me ook een enorme omschakeling
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221195037
Verloofde is duoloos volgend jaar. Haar duo heeft een uur voordat de formatie mail eruit ging medegedeeld dat ze een andere baan heeft.
En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor verloofde pisnijdig was.

Maar goed....ze blijft voor groep 4 staan en krijgt een pittige groep vertelde ze, maar daar ziet ze wel uitdaging in.
pi_221195181
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is echt heel erg aso Venco, smijt die hele rambam de kamer uit als jij wel wakker bent dan.
En hij wilde opstaan voor voetbal?

Gefeliciteerd @:exode!
Nee, hij wil vroeg beginnen op werk. Op maandag gaat die wekker altijd om 2, dan is hij rond 4 uur aanwezig.
Op dinsdag gaat hij normaal om 3 uur. }:|
pi_221195186
Feli @exode *O*
  dinsdag 30 juni 2026 @ 09:54:53 #116
176471 oh-oh
pi_221195198
:D Ja maar Venco echt, dat deed ie bij mij ook maar 1 x hoor.
( Groucho Marx )
pi_221195230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:54 schreef oh-oh het volgende:
:D Ja maar Venco echt, dat deed ie bij mij ook maar 1 x hoor.
Nee hoor. Mijn man is een psychopaat die gewoon doorgaat of je terugpakt. :')
  FOK!Fotograaf dinsdag 30 juni 2026 @ 10:15:36 #118
148247 taxibabe
pi_221195328
Gefeliciteerd met Juul! @exode
Balen van de klas..

Hier is zoon glansrijk over naar groep 4! Trots op mijn mannetje! Zijn rapport was ontzettend goed, scoorde ondanks 'slechte' werkinzet en taakgerichtheid ontzettend hoog op lezen en rekenen. Waar ik vooral trots op ben is dat hij omhoog is gegaan bij het sociaal-emotionele vlak bij omgaan met conflicten en voor zichzelf opkomen. O+
Morgen nog 10 minuten gesprek, maar ik verwacht niks bijzonders.

Zijn 2 juffen gaan volgend schooljaar mee naar groep 4, blij mee. Hij trouwens ook :)
  dinsdag 30 juni 2026 @ 10:25:02 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221195391
Ik ben nog nooit met een groep meegegaan naar het volgende leerjaar. En als het even kan blijft dat ook zo.
Ik vind mn klas megalief maar na een jaar gun ik mezelf (en hen) weer een frisse start.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 10:28:00 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221195409
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:31 schreef exode het volgende:
Verloofde is duoloos volgend jaar. Haar duo heeft een uur voordat de formatie mail eruit ging medegedeeld dat ze een andere baan heeft.
En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor verloofde pisnijdig was.

Maar goed....ze blijft voor groep 4 staan en krijgt een pittige groep vertelde ze, maar daar ziet ze wel uitdaging in.
Pisnijdig omdat iemand een andere baan zoekt/neemt ? Mag toch hopen dat dat niet de reden is.
pi_221195411
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef amaranta het volgende:
Ik ben nog nooit met een groep meegegaan naar het volgende leerjaar. En als het even kan blijft dat ook zo.
Ik vind mn klas megalief maar na een jaar gun ik mezelf (en hen) weer een frisse start.
Hier ook niet, daarom verwachtten we het ook niet. Het is op deze school zolang B er op zit voor zover ik weet niet eerder gebeurd.
En wij weten dat de huidige juffen van Juul deze klas ook niet bepaald leuk vinden. Ze zijn in 1 gesprek iets te open geweest tegen verloofde, juf tegen juf gesprek zeg maar.
Verloofde gaat eigenlijk ook zelden mee, volgens mij is dat 1 keer gebeurd in heel wat jaartjes voor de klas.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 10:28:52 #122
176471 oh-oh
pi_221195418
Mijn nichtje is al 30 jaar lerares, die is ooit na jaren van de kleuters naar groep 3 gegaan en daar blijven zitten :D
( Groucho Marx )
pi_221195419
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef amaranta het volgende:

[..]
Pisnijdig omdat iemand een andere baan zoekt/neemt ? Mag toch hopen dat dat niet de reden is.
Nee vandaar dat ervoor staat 'En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor....'
pi_221195425
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef amaranta het volgende:
Ik ook niet. Ik heb wel een paar kinderen 2 keer in de klas gehad, met een jaar ertussen. En natuurlijk in groep 1/2 houd je een deel van de kinderen.
Het risico op meegaan met de klas zit er wel elk jaar in aangezien ik als voorkeur kleuters én groep 3 opgeef :D

J roept al jaren dat ik wéér ben blijven zitten ;)
pi_221195500
Jammer van het voetbal. Eens kijken wanneer de buren onze vlaggetjes gaan opruimen. Zij hebben de hoge trap die nodig is. En dan helpt er altijd wel een buur. De oranje vlaggenlijnen hingen er al voor koningsdag, dus een deel is inmiddels beschamend wit..

Mooi voor iedereen die overgaat! Die formaties zijn soms echt lastig

We hebben wel lol gehad met de bovenbouw leerkracht die de vrijdagduo voor de kleuterklas van D werd. Alle truukjes die hij kende werkten voor geen meter bij kleuters. Grapjes snapten ze niet, oren werken nog niet 100%. Het werd wel de eerste keer dat D de klas uit werd gestuurd. De leerkracht was het in een rumoerige kring zo zat dat hij had gezegd dat wie er nu nog iets zou zeggen voor zijn beurt de gang op moest. En daar ging de mijne een paar tellen later :D
Ik geloof een minuutje op de gang en D heeft er niks van overgehouden of geleerd :P
(Nu is het prima, nooit gedoe met leerkrachten meer, ze snappen hem op deze VO school)
  dinsdag 30 juni 2026 @ 10:57:42 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221195815
Mijn jongste heeft de indeling ook binnen. Bij één vriendje en de rest van de kinderen die hij leuk vindt, zit in de andere groep 1/2. En een nieuwe juf en meester. Ik twijfel over de groepsindeling, maar spruit is zelf wel makkelijk: hij zit bij zijn bestigste vriend en dat is fijn. Punt.

De oudste heb ik vanochtend weer krijsend op school achtergelaten. Nog 7 ochtenden strijd en dan naar Denemarken. De juf voor volgend jaar lijkt me kundig, maar tegelijkertijd wachten we op brede diagnostiek...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 30 juni 2026 @ 11:04:08 #127
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221195865
Brugklasser is hier ook over naar jaar 2. Over de resultaten van de toetsweek hebben we het verder maar niet, hij stond er gelukkig goed genoeg voor om 5 onvoldoendes op de laatste toetsen op te kunnen vangen...
Jongste (groep 7) krijgt donderdag zijn rapport, en daar kijkt ie erg naar uit. Ik verwacht geen grote verrassingen, en dus een mooi rapport en mooi voorlopig advies. Nieuwe leerkracht was al bekend. Weer een meester. Ze hebben al kennisgemaakt, en F was positief (maar is ook écht de moeilijkste niet wat leerkrachten betreft).
  dinsdag 30 juni 2026 @ 11:15:42 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221195919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:29 schreef exode het volgende:

[..]
Nee vandaar dat ervoor staat 'En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor....'
Maar dan nog… als een collega weggaat om welk voorval dan ook, is het geen reden om daar pisnijdig om te zijn.
pi_221195999
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 11:15 schreef amaranta het volgende:

[..]
Maar dan nog… als een collega weggaat om welk voorval dan ook, is het geen reden om daar pisnijdig om te zijn.
Het is geen voorval er zit een verhaal aan vast wat met verloofde te maken heeft.

Maar goed, ik heb al spijt dat ik het getypt heb, want ik heb geen behoefte om het hier uit te leggen omdat het mijn verhaal niet is.
En nu klinkt het sypermysterieus wat niet de bedoeling was.

Ze heeft alle reden om enorm pissig te zijn. Maar ze heeft het alweer losgelaten, ze is even uitgebarst op school en nu is ze het kwijt. Haar duo ook, want die heeft zich ziekgemeld en komt de rest van het schooljaar niet meer.

Ik zal mijn verhalen weer beperken tot mezelf (en de muizen) zodat ik dingen wel kan uitleggen.
pi_221196108
Het is natuurlijk mooi leuk als het vertrek van een collega met jou te maken heeft en zeker als je het helemaal niet aan hebt zien komen zo last minute.

Hopelijk vinden ze voor het schooljaar begint nog wel een nieuwe duo voor haar.

En nog gefeliciteerd met Juul *O*

Die klassenindelingen vond ik ook altijd wel een ding. Zoon heeft altijd bij zn beste vriendenclubje in de klas gezeten. Bij dochter werd er vaak gesplitst en kwam het ook wel eens voor dat iemand uit een vriendengroep als enige in de andere klas kwam.
Of dat een groepje waar juist onderling veel gedoe was (en waarvan de leerkracht zei dat dat geen goede combi was om zo in de klas te hebben) toch het jaar er op wel weer samen kwam in de klas (en nog steeds gedoe opleverde)
pi_221196205
Hangt ook een beetje af van qat je met dat boze gevoel doet denk ik. Als je het gewoon zo voelt en dat hoogstens uit naar je partner en verder gewoon normaal doet, tja, dan voel je je nou eenmaal pisnijdig. Ik heb ook wel een flink gedaald van vertrekkende collega's. Zij vast ook wel van mij. :D

Onze jongste is ingeloot op de basisschool van onze eerste keus. Bij de oudste gaat het er nog om spannen welk niveau hij volgend jaar gaat doen. Ik ben sowieso heel trots op hoe hard hij werkt, dus we gaan over twee weken een nachtje weg en luxe uit eten met zn tweeën, ongeacht de uitkomst.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221196284
Ik ben blij dat de vrije school dat gedoe met klassenindelingen niet heeft. Hier blijft de klas gewoon 6 jaar lang bij elkaar, dat geeft heel veel rust. Soms zit er wel eens een klas bij met een slechte dynamiek, maar dat kan met een goede leerkracht ook wel opgelost worden.
De leerkrachten blijven er op deze school 3 jaar bij, dat is ook erg handig als je kind speciale begeleiding nodig hebt, dat je niet steeds alles opnieuw hoeft uit te leggen. In de onderbouw was dat ook inderdaad zo bij N, maar in de bovenbouw was het alsnog chaos door zieke en vertrekkende leerkrachten. Voor komend jaar heeft ze gelukkig wel de leukste juf en een meester die erg ervaren is, want de klas kan erg druk zijn en heeft wel wat sturing nodig. Klas 6 alweer, ze worden zo snel groot!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_221196336
Drie jaar lang dezelfde leerkracht, kan inderdaad positief zijn als je een goede klik hebt, maar ook negatief als die klik er niet is.

Hier hebben de kinderen ook een paar keer gehad dat ze geen fijne leerkracht hadden. En dan is het extra fijn dat je het jaar daarna een andere hebt.
(En ook een keer een leerkracht die in groep 7 super fijn was en in groep 8 ineens heel vervelend bleek te zijn. Of het lag aan de klassendynamiek geen idee (ze hadden hier bewust combi klassen, dus minimaal de helft van de klas veranderende).
  dinsdag 30 juni 2026 @ 12:30:58 #134
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221196337
Maar klassenindelingen zijn ook niet op elke niet-vrije school standaard hoor. Hier alleen bij de kleuters (omdat 1-2 een combiklas is en er soms 2 groepen 3 uit 3 groepen 1/2 samengesteld moeten worden). Verder blijft de klas van 3-8 bij elkaar in principe...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 30 juni 2026 @ 12:32:42 #135
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221196344
Zolang er niet meerdere klassen zijn in een leerjaar of te kleine klassen wat tot combi’s gaat leiden is dat gedoe er ook niet op welke school dan ook.

Mijn kind heeft ook gewoon alle jaren in dezelfde samenstelling gezeten. Hij heeft in groep 6 en 7 dezelfde meester gehad en de juf van groep 4 weer in groep 8 met een duo.
Hij had wellicht wel baat gehad bij een combi trouwens zodat hij niet elke dag met pesters in de klas zat maar dat terzijde.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 30 juni 2026 @ 12:45:38 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221196423
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 12:19 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben blij dat de vrije school dat gedoe met klassenindelingen niet heeft. Hier blijft de klas gewoon 6 jaar lang bij elkaar, dat geeft heel veel rust. Soms zit er wel eens een klas bij met een slechte dynamiek, maar dat kan met een goede leerkracht ook wel opgelost worden.
De leerkrachten blijven er op deze school 3 jaar bij, dat is ook erg handig als je kind speciale begeleiding nodig hebt, dat je niet steeds alles opnieuw hoeft uit te leggen. In de onderbouw was dat ook inderdaad zo bij N, maar in de bovenbouw was het alsnog chaos door zieke en vertrekkende leerkrachten. Voor komend jaar heeft ze gelukkig wel de leukste juf en een meester die erg ervaren is, want de klas kan erg druk zijn en heeft wel wat sturing nodig. Klas 6 alweer, ze worden zo snel groot!
Is wel echt rot als je geen klik hebt.
Ik heb nu ook een leerling. En we kunnen het prima vinden, zolang ik hem niet aan het werk zet :')
Zijn idee van helpen is dat ik of een klasgenoot alle antwoorden voorzeg en ik zie dat anders zeg maar.
Dus dan ben ik een stomme juf die niet helpt.
pi_221196450
Bij ons zou een leerkracht 2/3 jaar mee moeten gaan, maar dat is tegenwoordig niet meer zo, maar dat komt vooral door de leegloop op school 2 jaar geleden. Wij krijgen vrijdag de klassenindeling en hopelijk ook de formatie te horen, die was vorig weekend ook voor de leerkrachten zelf nog niet bekend. De juf van zoon stelt zich flexibel op, maar ik hoop dat ze daar niets mee doen dit jaar. Die heeft de afgelopen 3 jaar groep 3/4, kleuters en groep 6/7/8 gedaan. En dat met daarvoor pas 1 jaar ervaring.
pi_221196625
Soort van wakker, of slaperig, geen idee. 2x1 uurtje geslapen.
4e wereldoorlog kan uitbreken en ik zal het niet weten. Kijk even geen nieuws, geen zin in de juichende tegenpartij :')

Je moet maar net mazzel hebben met leraren, ook op het VO. Dochter had de eerste 2 jaar echt een kutmentor, een jaar een mehmentor en toen 3 jaar een gaatwelmentor.
Bij zoon heel anders. Al zijn mentoren zijn super geweest en nu heeft hij nog 2 jaar dezelfde die hem écht kent en waarmee hij heel goed kan opschieten. En daar ben ik blij mee :)
If they say
pi_221197144
Hier hebben we 4 groepen 1/2, daar komen weer 2 groepen 3 uit voort. Mijn 8 jarige kent de helft van haar klas dus al sinds groep 1 en de andere helft kwam erbij in groep 3. De samenstelling vanaf groep 3 blijft tot en met groep 8, behoudens zittenblijvers en/of nieuwkomers. De docenten wisselen elk jaar maar het kan voorkomen dat je in verschillende jaren dezelfde docent krijgt. De juf die de 8 jarige nu heeft in groep 4 is dezelfde juf als die ze had in groep 2. En mijn 9 jarige had diezelfde juf ook vorig jaar in groep 4. Gelukkig is zij een fantastische juf. Ik moet er niet aan denken om meerdere jaren op rij een docent te hebben waar geen klik mee is, dat maakt school zoveel minder leuk :{

Over ontslag gesproken, vrouwlief heeft een andere baan! Ze werkt nu in regio zuid terwijl wij on regio midden zitten. Dat is los van de enorme reistijd (5 kwartier enkele reis) en het toeleggen op reiskosten (met de huidige prijzen zo'n 300 euro per maand) heel onhandig omdat de vakanties slechts gedeeltelijk overlappen. Zo hebben onze kinderen vanaf volgend week vakantie en begint de vakantie van vrouwlief pas 2 weken later. Ze gaat nu in de stad naast ons dorp werken, 30 minuten fietsen *O*

Nadeel voor haar is dat ze 3 weken eerder moet beginnen. Deze school gaat 2 weken eerder open en daarvoor heeft ze een week met trainingen. Maar dat heeft ze er helemaal voor over en het komt precies uit met onze geplande vakantie.

Ze heeft vorige week dus haar ontslag moeten indienen bij haar huidige school en dat vonden ze heel erg. Ze begrepen het wel, maar vrouwlief is geliefd bij collega's en leerlingen dus ze vinden het vooral heel jammer. Nog los van het feit dat daar nu last minute een formatie probleem ontstaat :X
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:26:34 #140
176471 oh-oh
pi_221197244
Maar het voordeel voor haar en voor jullie is wel de moeite, fijn Schanu!
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:27:36 #141
176471 oh-oh
pi_221197261
:') Ik probeerde net een dutje te doen op de schommelbank maar het is te warm buiten.
Er was gerommel in de verte, er waren donkere wolken, maar het waaide weer eens over.
( Groucho Marx )
pi_221197281
Met je fiets naar je werk is goud waard Shanu! Dus heel fijn.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:52:45 #143
244125 laziness
pi_221197421
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:21 schreef Schanu het volgende:
Hier hebben we 4 groepen 1/2, daar komen weer 2 groepen 3 uit voort. Mijn 8 jarige kent de helft van haar klas dus al sinds groep 1 en de andere helft kwam erbij in groep 3. De samenstelling vanaf groep 3 blijft tot en met groep 8, behoudens zittenblijvers en/of nieuwkomers. De docenten wisselen elk jaar maar het kan voorkomen dat je in verschillende jaren dezelfde docent krijgt. De juf die de 8 jarige nu heeft in groep 4 is dezelfde juf als die ze had in groep 2. En mijn 9 jarige had diezelfde juf ook vorig jaar in groep 4. Gelukkig is zij een fantastische juf. Ik moet er niet aan denken om meerdere jaren op rij een docent te hebben waar geen klik mee is, dat maakt school zoveel minder leuk :{

Over ontslag gesproken, vrouwlief heeft een andere baan! Ze werkt nu in regio zuid terwijl wij on regio midden zitten. Dat is los van de enorme reistijd (5 kwartier enkele reis) en het toeleggen op reiskosten (met de huidige prijzen zo'n 300 euro per maand) heel onhandig omdat de vakanties slechts gedeeltelijk overlappen. Zo hebben onze kinderen vanaf volgend week vakantie en begint de vakantie van vrouwlief pas 2 weken later. Ze gaat nu in de stad naast ons dorp werken, 30 minuten fietsen *O*

Nadeel voor haar is dat ze 3 weken eerder moet beginnen. Deze school gaat 2 weken eerder open en daarvoor heeft ze een week met trainingen. Maar dat heeft ze er helemaal voor over en het komt precies uit met onze geplande vakantie.

Ze heeft vorige week dus haar ontslag moeten indienen bij haar huidige school en dat vonden ze heel erg. Ze begrepen het wel, maar vrouwlief is geliefd bij collega's en leerlingen dus ze vinden het vooral heel jammer. Nog los van het feit dat daar nu last minute een formatie probleem ontstaat :X
Jij woont toch in regio noord en regio zuid heeft dit jaar eerder vakantie dan regio midden.

Werkt ze in midden en gaat ze nu in noord werken net als dat jullie wonen? Dan begint school inderdaad weer een stuk eerder voor haar door die wisseling. Maar voor een fijne baan is dat het wel waard.

Maar los van dat, kunnen fietsen is gewoon heel fijn!
pi_221198357
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:52 schreef laziness het volgende:

[..]
Jij woont toch in regio noord en regio zuid heeft dit jaar eerder vakantie dan regio midden.

Werkt ze in midden en gaat ze nu in noord werken net als dat jullie wonen? Dan begint school inderdaad weer een stuk eerder voor haar door die wisseling. Maar voor een fijne baan is dat het wel waard.

Maar los van dat, kunnen fietsen is gewoon heel fijn!
Ha ja, ik dacht dat wij randje midden zaten maar hoor net van de vrouw dat wij onder regio noord vallen idd. Ze werkt nu nog in Ede, dat is dan blijkbaar midden idd.

Die 2 weken vakantie heeft ze binnen no time terug verdiend door de besparing aan reistijd, en geen wekker meer om 5.15 uur s ochtends *O*
  Redactie Frontpage dinsdag 30 juni 2026 @ 20:51:36 #145
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221200048
Zo zitten wij in regio Noord, maar de middelbare school in ons dorp heeft ook locaties in Midden... Altijd gedoe.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
  dinsdag 30 juni 2026 @ 20:54:03 #146
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_221200083
Jep. Herkenbaar.

Exode, ik lees lang niet alle bankjes, wat is het lastige tussen Juul en deze juf? En denk je dat de gesprekken gaan helpen en hoe vervelend vindt ze het zelf?

Mijn zoon krijgt volgend jaar een fulltimer, dat hebben we nog nooit gehad. Als het klikt lijkt me dat super fijn en rustig.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_221201027
fulltimers zijn echt heel fijn. Mijn dochters hebben dat twee jaar gehad (en de andere drie jaar hebben ze tien andere leerkrachten gehad...) en zoon heeft dat dit jaar. Dat geeft zoveel rust in de klas, en je weet direct wie je moet hebben en er is geen verschil qua hoe ze met dingen om gaan. Maar een duo kan elkaar dan weer heel goed aanvullen, zo had zoon twee jaar geleden duidelijk een knutsel- en rekenjuf, en een taal en kosmisch-juf. Vulde elkaar heel goed aan (in tegenstelling tot de meester en juf van dochters dit jaar).

Exode, moeten ze nu nog snel op zoek naar een vervangende duo, of hebben ze nog iets achter de hand? Lijkt me wel vervelend om de vakantie in te gaan zonder te weten wie er naast je komt te staan, zeg ik als niet-leerkracht.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 23:29:25 #148
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_221201450
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:54 schreef FlyingFish het volgende:
<knip>
Maar een duo kan elkaar dan weer heel goed aanvullen, zo had zoon twee jaar geleden duidelijk een knutsel- en rekenjuf, en een taal en kosmisch-juf. Vulde elkaar heel goed aan (in tegenstelling tot de meester en juf van dochters dit jaar).
Ik snap niet zo goed hoe dat handig werkt. Ze hebben toch lekkerst rekenen en taal? Deed de ene het dan openlijk beter of enthousiaster dan de andere?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 30 juni 2026 @ 23:54:49 #149
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221201702
Basisschool was ook klein dus vanaf groep 2 dezelfde samenstelling. Af en toe kwam er eentje bij of viel er eentje weg door verhuizing of blijven zitten. En in de bovenbouw hebben in elk geval de meiden elk jaar een fulltimer gehad. Voor hun heel fijn.

Fijn @Schanu dat scheelt echt heel veel reistijd.
pi_221202310
Mijn dochter heeft voor groep 3 en 4 ook 2 dezelfde juffen gehad. Geen probleem hier.
Voor groep 5 krijgt ze zowaar voor het eerst een fulltime meester. :)
pi_221202418
FF, ze moeten op zoek naar iemand anders. Vacature is net open gezet.
Ze vraagt vandaag wel garantie op haar werkdagen zodat wij de BSO op 1 dag op kunnen zeggen en geen opvang voor de pluizenboel hoeven te regelen.
pi_221202434
Het boekeninlevermysterie...
Nadat ik de coördinator had gemaild kreeg ik ineens wel mail van de mentor (en ook nog even antwoord op mijn vragen in het antwoord op haar mail). Er was blijkbaar iets misgegaan in de communicatie... goh dat was nou nog niet eerder gebeurd het afgelopen jaar... :')

Toen kwam er een lijstje in te leveren boeken die niet bij het vakkenpakket van mijn kind paste.
Dus we hebben maar de gekafte boeken uit de kast gepakt, die gaan we inleveren.

Oh en als we nou kwamen inleveren op een moment dat zij aan het werk was, dan wilde ze oudste nog wel even zien. Oudste heeft daar niet zoveel behoefte aan, dus we gaan ons niet in allerlei bochten wringen, maar gewoon als het ons uit komt. En dan maar duimen dat het goed komt.
Fake it till you make it...
  woensdag 1 juli 2026 @ 08:01:09 #153
176471 oh-oh
pi_221202439
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 07:53 schreef exode het volgende:
FF, ze moeten op zoek naar iemand anders. Vacature is net open gezet.
Ze vraagt vandaag wel garantie op haar werkdagen zodat wij de BSO op 1 dag op kunnen zeggen en geen opvang voor de pluizenboel hoeven te regelen.
Ah lekker weer, gedoe voor de vakantie :')
( Groucho Marx )
pi_221202619
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ah lekker weer, gedoe voor de vakantie :')
Voor de directrice inderdaad. Verloofde heeft het na haar woordje te hebben gedaan alweer losgelaten. Die heeft de gave heel kort boos te zijn en door te gaan.
De dagen indeling is wel belangrijk verder ziet ze het wel.
pi_221202632
Maar goedemorgen!

Vanochtend Appte de schilder naar mijn broer dat hij onverwachts morgen kan starten. Een andere klus loopt uit met betrekking tot stuccen. Dan kan mijn moeder dus niet verhuizen komend weekend.
Mijn moeder kan mentaal niet goed schakelen meer dus ik vraag me af wat wijsheid is. Ik vind een week later verhuizen prima, maar vraag me af of die schakeling niet te veel stress aan haar geeft.
pi_221202645
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 23:29 schreef Lemijn het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed hoe dat handig werkt. Ze hebben toch lekkerst rekenen en taal? Deed de ene het dan openlijk beter of enthousiaster dan de andere?
Ze hebben hier ook kosmisch, waar al het andere onder valt. De ene was heel goed in het theoretische gedeelte (enthousiaste verteller, maakte borden met hoe alles verbonden was), de ander was meer van de praktische kant en deed het ‘knutselen’. Bij bijvoorbeeld het hoofdthema Egyptenaren was een subthema hiërogliefen. De een geeft uitleg daarover met vooral plaatjes, de ander ging papyrus maken met de kinderen en daar dan zelf een hiërogliefentekst op schrijven. En dat is maar een deel, want ook qua type mens vulden ze elkaar goed aan. De een met extra aandacht voor de zwakkere kinderen, de ander juist met expertise voor de pientere kinderen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:06:50 #157
176471 oh-oh
pi_221202660
Nou als het een week later is en dan zorgeloos verhuizen dat er niks meer gedaan hoeft te worden wi ik de keuze wel voor je maken :P
( Groucho Marx )
pi_221202704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou als het een week later is en dan zorgeloos verhuizen dat er niks meer gedaan hoeft te worden wi ik de keuze wel voor je maken :P
Ja, dat zou ik ook doen, maar als je een uur later komt (of vroeger) dan afgesproken is mijn moeder al van de leg.
Maar goed, we hebben nu geloof ik besloten dat zaterdag wel alle grote dingen al verhuisd worden omdat we dan een bus hebben. Dan kan ze er al slapen en als ze dan komen verven kan ze 'schuilen' in haar oude huis of bij mijn zus.
pi_221202724
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:59 schreef exode het volgende:

[..]
Voor de directrice inderdaad. Verloofde heeft het na haar woordje te hebben gedaan alweer losgelaten. Die heeft de gave heel kort boos te zijn en door te gaan.
De dagen indeling is wel belangrijk verder ziet ze het wel.
Wel fijn als je dat makkelijk kan loslaten. Maar ik kan me voorstellen dat het daarvoor ook makkelijker is dat de duo niet meer terug komt dit schooljaar. Hopelijk kunnen ze snel nog iemand vinden, tijdelijke ZZP-ers zijn drama in het onderwijs is mijn ervaring, zeker als je daarmee moet samenwerken lijkt me. Wij hebben vorig schooljaar een half jaar ZZP-ers gehad in de klassen van mijn kinderen en die hebben echt een rommel achtergelaten, die hebben puur hun uren voor de klas gedraaid, maar dat was het ook. Die achterstanden zijn nu pas een beetje weggewerkt.

Ik zou toch nu gelijk laten schilderen Exode. Dat scheelt ook weer onrust en gedoe over een half jaar. Even een weekje doorbijten en je bent er vanaf.
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:16:17 #160
176471 oh-oh
pi_221202735
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:12 schreef exode het volgende:

[..]
Ja, dat zou ik ook doen, maar als je een uur later komt (of vroeger) dan afgesproken is mijn moeder al van de leg.
Maar goed, we hebben nu geloof ik besloten dat zaterdag wel alle grote dingen al verhuisd worden omdat we dan een bus hebben. Dan kan ze er al slapen en als ze dan komen verven kan ze 'schuilen' in haar oude huis of bij mijn zus.
Dat was niet zo moeilijk.
En dan is ze maar van de leg, dat zal ze toch wel zijn met die verhuizing, dan is dat ook allemaal tegelijk klaar straks.
( Groucho Marx )
pi_221202739
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Dat was niet zo moeilijk.
En dan is ze maar van de leg, dat zal ze toch wel zijn met die verhuizing, dan is dat ook allemaal tegelijk klaar straks.
Ze starten morgen is nu de beslissing.

Nou ja van de leg met haar gezondheid kan grote gevolgen hebben. Dus duimen dat ze zich zo rustig mogelijk houdt.
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:24:53 #162
176471 oh-oh
pi_221202773
Ja, het is sowieso stressvol om te verhuizen, dus dat werd toch al een dingetje neem ik aan?
Het gaat zoals het gaat, zo beperken jullie de stress momenten toch.
( Groucho Marx )
pi_221203003
_O- _O- _O-
Ziggo verhuist vrijdag dus mijn moeder gaat de tv alvast daar zetten vrijdag dan kan ze daar tv kijken.

Wel heel fijn want ze voelt zich echt al thuis in het appartement. :s)

Het gaat allemaal goedkomen. Mijn stoere stoicijnse broer heeft wel gevraagd of we even met zijn 4en afscheid kunnen nemen van het huis zondag (mijn moeder, zus, hijzelf en ik) O+
Mijn moeder heeft er gewoon 55 jaar gewoond waarvan 35 jaar met mijn vader.

Persoonlijk vind ik het erg fijn dat alles achter de rug is voor de vakantie. Nog 2,5 week school en werken en dan vakantieeeeeeee.
  woensdag 1 juli 2026 @ 10:28:39 #164
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221203106
Exode, zou het helpen als je (en dit klinkt miss wat kinderachtig, sorry) een soort aftelkalender/planningsding maakt voor je moeder? Dus overzicht met:
- dag
- wat er gaat gebeuren
- wie erbij is
- wat de praktische doingen zijn die er ter voorbereiidng moeten gebeuren
- wie ze kan bellen als ze die dag hulp nodig heeft
- etc....

?
pi_221203175
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:28 schreef Tink89 het volgende:
Exode, zou het helpen als je (en dit klinkt miss wat kinderachtig, sorry) een soort aftelkalender/planningsding maakt voor je moeder? Dus overzicht met:
- dag
- wat er gaat gebeuren
- wie erbij is
- wat de praktische doingen zijn die er ter voorbereiidng moeten gebeuren
- wie ze kan bellen als ze die dag hulp nodig heeft
- etc....

?
Dat is inderdaad een supergoed idee, helemaal niet kinderachtig.

Maar die hebben we al :) En ik heb er stiekem elke dag bij to do opgezet 'aan je jongste kind denken'.
pi_221203181
Sowieso krijgt ze enorm veel hulp. Van familie en vrienden. Is wel hartverwarmend hoor O+
pi_221203225
Hier ook boekgedoe. Zoon hoefde alleen de binas in te leveren, heeft de binas ingeleverd en is ook gescand. Toen lag er een factuur van de binas dus ik keek op het inleverbewijs. Staat daarop: ontbreekt :?
Iddink via het account een bericht gestuurd dat hij zn binas heeft ingeleverd. Nu dus afwachten.
Was trouwens een ouwe beduimelde binas maar ik mag wel de nieuwprijs betalen. Daggutniet he :')
If they say
pi_221203236
Wel fijn exode, dat ze straks in een versgeverfd appartement zit. Scheelt later veel gedoe en opnieuw van de leg raken ;)
If they say
  Redactie Frontpage woensdag 1 juli 2026 @ 11:40:40 #169
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221203494
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier ook boekgedoe. Zoon hoefde alleen de binas in te leveren, heeft de binas ingeleverd en is ook gescand. Toen lag er een factuur van de binas dus ik keek op het inleverbewijs. Staat daarop: ontbreekt :?
Iddink via het account een bericht gestuurd dat hij zn binas heeft ingeleverd. Nu dus afwachten.
Was trouwens een ouwe beduimelde binas maar ik mag wel de nieuwprijs betalen. Daggutniet he :')
Hier ging het aan het begin van het schooljaar mis met de boeken. SChool had alle gegevens aangeleverd en dus werd het pakket midden in de vakantie op school bezorgd. Dus hij heeft her en der in de klas wat boeken gekregen, geen foto's gemaakt. Slechts eentje moest ingeleverd, maar daarvan is de rug beschadigd. Dat is dus wel zoals hij het gekregen heeft, maar bewijs dat maar eens.
[i]2 trut[/i]
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:51:42 #170
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221203567
Oudste heeft vandaag zijn boeken ingeleverd, voor D1 en D2 hebben we volgende week een alles-in-een afspraak met boeken inleveren, rapport ophalen, afscheid nemen, driehoeksgesprek etc. Al die halve losse uurtjes her en der gaf voor hen veel te veel onrust en de helft is toch niet meer van toepassing.

Overmorgen gaan we een weekend naar Centerparcs. Voor het eerst sinds 2 jaar weer met zn allen weg O+
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:54:22 #171
244125 laziness
pi_221203585
Wat fijn @Kyara ! Heel veel plezier. Welk park?
pi_221203606
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:40 schreef Troel het volgende:

[..]
Hier ging het aan het begin van het schooljaar mis met de boeken. SChool had alle gegevens aangeleverd en dus werd het pakket midden in de vakantie op school bezorgd. Dus hij heeft her en der in de klas wat boeken gekregen, geen foto's gemaakt. Slechts eentje moest ingeleverd, maar daarvan is de rug beschadigd. Dat is dus wel zoals hij het gekregen heeft, maar bewijs dat maar eens.
Goeie, ik had dus wél foto's. Zoon was laatst zn binas op school vergeten, kreeg um terug maar wist niet of het wel de zijne was. Net de foto's erbij gepakt en die geeft aan de achterkant waterschade aan, is ribbelig. En das dus degene die hij heeft ingeleverd.

Tip: maak altijd foto's ;)

Heerlijk, @Kyara! Geniet ervan O+
If they say
pi_221203608
Ik zou ook zeker gelijk schilderen Exode, dat scheelt ook een heleboel gesleep met meubels want schilderen als je er al woont is gewoon lastiger dan voordat je verhuisd bent. Hopelijk lukt het je moeder om te schakelen en ziet ze de voordelen er zelf ook wel van in!

Vervelend al dat boeken-gedoe, is voor mij gelukkig nog een ver-van-mijn-bed-show :X

Kyara wat een heerlijk vooruitzicht, ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben samen en alle stress even van jullie af kunnen zetten :*
  Redactie Frontpage woensdag 1 juli 2026 @ 12:02:06 #174
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221203617
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Goeie, ik had dus wél foto's. Zoon was laatst zn binas op school vergeten, kreeg um terug maar wist niet of het wel de zijne was. Net de foto's erbij gepakt en die geeft aan de achterkant waterschade aan, is ribbelig. En das dus degene die hij heeft ingeleverd.

Tip: maak altijd foto's ;)

Heerlijk, @:Kyara! Geniet ervan O+
Normaal deden we dat ook altijd, maar dat is bij het uitpakken van zo'n pakket. Dat was dus nu niet.
[i]2 trut[/i]
pi_221203649
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Normaal deden we dat ook altijd, maar dat is bij het uitpakken van zo'n pakket. Dat was dus nu niet.
Aaah, kut, zal je ook altijd zien he? Nooit nodig gehad, heb je ze nu niet en dan wél nodig.
If they say
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:54:52 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221203856
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:54 schreef laziness het volgende:
Wat fijn @:Kyara ! Heel veel plezier. Welk park?
Heijderbos. Dichtbijzijnde park dus niet te lang rijden en de mogelijkheid dat een van ons met D1 thuis gaat slapen. Zal ze niet doen maar ze heeft de escapemogelijkheid wel nodig.

ergens ook wel ingewikkeld dat dit nu onze zomervakantie is. Maar tegelijkertijd zijn we wel blij dit (dit jaar) wel mogelijk is.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:55:03 #177
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221206648
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik was ook zo blij dat wij ze aangetekend alsnog hadden verstuurd. En zelfs toen waren we 2 maanden en incassokosten verder voordat ze het accepteerden...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 juli 2026 @ 18:11:17 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221206842
Wat een heerlijke dag.
Vandaag alvast het kinderfeestje van de kleine man hier gevierd. Ivm jarig zijn in de vakantie.

Ze hebben de hele middag heerlijk in de speeltuin gerend en gespeeld. Uiteindelijk nog een groot zandmodderbad gemaakt en mee gespeeld.
Kinderen zijn zwart opgehaald 🫣🤣

Heerlijk weer, niet te warm en niet te koud.

Enige nadeel is dat mn enkels weer ruzie gemaakt hebben met het hobbelige grasveld waardoor die subluxeerde en ik nu niet meer kan lopen 🤐
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:39:15 #179
344469 Amsel
zonder t
pi_221207179
Mijn oudste is officieel klaar met groep 8 *O*
  Redactie Frontpage woensdag 1 juli 2026 @ 21:22:20 #180
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221208933
Jongste heeft diploma op zak, nu ben ik dus heel oud :+
[i]2 trut[/i]
pi_221208934
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:54 schreef Kyara het volgende:

[..]
Heijderbos. Dichtbijzijnde park dus niet te lang rijden en de mogelijkheid dat een van ons met D1 thuis gaat slapen. Zal ze niet doen maar ze heeft de escapemogelijkheid wel nodig.

ergens ook wel ingewikkeld dat dit nu onze zomervakantie is. Maar tegelijkertijd zijn we wel blij dit (dit jaar) wel mogelijk is.
Leuk! ❤️ en fijn dat het kan, ik duim dat het voor iedereen een fijn ontspannen weekend mag zijn.

@Amsel dat lijkt me toch een gek gevoel... S zou ook bijna klaar zijn maar is een jaartje blijven zitten dus mag nog 1 jaartje doen alsof ze geen puber is :')
S. 2014
J. 2016
pi_221209410
Lieve iedereen, ik ben al een hele tijd niet geweest. Teveel andere dingen aan het hoofd en lijf. Omdat jullie altijd zo lief zijn wilde ik toch laten weten dat mijn lieve papa O+ 30 juni is overleden. :'( Een half uur voor de wedstrijd Nederland-Marokko, dus we waren al wakker. Want we wisten dat het elk moment kon gebeuren. Hij had nml die woensdag palliatieve sedatie gehad. Erg verdrietig, maar beter voor hem
  woensdag 1 juli 2026 @ 22:18:00 #183
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221209677
Ach, Ingrid ;(
Wat is dat een lange weg geweest die hij samen met jullie heeft moeten gaan. Heel veel sterkte met dit verlies :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221209981
@_Ingrid_ gecondoleerd. :*
  woensdag 1 juli 2026 @ 22:46:43 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221210241
Gecondoleerd Ingrid!
  woensdag 1 juli 2026 @ 23:12:48 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221210543
Gecondoleerd @_Ingrid_
pi_221210686
Gecondoleerd, Ingrid
pi_221210801
@_Ingrid_ Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie :*
If they say
pi_221211235
Veel sterkte @_Ingrid_ :*
pi_221212173
Gecondoleerd Ingrid.
pi_221212177
Wat een absurd WK is het dit jaar. Zoveel rare last minute doelpunten. Net ook weer België die in de laatste 5 minuten een 2-0 achterstand wegwerkt en in blessuretijd van de verlenging de 3-2 maakt, En rond etenstijd Engeland die van vrijwel de hele wedstrijd 1-0 achter toch nog net even met 2-1 winnen… maakt het wel interessanter zo. Maar Kongo en Senegal zijn nu net zo zielig als wij zijn (Senegal zelfs nog veel zieliger imo).
pi_221212250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lieve iedereen, ik ben al een hele tijd niet geweest. Teveel andere dingen aan het hoofd en lijf. Omdat jullie altijd zo lief zijn wilde ik toch laten weten dat mijn lieve papa O+ 30 juni is overleden. :'( Een half uur voor de wedstrijd Nederland-Marokko, dus we waren al wakker. Want we wisten dat het elk moment kon gebeuren. Hij had nml die woensdag palliatieve sedatie gehad. Erg verdrietig, maar beter voor hem
Sterkte
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221212525
Gecondoleerd Ingrid. Heel veel sterkte.

Wat ben ik blij dat de school van T een eigen boeken ding heeft. Geen gezeik met Iddink.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 juli 2026 @ 07:08:28 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221212526
Gecondoleerd Ingrid :*
pi_221212532
Gecondoleerd Ingrid en heel veel sterkte :*
  donderdag 2 juli 2026 @ 07:27:09 #196
176471 oh-oh
pi_221212560
Sterkte Ingrid, met alles...
( Groucho Marx )
  donderdag 2 juli 2026 @ 08:04:45 #197
344469 Amsel
zonder t
pi_221212648
Gecondoleerd lieve Ingrid :*
pi_221212671
Gecondoleerd Ingrid en heel veel sterkte.
pi_221212738
Gecondoleerd Ingrid :*

Boeken ingeleverd, er moest wel wat heen en weer gebeld worden. Of we ze niet op moesten sturen enzo.
Maar toen mochten we ze toch bij de balie achterlaten. We gaan het zien...
Fake it till you make it...
pi_221212762
Gecondoleerd Ingrid, sterkte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')