abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221192925
Nu eindelijk slapen.

Kut voetbal :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_221192943
Dat.
En dat.

Weltrusten.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221192992
Nou, ben benieuwd of het nog rellen wordt, zou me niets verbazen. Hier in de verte wordt iig wel vuurwerk afgestoken, dus dat zal in de grote steden nog wel meer zijn.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 06:42:32 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221193587
Jammer -O-

Ik heb niet gekeken maar wel ekke keer als ik even wakker was nu.nl gevolgd. En idd daarna ook vuurwerk dus toen kon ik ook niet meer slapen.
pi_221193622
Ik zie dat ik van alles heb gemist en tegelijk niks heb gemist. :')
  dinsdag 30 juni 2026 @ 07:09:32 #106
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221193801
Nee ben maar blij 😆
Anyway.
De honden zijn al twee keer op de tuin geweest vandaag.
Ik ga straks wel een dutje doen als het warm is.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221194048
Ik had net zo goed wel kunnen kijken, waardeloze nacht gehad. Kon heel moeilijk in slaap vallen en toen ik eindelijk sliep, stond B volledig in paniek bij ons bed. Hij was ervan overtuigd dat er een muis of rat in zijn kamer was.
Dus ik heb vannacht zijn hele kamer ondersteboven gekeerd en uiteindelijk zijn matras bij ons gelegd, de wildcamera uit de tuin gepakt en in zijn kamer gezet en geprobeerd te slapen.

Werd om kwart voor 6 alweer wakker dus de dramatische penalties nog gekeken.

Overigens hebben we ook echt weer een muis in de kelderkast sinds een paar weken. Maar zijn verhaal was zo onsamenhangend en bizar dat we het voor nu maar schalen onder een nachtmerrie.
De camera heeft ook geen beweging gedetecteerd in zijn kamer.
pi_221194450
@exode Gatver, dat lijkt me voor B ook heel naar!

Ik lag toevallig ook wakker.
Mijn man z’n wekker ging om 2 uur en ipv opstaan, ging die steeds op snooze en al z’n andere wekkers erna bleven ook gewoon gaan.
Zijn wekkers zijn bepaalde liedjes en die starten ook gelijk keihard met een flink volume zodat hij ze hoort. }:|
Maar opstaan, ho maar.
Ik mopper al maanden over die hoeren wekkers want ik lig dus ook wakker of wordt op zo’n moment geïrriteerd wakker.

Anyway: 3:20 zelf maar opgestaan, 2 boterhammen gegeten en 3:50 mijn man extra luid wakker gemaakt dat HIJ OP MOET STAAN! :(
Ik overweeg serieus beneden te slapen totdat hij z’n wekkers fixt.
pi_221194514
En Juul is jarig vandaag! 8 jaar alweer *O* *O* *O*
  dinsdag 30 juni 2026 @ 09:09:46 #110
176471 oh-oh
pi_221194687
Oh dat is echt heel erg aso Venco, smijt die hele rambam de kamer uit als jij wel wakker bent dan.
En hij wilde opstaan voor voetbal?

Gefeliciteerd @exode!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221194777
En Juul, tja, school.

Dit jaar is er een groep 3/4 en groep 4, zij zit in die laatste. Dat worden volgend jaar een groep 4/5 en een groep 5. Verandert niets aan de groepssamenstelling verder. Wij zien Juul niet in een combinatieklas zitten en die leerkracht is nou net een soort spiegel van 1 van haar huidige leerkrachten.

Ze heeft ook gewoon echt ongeluk. B zit natuurlijk in groep 8 en heeft echt fantastische jaren gehad. De groep leerkrachten was al die jaren stabiel. Jaren dezelfde gezichten. We kenden alle leerkrachten en je wist vooraf eigenlijk wel bij wie hij in de groep kwam.
Maar de school krimpt en dit is nu het tweede jaar van een aardige leegloop. Er gaan 6 leerkrachten weg.
De formatie zal dus een behoorlijke puzzel zijn geweest.

We hebben iig nog een gesprek voor de vakantie en bij de start van het schooljaar en we gaan dus zelf met een coach aan de slag. Ze heeft zoveel frustratie en boosheid in zich dat we er wel echt wat mee moeten, nog buiten het schoolgezeik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 juni 2026 @ 09:29:20 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221195004
Gefeliciteerd Exode met Juul.
Balen van haar klas.

Hier na 3 jaar yahtzee met de kinderen mag de kleine hier bij zijn juf van dit jaar blijven *O*
En zijn vriendinnetjes van vorig jaar komen nu weer in zijn klas.

Zijn 3/4 word een 4 bij dezelfde juf. De andere 3/4 gaat naar een meester. En de groep 3 kinderen van de 2/3 worden verdeeld onder de twee groepen 4.

T lijkt me iig een enorme puzzel om alles rond te krijgen.

De huidige groep 8a juf gaat nu naar groep 2. Lijkt me ook een enorme omschakeling
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221195037
Verloofde is duoloos volgend jaar. Haar duo heeft een uur voordat de formatie mail eruit ging medegedeeld dat ze een andere baan heeft.
En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor verloofde pisnijdig was.

Maar goed....ze blijft voor groep 4 staan en krijgt een pittige groep vertelde ze, maar daar ziet ze wel uitdaging in.
pi_221195181
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is echt heel erg aso Venco, smijt die hele rambam de kamer uit als jij wel wakker bent dan.
En hij wilde opstaan voor voetbal?

Gefeliciteerd @:exode!
Nee, hij wil vroeg beginnen op werk. Op maandag gaat die wekker altijd om 2, dan is hij rond 4 uur aanwezig.
Op dinsdag gaat hij normaal om 3 uur. }:|
pi_221195186
Feli @exode *O*
  dinsdag 30 juni 2026 @ 09:54:53 #116
176471 oh-oh
pi_221195198
:D Ja maar Venco echt, dat deed ie bij mij ook maar 1 x hoor.
( Groucho Marx )
pi_221195230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:54 schreef oh-oh het volgende:
:D Ja maar Venco echt, dat deed ie bij mij ook maar 1 x hoor.
Nee hoor. Mijn man is een psychopaat die gewoon doorgaat of je terugpakt. :')
  FOK!Fotograaf dinsdag 30 juni 2026 @ 10:15:36 #118
148247 taxibabe
pi_221195328
Gefeliciteerd met Juul! @exode
Balen van de klas..

Hier is zoon glansrijk over naar groep 4! Trots op mijn mannetje! Zijn rapport was ontzettend goed, scoorde ondanks 'slechte' werkinzet en taakgerichtheid ontzettend hoog op lezen en rekenen. Waar ik vooral trots op ben is dat hij omhoog is gegaan bij het sociaal-emotionele vlak bij omgaan met conflicten en voor zichzelf opkomen. O+
Morgen nog 10 minuten gesprek, maar ik verwacht niks bijzonders.

Zijn 2 juffen gaan volgend schooljaar mee naar groep 4, blij mee. Hij trouwens ook :)
  dinsdag 30 juni 2026 @ 10:25:02 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221195391
Ik ben nog nooit met een groep meegegaan naar het volgende leerjaar. En als het even kan blijft dat ook zo.
Ik vind mn klas megalief maar na een jaar gun ik mezelf (en hen) weer een frisse start.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 10:28:00 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221195409
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:31 schreef exode het volgende:
Verloofde is duoloos volgend jaar. Haar duo heeft een uur voordat de formatie mail eruit ging medegedeeld dat ze een andere baan heeft.
En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor verloofde pisnijdig was.

Maar goed....ze blijft voor groep 4 staan en krijgt een pittige groep vertelde ze, maar daar ziet ze wel uitdaging in.
Pisnijdig omdat iemand een andere baan zoekt/neemt ? Mag toch hopen dat dat niet de reden is.
pi_221195411
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef amaranta het volgende:
Ik ben nog nooit met een groep meegegaan naar het volgende leerjaar. En als het even kan blijft dat ook zo.
Ik vind mn klas megalief maar na een jaar gun ik mezelf (en hen) weer een frisse start.
Hier ook niet, daarom verwachtten we het ook niet. Het is op deze school zolang B er op zit voor zover ik weet niet eerder gebeurd.
En wij weten dat de huidige juffen van Juul deze klas ook niet bepaald leuk vinden. Ze zijn in 1 gesprek iets te open geweest tegen verloofde, juf tegen juf gesprek zeg maar.
Verloofde gaat eigenlijk ook zelden mee, volgens mij is dat 1 keer gebeurd in heel wat jaartjes voor de klas.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 10:28:52 #122
176471 oh-oh
pi_221195418
Mijn nichtje is al 30 jaar lerares, die is ooit na jaren van de kleuters naar groep 3 gegaan en daar blijven zitten :D
( Groucho Marx )
pi_221195419
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef amaranta het volgende:

[..]
Pisnijdig omdat iemand een andere baan zoekt/neemt ? Mag toch hopen dat dat niet de reden is.
Nee vandaar dat ervoor staat 'En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor....'
pi_221195425
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef amaranta het volgende:
Ik ook niet. Ik heb wel een paar kinderen 2 keer in de klas gehad, met een jaar ertussen. En natuurlijk in groep 1/2 houd je een deel van de kinderen.
Het risico op meegaan met de klas zit er wel elk jaar in aangezien ik als voorkeur kleuters én groep 3 opgeef :D

J roept al jaren dat ik wéér ben blijven zitten ;)
pi_221195500
Jammer van het voetbal. Eens kijken wanneer de buren onze vlaggetjes gaan opruimen. Zij hebben de hoge trap die nodig is. En dan helpt er altijd wel een buur. De oranje vlaggenlijnen hingen er al voor koningsdag, dus een deel is inmiddels beschamend wit..

Mooi voor iedereen die overgaat! Die formaties zijn soms echt lastig

We hebben wel lol gehad met de bovenbouw leerkracht die de vrijdagduo voor de kleuterklas van D werd. Alle truukjes die hij kende werkten voor geen meter bij kleuters. Grapjes snapten ze niet, oren werken nog niet 100%. Het werd wel de eerste keer dat D de klas uit werd gestuurd. De leerkracht was het in een rumoerige kring zo zat dat hij had gezegd dat wie er nu nog iets zou zeggen voor zijn beurt de gang op moest. En daar ging de mijne een paar tellen later :D
Ik geloof een minuutje op de gang en D heeft er niks van overgehouden of geleerd :P
(Nu is het prima, nooit gedoe met leerkrachten meer, ze snappen hem op deze VO school)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')