Dat vroeg je net ook al.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de stand zo blijft en Portugal niet wint zitten alleen Argentinië en Brazilië van de 7 toplanden in de onderste helft toch?
En Gianni zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de stand zo blijft en Portugal niet wint zitten alleen Argentinië en Brazilië van de 7 toplanden in de onderste helft toch?
Zoek het effe uit en breng ons verslag uit!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga op dit tijdstip en met deze hitte geen hogere wiskunde doen.quote:
De nummers 2 uit die groepen moeten tegen elkaar en daarna tegen Spanje.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga op dit tijdstip en met deze hitte geen hogere wiskunde doen.
Mag ik ook een mening hebben?quote:
ze spelen als een natte krantquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:40 schreef Perox het volgende:
Vraagje aan de mensen die naar Engeland kijken, waarom hebben ze nog geen goal gemaakt?
Kane zal wel op de bank zitten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:40 schreef Perox het volgende:
Vraagje aan de mensen die naar Engeland kijken, waarom hebben ze nog geen goal gemaakt?
Dit is een openbaar forum met ruimte voor een verscheidenheid aan meningen.quote:
Ze missen steedsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:40 schreef Perox het volgende:
Omdat ze er eigenlijk niet zoveel van kunnen als ze zelf het spel moeten maken. Die gaan het tegen die kleine kutteams weer heel lastig krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:40 schreef Perox het volgende:
Zeg je nu dat je haast hebt?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:41 schreef GGMM het volgende:
Oh morgen is de eerste 1/16e finale al
GENOT
Nouja, Canada tegen Zuid-Afrika is niet het meest fraaie affichequote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:41 schreef GGMM het volgende:
Oh morgen is de eerste 1/16e finale al
GENOT
Kunnen er geen kut van.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:40 schreef Perox het volgende:
Ik hoor net waaien dat dit niet hoeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:40 schreef Perox het volgende:
Tegen een Japan zouden ze het dus erg lastig gaan krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze er eigenlijk niet zoveel van kunnen als ze zelf het spel moeten maken. Die gaan het tegen die kleine kutteams weer heel lastig krijgen.
Nouja dan moeten ze hierna tegen Colombia/Portugal en daarna tegen Spanje als die de zestiende overleven.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hoor net waaien dat dit niet hoeft.
Ze winnen sowieso?
Maar wat weet ik er van...
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tegen een Japan zouden ze het dus erg lastig gaan krijgen.
Ik weet echt niet wat je bedoeltquote:
Het was geen vraag.quote:
Doe eens gek.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:44 schreef GGMM het volgende:
Misschien neem ik in de 2e helft nog een tweede kopje thee
Ik ben echt in een waanzinnig rare bui
Wat betekent dit?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hoor net waaien dat dit niet hoeft.
Je wil betere affiches. Ik twijfelde even of je wilde dat het WK snel voorbij isquote:
Als je wint zit je in het lollerschema, die gaan daarvoor dus alles op alles zetten jaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:44 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk maken Colombia en Portugal het leuk vanavond
Dat de score niets uitmaakt en dat ze sowieso door zijn.quote:
Ohquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wil betere affiches. Ik twijfelde even of je wilde dat het WK snel voorbij is
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat de score niets uitmaakt en dat ze sowieso door zijn.
Of bedoel je het waaien?
Veel te veel wedstrijden die niet echt een wedstrijd zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nee
Ik vind dat gewoon leuke wedstrijden omdat het er dan ECHT OM GAAT
En mogelijke verlengingen enzo
Ben wel een beetje klaar met die groepsfase
Bedankt voor de heldere uitlegquote:
Ik ga de groepsfase meteen missen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nee
Ik vind dat gewoon leuke wedstrijden omdat het er dan ECHT OM GAAT
En mogelijke verlengingen enzo
Ben wel een beetje klaar met die groepsfase
Ja, dat krijg je ook als je 97 landen uitnodigt natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel te veel wedstrijden die niet echt een wedstrijd zijn.
In de groepsfase mag je gewoon een beetje lachen. Dan wordt het ineens serieusquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga de groepsfase meteen missen.
Ieder dag voetbal, meerdere potten van gekke landen. Leuke topics.
Samentrekking van dat ze hoort het waaien en ze hoort dat dit niet hoeft? Ik snap het ook niet.quote:
Ja is ook geen antwoord hequote:
Bedankt voor een duidelijk antwoordquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:48 schreef 3rr0r het volgende:
"Iets ergens horen waaien" is een Vlaamse uitdrukking die betekent dat je iets via geruchten, de wandelgangen of via-via hebt vernomen, zonder dat je precies weet waar de informatie vandaan komt of of deze volledig klopt. Het is de informele variant van 'ik heb gehoord dat.
Ja, voor mijn gevoel ook. Met die beste nummers 3 aids wordt het er ook al niet echt beter op. Zo ongeveer iedereen gaat door. Drie keer gelijk spelen is ook wel zat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ook als je 97 landen uitnodigt natuurlijk
Vroeger waren de groepsfase wedstrijden veel leuker
Is dat een normale uitdrukking in Vlaanderen? Grappig.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja is ook geen antwoord he![]()
Ik hoor net waaien: heb vernomen via via dat...
Ahquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja is ook geen antwoord he![]()
Ik hoor net waaien: heb vernomen via via dat...
Wat een taalbarrière blijft het ookquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Samentrekking van dat ze hoort het waaien en ze hoort dat dit niet hoeft? Ik snap het ook niet.
Het waait hier overigens ook behoorlijk.
iets is je 'komen aanwaaien' . Bestaat dat ook in Belgenland?quote:
Nou ja dit dus. Mijn bron is iemand uit Londen dus ik ben niet 100% zeker van de info maar ik neem aan dat zij daar wel weten hoe het zit?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:48 schreef 3rr0r het volgende:
"Iets ergens horen waaien" is een Vlaamse uitdrukking die betekent dat je iets via geruchten, de wandelgangen of via-via hebt vernomen, zonder dat je precies weet waar de informatie vandaan komt of of deze volledig klopt. Het is de informele variant van 'ik heb gehoord dat.
Wees blij. Anders hadden we alleen maar potjes om 02:00 en 5AM.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, voor mijn gevoel ook. Met die beste nummers 3 aids wordt het er ook al niet echt beter op. Zo ongeveer iedereen gaat door. Drie keer gelijk spelen is ook wel zat.
Jazekersquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat een normale uitdrukking in Vlaanderen? Grappig.
Valt wel mee toch? Meeste uitdrukkingen ken ik wel.quote:
Wij zijn dan ook een heel schattig volkjequote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah
Wat een schattige uitdrukkingen hebben jullie daar
Ben je de kloon van @Capuchonjongen Wat boeit ons die belgenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:51 schreef GGMM het volgende:
Omdat het rust is hier een lesje Vlaams
[ afbeelding ]
Attent van jequote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ben je de kloon van @:Capuchonjongen
Het valt op dat veel uitdrukkingen ordinair zijn in het Vlaams.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Weer die fixatie met dat poepgat, nu in de boterquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Pak de paling in.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Attent van je
Toch vind ik die opgerolde paling uit Twente leuker
Dat wordt wel eens gezegd ja maar vrij weinig.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:50 schreef Coco het volgende:
[..]
iets is je 'komen aanwaaien' . Bestaat dat ook in Belgenland?
En dat voor zo’n preuts en niet-direct volkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Het valt op dat veel uitdrukkingen ordinair zijn in het Vlaams.
Zo veel foutenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:50 schreef 3rr0r het volgende:
Amai, ik heb horen waaien dat ene sujet plezant aan het poepen was met uw buurwijf
Dat is hier toch ook wel zo?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Sjans hebben betekent hier wat anders.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat wordt wel eens gezegd ja maar vrij weinig.
Da zeggen we: die heeft gewoon chance gehad
Iets voor Fok.be dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:48 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is Antwerpsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Antwerps IS ordinairquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe niet zo ambetantquote:
Hoe zou je hem noemen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:53 schreef Felagund het volgende:
Trouwens, over langharige honden gesproken, ik zou wel een Pyreneese Herdershond willen:
[ afbeelding ]
Probeer je grenzen een beetje te verleggen af en toequote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dacht dat dit een Nederlands forum was.
We krijgen een Belgische sponsor.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dacht dat dit een Nederlands forum was.
Nou ja zegquote:
Poepen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij altijd toesjh met @GGMM ?quote:
Patatkot.quote:
quote:
Is allang bij godquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef Coco het volgende:
De hond van de familie Flodder, genaamd Whisky, is een zwarte Bouvier des Flandres.
Bouviers zijn leuke hondenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef Coco het volgende:
De hond van de familie Flodder, genaamd Whisky, is een zwarte Bouvier des Flandres.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
Tim Krul hedde gij ook haren op uwen lul
zo trage as dikke strontquote:
Einstein.quote:
Het is bij jou dus niet goed nat?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er gaat hier geen druppel regen vallen.
Ken jij ook die van de paling?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
zo trage as dikke stront
nao een aovend brekken en zoepen, ku'j mooi op de proeme kroepen
drietebuul
Wel Achterhoeks.
In deze context niet, in deze context is een Vlaming uit West/Oostvlaanderenquote:
Als het maar in 1 provincie wordt gebruikt dan is het niet Vlaams maar Antwerpsquote:
Jaquote:
quote:
Heb je die vriendin gedaan?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
Antwerpse vriendin van ons zegt altijd: Kaka-o in plaats van Kakao oftewel Cacao
Daar zeggen we: 'ene uit de Vlaanders' tegen.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In deze context niet, in deze context is een Vlaming uit West/Oostvlaanderen
Hoe spreekt ze Curaçao uit?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
Antwerpse vriendin van ons zegt altijd: Kaka-o in plaats van Kakao oftewel Cacao
Wanneer is de laatste keer dat jij een paling hebt ingepakt?quote:
Oja, die term ken ik ook wel. Al spreken de Belgen die ik ken dan soms ook wel gewoon over “Vlamingen”quote:Op zondag 28 juni 2026 00:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar zeggen we: 'ene uit de Vlaanders' tegen.
Dat zijn die van Oost en West Vlaanderen
Ze is van metaal? Een robot?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sowieso niet want vriendin van mij. Sowieso hooggeleid
Speel niet met m’n privéquote:Op zondag 28 juni 2026 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij een paling hebt ingepakt?
Gerookt?quote:
Akkoord.quote:
Daarom is deze discussie ook volstrekt logisch.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:07 schreef PzKpfw het volgende:
Graag wil ik u eraan herinneren dat dit topic gaat over de poulewedstrijden Kroatië - Ghana en Panama - Engeland.
Neequote:
Dank voor de reminder.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:07 schreef PzKpfw het volgende:
Graag wil ik u eraan herinneren dat dit topic gaat over de poulewedstrijden Kroatië - Ghana en Panama - Engeland.
oh snoepjesquote:
Is zo'n paling wel het lekkerst.quote:
Speel niet met haar privéquote:
Goed hydraterenquote:
Hoe dan?quote:
Een héle blije Coco is wel aandoenlijkquote:
Wanneer zij voor het laatst paling heeft gehad en hoe ze de paling het liefst consumeert zijn onze zaken helemaal nietquote:
Ik word blij van Dommel.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een héle blije Coco is wel aandoenlijk
Moraalridderquote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer zij voor het laatst paling heeft gehad en hoe ze de paling het liefst consumeert zijn onze zaken helemaal niet
Het is een voetbalwedstrijd.quote:
Stukje fake news. Stukje angst zaaienquote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1488 Skwal laain op komst!
Heb je meer voorbeelden?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een héle blije Coco is wel aandoenlijk
Nac v Willem2 qua niveauquote:Op zondag 28 juni 2026 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een voetbalwedstrijd.
Dat is het wel
Mooie filmpjes van boven Amersfoort.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1488 Skwal laain op komst!
Ik zie het voor het eerst. Zal er eens op letten.quote:
Als ze dit luizig winnen wel een simpel schemaquote:
Expres mag ook toch? Maar is zeker niet haalbaar?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:16 schreef GGMM het volgende:
Oh wat wil ik graag dat Panama per ongeluk scoort
Nee, ik hoop op een mooie goal van Own Goalquote:Op zondag 28 juni 2026 00:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Expres mag ook toch? Maar is zeker niet haalbaar?
Rini, bedankt.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
De filosofie achter "slechts drie dagen" stelt dat ons bestaan draait om de dag van je geboorte (het begin), vandaag (de enige realiteit waarin je kunt handelen), en de dag van je dood (de onvermijdelijke afronding).
Dit betekent dat gisteren al voorbij is en morgen nog niet bestaat.Deze gedachte focust puur op de kracht van het 'nu'. Omdat gisteren en morgen buiten je directe bereik liggen, is vandaag de enige dag waarop je keuzes kunt maken, liefde kunt tonen en actie kunt ondernemen.
Stukje wijsheid. Interessante materie allen
"Er is maar één soort tijd." -- een van mijn lijfspreukenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
De filosofie achter "slechts drie dagen" stelt dat ons bestaan draait om de dag van je geboorte (het begin), vandaag (de enige realiteit waarin je kunt handelen), en de dag van je dood (de onvermijdelijke afronding).
Dit betekent dat gisteren al voorbij is en morgen nog niet bestaat.Deze gedachte focust puur op de kracht van het 'nu'. Omdat gisteren en morgen buiten je directe bereik liggen, is vandaag de enige dag waarop je keuzes kunt maken, liefde kunt tonen en actie kunt ondernemen.
Stukje wijsheid. Interessante materie allen
Wat bijzonder dat er dan geen enkele verbetering zichtbaar is.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak altijd keuzes voor morgen.
Die is aardig op dreef dit toernooi natuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2026 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik hoop op een mooie goal van Own Goal
@:mexicanobakker
Hoeveel nu?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is aardig op dreef dit toernooi natuurlijk
Dit heb ik niet bijgehoudenquote:
Heb je gisteren al bedacht wat je nu gaat snacken?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak altijd keuzes voor morgen.
quote:Op zondag 28 juni 2026 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je gisteren al bedacht wat je nu gaat snacken?
Ik heb geen snacks in huis.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je gisteren al bedacht wat je nu gaat snacken?
Ik zeg altijd; Wij hebben een klok en een Surinamer de tijdquote:Op zondag 28 juni 2026 00:18 schreef Perox het volgende:
[..]
"Er is maar één soort tijd." -- een van mijn lijfspreuken
Heb je vandaag al perenijsjes opquote:Op zondag 28 juni 2026 00:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb geen snacks in huis.
Ja, perenijsjes. (Maar ik heb liever aardbei)
Op het huidige WK 2026 staat de teller inmiddels op 12 eigen doelpunten, waarmee het all-time record van het WK 2018 in Rusland nu al is geëvenaardquote:
Zou dat per ongeluk gaan dan?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:16 schreef GGMM het volgende:
Oh wat wil ik graag dat Panama per ongeluk scoort
wowquote:Op zondag 28 juni 2026 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat bijzonder dat er dan geen enkele verbetering zichtbaar is.
Misschien toch eens beter je best doen dan.
Ik weet niet of dat nog wel kan hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zeg altijd; Wij hebben een klok en een Surinamer de tijd
Eerste wedstrijd was nog veelbelovend.quote:
Heel graag.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:21 schreef GGMM het volgende:
Heet er iemand zin in een virtuele stand? Zal wel niet toch
Leuk!quote:Op zondag 28 juni 2026 00:21 schreef GGMM het volgende:
Heeft er iemand zin in een virtuele stand? Zal wel niet toch
Als je sorry tegen Dombo zegtquote:Op zondag 28 juni 2026 00:21 schreef GGMM het volgende:
Heet er iemand zin in een virtuele stand? Zal wel niet toch
Al besproken.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:21 schreef GGMM het volgende:
Heeft er iemand zin in een virtuele stand? Zal wel niet toch
quote:
Sorry Dombo ik had niet moeten vragen of je al een perenijsje op hebtquote:
Ben je bang? net als @Paulquote:Op zondag 28 juni 2026 00:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint hier te waaien en te flitsen!!!
Je wist dat ik liever aardbei heb..quote:Op zondag 28 juni 2026 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Dombo ik had niet moeten vragen of je al een perenijsje op hebt
Dat zijn jouw privézaken
Ik dacht Senegalquote:Op zondag 28 juni 2026 00:22 schreef Coco het volgende:
Tegen wie speelt de groepsleider in de volgende ronde?
De tegenstander.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:22 schreef Coco het volgende:
Tegen wie speelt de groepsleider in de volgende ronde?
@Paul moet zich niet zo aanstellenquote:
Geen gemakkelijke tegenstander.quote:
Zoek dekking!quote:Op zondag 28 juni 2026 00:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint hier te waaien en te flitsen!!!
Dat is Arno Vermeulen zekerquote:Op zondag 28 juni 2026 00:25 schreef Perox het volgende:
Het gaat helemaal fout bij Ghana
Commentator: "Wel goed gespeeld."
Nee Hans.
Bij de Belg?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:25 schreef Perox het volgende:
Het gaat helemaal fout bij Ghana
Commentator: "Wel goed gespeeld."
Nee Hans.
Ik kijk Engeland - Panama, maar moeilijk voor te stellen dat die andere wedstrijd nog vervelender is om naar te kijken.quote:
Penhouder greep genotquote:Op zondag 28 juni 2026 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is Arno Vermeulen zeker
Ik vind dat zo'n lul
Yes.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is Arno Vermeulen zeker
Ik vind dat zo'n lul
quote:
Ik heb mmbopquote:Op zondag 28 juni 2026 00:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had Kane als topscorer.
Om een of andere reden toch Haaland van gemaakt.
Leuk dat je er nog bentquote:
Ik ook maar dat gaat niet lukken denk ikquote:
Vind het maar laf onweerquote:
Ja!!quote:Op zondag 28 juni 2026 00:28 schreef GGMM het volgende:
Heeft iemand behoefte aan een tussenstand qua topscorers? (Zonde de huidige wedstrijden meegeteld)
Ik heb cola staanquote:Op zondag 28 juni 2026 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er nog bent
Wat ga jij drinken tijdens deze HYDRATION BREAK?
quote:
Hier ook niets op wat verre flitsen naquote:Op zondag 28 juni 2026 00:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb geen knal gehoord.
Zelfs geen druppeltje gevallen!!
Dit is klaarblijkelijk door een Belg opgezet en niet serieus te nemen.quote:
Weet jij wat petrichor is?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb geen knal gehoord.
Zelfs geen druppeltje gevallen!!
Voor Congo Oezbekistan? Heb jij zo'n slecht huwelijkquote:Op zondag 28 juni 2026 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf trouwens tot 03.30 vannacht. Wie doet mee?
Colombia - Portugal ouwe reusquote:Op zondag 28 juni 2026 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor Congo Oezbekistan? Heb jij zo'n slecht huwelijk
Nee ik ben nu al aan het aftellen dat ga ik echt niet doenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf trouwens tot 03.30 vannacht. Wie doet mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |