2 augustus ophalenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Even gemist, wanneer komt de nieuwe huisgenoot?
Nouja, we reden toch langs de mcD en als hij niks wil eten dan, is ie écht ziekquote:Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
McD zou ik ook skippen als het een uur duurt. Ik geloof sowieso met een beroerd kind in de auto.
20% van de bevolking resistent tegen noro? Cool.
Ik moet zeggen... nou nee laat ik dat maar niet zeggen. Maar als ik vergelijk met een vriendin waar ze toch regelmatig met zn allendenk ik dat we genetisch redelijk mazzel hebben gehad (tot nu toe...).
Goed geshopt @:Schanu fijn![]()
Ik heb geen koorts meer, althans vanmorgen gaf de thermometer weer mijn normale temperatuur aan. Maar ik ben nog wel heel zweterig, dus nog niet fit.
Nah zonder bank zitten zou ik echt niet doen maar als er interesse is kunnen ze hem op afspraak komen halen toch?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:45 schreef Bami het volgende:
Wat FlyingFish zegt, in mijn ervaring verkopen tweedehands banken belabberd dus zou daar zeker de tijd voor nemen en het kleine risico accepteren dat ik even zonder bank zit als er wel snel interesse is.
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon lekker uitrusten Nijna!
Ik heb net mn keuken besteld![]()
Of nou ja, Ikea komt hem zelf zetten.
Ze komen eerst de plek bekijken en dan koop ik het hele ontwerp zo en komen ze hem er in zetten wss half augustus . Helaas moet ik wel zelf nog even een vloer regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |