Nee, hij wil vroeg beginnen op werk. Op maandag gaat die wekker altijd om 2, dan is hij rond 4 uur aanwezig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is echt heel erg aso Venco, smijt die hele rambam de kamer uit als jij wel wakker bent dan.
En hij wilde opstaan voor voetbal?
Gefeliciteerd @:exode!
Nee hoor. Mijn man is een psychopaat die gewoon doorgaat of je terugpakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Venco echt, dat deed ie bij mij ook maar 1 x hoor.
Pisnijdig omdat iemand een andere baan zoekt/neemt ? Mag toch hopen dat dat niet de reden is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:31 schreef exode het volgende:
Verloofde is duoloos volgend jaar. Haar duo heeft een uur voordat de formatie mail eruit ging medegedeeld dat ze een andere baan heeft.
En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor verloofde pisnijdig was.
Maar goed....ze blijft voor groep 4 staan en krijgt een pittige groep vertelde ze, maar daar ziet ze wel uitdaging in.
Hier ook niet, daarom verwachtten we het ook niet. Het is op deze school zolang B er op zit voor zover ik weet niet eerder gebeurd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef amaranta het volgende:
Ik ben nog nooit met een groep meegegaan naar het volgende leerjaar. En als het even kan blijft dat ook zo.
Ik vind mn klas megalief maar na een jaar gun ik mezelf (en hen) weer een frisse start.
Nee vandaar dat ervoor staat 'En daar zit natuurlijk een heel verhaal aan vast waardoor....'quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Pisnijdig omdat iemand een andere baan zoekt/neemt ? Mag toch hopen dat dat niet de reden is.
Ik ook niet. Ik heb wel een paar kinderen 2 keer in de klas gehad, met een jaar ertussen. En natuurlijk in groep 1/2 houd je een deel van de kinderen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef amaranta het volgende:
Ik ben nog nooit met een groep meegegaan naar het volgende leerjaar. En als het even kan blijft dat ook zo.
Ik vind mn klas megalief maar na een jaar gun ik mezelf (en hen) weer een frisse start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |