abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221256701
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Even gemist, wanneer komt de nieuwe huisgenoot?
2 augustus ophalen O+
pi_221256733
Zeg, als jullie een nieuwe bank kopen hè, hoever van tevoren zet je dan de oude te koop of op weggeven?
1 week voor levering of 5 weken? :+
  maandag 6 juli 2026 @ 20:38:44 #283
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221257014
:D Heel eerlijjk, hangt van de staat van de bank af?
Als ie prachtig mooi is gewoon een week, als het een twijfelgeval is wat langer.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221257125
Ik dacht dat 2e hands banken voor geen meter verkopen op marktplaats, dus ik zou voor 5 weken gaan. En dan waarschijnlijk 1 week van te voren op gratis meenemen zetten en uiteindelijk op de dag van levering naar de stort omdat zelfs de kringloop geen banken meer aanneemt.

Tenzij dure merkbank in goede staat, dan 1 week van tevoren verkopen. Maar dan heb ik het over chesterfields enzo
pi_221257816
Te koop zetten zodra besteld en gewoon in advertentie zetten vanaf wanneer hij af te halen is? En indien twee weken ofzo tevoren nog met niemand contact, hem eraf gooien en opnieuw plaatsen zodat 'ie weer bovenaan staat.
pi_221258064
Wat FlyingFish zegt, in mijn ervaring verkopen tweedehands banken belabberd dus zou daar zeker de tijd voor nemen en het kleine risico accepteren dat ik even zonder bank zit als er wel snel interesse is.
  Redactie Frontpage maandag 6 juli 2026 @ 21:49:16 #287
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221258134
Ik heb twee jaar terug twee driezits ikea banken twee dagen van te voren erop gezet, een dag later waren ze opgehaald.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_221259769
Nope, ik ben nog steeds niet ziek. Vind het verbazingwekkend. Bij dochter hing het huis vol met virussen, mijn huis hangt vol, om over de kots en poepluiers nog maar te zwijgen.
Zoon nog steeds meh, al heeft ie net wel een pretzel gegeten. Nu kijken aan welke kant en hoe dat er weer uitkomt :+
Afwachten of morgen de Amsterdam dungeon door kan gaan...
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221259776
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef Nijna het volgende:

[..]
McD zou ik ook skippen als het een uur duurt. Ik geloof sowieso met een beroerd kind in de auto.
20% van de bevolking resistent tegen noro? Cool.
Ik moet zeggen... nou nee laat ik dat maar niet zeggen. Maar als ik vergelijk met een vriendin waar ze toch regelmatig met zn allen :r denk ik dat we genetisch redelijk mazzel hebben gehad (tot nu toe...).

Goed geshopt @:Schanu fijn *O*

Ik heb geen koorts meer, althans vanmorgen gaf de thermometer weer mijn normale temperatuur aan. Maar ik ben nog wel heel zweterig, dus nog niet fit.
Nouja, we reden toch langs de mcD en als hij niks wil eten dan, is ie écht ziek ;)
Dochter zei dat ze zeker 3 a 4 keer per jaar geveld zijn door de buikgriep. Die zijn dus niet resistent, helaas.

Schiet bij jou wel lekker op! Morgen vast weer een stukje beter. Dat de koorts weg is, is al een pluspunt. Geen keelontsteking :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 7 juli 2026 @ 07:37:40 #290
176471 oh-oh
pi_221260899
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:45 schreef Bami het volgende:
Wat FlyingFish zegt, in mijn ervaring verkopen tweedehands banken belabberd dus zou daar zeker de tijd voor nemen en het kleine risico accepteren dat ik even zonder bank zit als er wel snel interesse is.
Nah zonder bank zitten zou ik echt niet doen maar als er interesse is kunnen ze hem op afspraak komen halen toch?
Dat lijkt me dan weer niet meer dan logisch.
Enige risico dat je loopt is dat de bank opgehaald wordt en dat de nieuwe dan niet op afspraak geleverd wordt maar ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 07-07-2026 07:49:20 ]
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221261864
Banken zijn drama met verkopen. De onze is door het grofvuil opgehaald. Zelfs gratis ophalen leverde 0 reacties op.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 10:02:40 #292
176471 oh-oh
pi_221261986
Hier is het een tweedehands tafel met stoelen bezorgd. Voor buiten.
Ik ga het denk ik nog vervem wel.
De tafel is uitklapbaar en het is mega stevig spul, hier is dat retro spul allemaal onverwoestbaar en zwaar.
Heel blij mee weer.
( Groucho Marx )
pi_221262066
Ik zag hier afgelopen week op een facebookgroep een bank gratis afhalen met de scheuren in de zitting. Tja het valt te proberen inderdaad, maar dat je het durft aan te bieden.

Nu wordt er hier in de buurt door jeugd wel veel ‘gekampeerd’ op het terrein van een boer. En daar staan ook altijd wel bankstellen buiten. Dus wellicht dat het daarvoor dan wel een goede timing heeft.

Wij hadden destijds een twee persoons IKEA bank en die was binnen een week gratis opgehaald. Maar je moet er maar net geluk mee hebben.

@Nijna hopelijk knap je snel op
@Mushanga71 (ik moet altijd even zoeken welke cijfertjes er achter je naam horen haha, slecht geheugen) hopelijk knapt zoon snel op dat alle plannen door kunnen gaan! En dochter en gezin hopelijk ook!
@oh-oh wat fijn van de nieuwe spulletjes. En nog thuisgebracht ook nog!
pi_221262077
Ik raak best vaak gekke spullen alsnog kwijt als ik ze gratis op marktplaats zet. Een printer met storing, allerlei resthout, een oud oma-vloerkleed met vlekken... Soms moet je geluk hebben.
Ik heb ooit een tweedehands bankstel ergens opgehaald (voor onze eerste woning), maar dat was van mensen die ik persoonlijk kende.
pi_221262114
Ik heb hier twee kittens met de dolle 5 minuten (nou ja ik denk al wel 20). Zo leuk. Nog even van genieten want morgen gaan ze naar hun nieuwe huisje.

Ze zijn echt zo leuk samen! En een van de twee wordt ook steeds knuffeliger. Ergens gewoon ook jammer dat ze gaan, ga ze wel missen. Maar zo gaat dat nu eenmaal met een nestje.

We dachten dat de mama weer gedekt was door onze toen nog niet gesteriliseerde kater.. de buurvrouw vermoed dat ze 1 vruchtzakje voelt. We gaan geen echo laten doen. We wachten af of het dat is.

Gelukkig mogen we vertrouwen op de 25 jaar ervaring van de buurvrouw.

Man wilde het nestje graag zelf (of ja wij samen) groot brengen omdat het het laatste nestje van onze Milo is. En ik vind het zelf ook erg leuk, die kleine prutskes. En een klein nestje is ook goed te doen, al zal een nestje van 1 veel meer interactie hebben als nu we er twee hebben.
pi_221262115
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon lekker uitrusten Nijna!
Ik heb net mn keuken besteld *O*
Of nou ja, Ikea komt hem zelf zetten.
Ze komen eerst de plek bekijken en dan koop ik het hele ontwerp zo en komen ze hem er in zetten wss half augustus . Helaas moet ik wel zelf nog even een vloer regelen.
Dat klinkt goed!

@exode, ik knap langzaam op, maar niet snel genoeg naar mijn zin... :+ .
Ik wil gewoon weer doen wat ik altijd doe en dat wil nog niet helemaal. Heb gedouched vanmorgen en ben alweer moe. Maar zometeen ga ik rustig boodschappen doen, als dat ok gaat dan ga ik misschien vanavond golfen. En als dat niet wil dan haak ik af en ga ik het morgen proberen. Zou met mijn ouders de wei in namelijk ;).

Zit nu te wachten op de verwarmingsmonteur. Ja met dit weer... er lekt een kraantje nadat ze de verwarmingen hebben teruggeplaatst. Dat komen ze maken, tussen 8 en 12, meer 12 dan 8 dus... zal je altijd zien. Vorige week stonden ze voor de onderburen al om 7.45u op de stoep, maar helaas lag ik niet als eerste op de route vandaag.

Oh 2 augustus, dat schiet al op! Weten de kinderen het al?

@vencodark, dat ligt eraan hoe lang je op de grond wil gaan zitten ;) . Maar zonder gekheid, je kan er op zetten per wanneer je ze kwijt wilt. En dan hopen dat je hem kwijt raakt.

@Mushanga71 hoe is het met zoon? Gaat de Amsterdam Dungeon door?
Fake it till you make it...
  dinsdag 7 juli 2026 @ 10:47:50 #297
176471 oh-oh
pi_221262559
Hier zijn er veel zigeuners en die leven van het ophalen en rondbrengen van tweede hands goed.
We hebben de garages ook leeg laten ruimen door zo een stel.
Ze zijn allemaal heel aardig en erg behulpzaam.
Een van deze twee had jaren in de UK gewoond en sprak echt perfect Engels, toen ik dat tegen hem zei stond hij helemaal te glunderen.
Waar ik wel van baal is dat er hier geen tweedehands winkels zijn, ik ben dol op kringlopen, maar hier wordt eigenlijk alles opgebruikt :D
Als ik een grotere overkapping had wilde ik daar ook zeker een bankstel in hoor.
Ik zoek nu nog een garderobe kast want die uit NL was ook oud en op en heb ik achter gelaten.
Er stond hier een hele fijne hele hoge garderobe kast in de hal, dat is het enige dat ik heb laten staan.
Maar ik wil nog een garderobe voor kleding op de slaapkamer.
In die in de gang hangen jassen en ligt beddengoed en zo.
( Groucho Marx )
pi_221262562
Jazeker, de kinderen waren mee naar de kennismaking zaterdag.
Heerlijk met alle 9 pups en de mama hond geknuffeld. Juul was er wel klaar mee na een half uur en ging met de dochter des huizes trampoline springen :D

We hebben nu 2 keuzes (gebaseerd op onze voorkeuren en wat de fokker het beste bij ons vindt passen), of een een teefje die bijna wit is van kleur of een reu die heel donker is van kleur. Het reutje heeft bij de geboorte een nagel van de mama in zijn lip gehad, dus hij heeft een klein litteken aan de buitenkant van zijn lip. Stom genoeg trok ons dat meteen enorm aan. De fokker is zelf jarenlang dierenarts geweest en heeft de pup al meerdere keren laten checken vanwege zijn lip. Het is volledig genezen en groeit mooi dicht maar je zal het wel altijd blijven zien.
Het zijn allebei rustige, lieve hondjes. Daar koos de fokker bewust voor bij ons gezin.

Het is aan onze welke van de 2 het wordt. Wij waren binnen 5 minuten verliefd op de reu, die was zo ontzettend leuk en lief en kwam ook steeds naar ons toe. Ook de kinderen hebben een grote voorkeur voor deze.

Het is een enorm lieve, betrokken fokker, ze zegt gewoon eerlijk waar het op staat en waarom de andere pups niet zo goed bij ons zouden passen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 10:54:58 #299
176471 oh-oh
pi_221262676
Oh wordt het de reu? En noemen jullie heb Lippie?
O+
Ik had bijna een chihuahua pup gekocht. Want Koick moet echt weer een chi in de roedel.
Maar ik vertrouwde het niet 100% dus ik heb het helaas afgeblazen.
Donderdag wordt er vanuit Spanje ( ja echt serieus ) een hondje gebracht dat niemand wil hebben, 13 jaar oud en verlamd achter, die mag hier nog wel wat rondkruipen <3
( Groucho Marx )
pi_221262742
We hadden/hebben een voorkeur voor een teefje vanwege de grootte. Kan zo 10 kilo schelen.
Deze reu lijkt niet heel groot te worden. Is wat fijner gebouwd.

We gaan er vanavond nog over kletsen en dan beslissen.
pi_221262743
En dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')