Patatkot.quote:
quote:
Is allang bij godquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef Coco het volgende:
De hond van de familie Flodder, genaamd Whisky, is een zwarte Bouvier des Flandres.
Bouviers zijn leuke hondenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef Coco het volgende:
De hond van de familie Flodder, genaamd Whisky, is een zwarte Bouvier des Flandres.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
Tim Krul hedde gij ook haren op uwen lul
zo trage as dikke strontquote:
Einstein.quote:
Het is bij jou dus niet goed nat?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er gaat hier geen druppel regen vallen.
Ken jij ook die van de paling?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
zo trage as dikke stront
nao een aovend brekken en zoepen, ku'j mooi op de proeme kroepen
drietebuul
Wel Achterhoeks.
In deze context niet, in deze context is een Vlaming uit West/Oostvlaanderenquote:
Als het maar in 1 provincie wordt gebruikt dan is het niet Vlaams maar Antwerpsquote:
Jaquote:
quote:
Heb je die vriendin gedaan?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
Antwerpse vriendin van ons zegt altijd: Kaka-o in plaats van Kakao oftewel Cacao
Daar zeggen we: 'ene uit de Vlaanders' tegen.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In deze context niet, in deze context is een Vlaming uit West/Oostvlaanderen
Hoe spreekt ze Curaçao uit?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
Antwerpse vriendin van ons zegt altijd: Kaka-o in plaats van Kakao oftewel Cacao
Wanneer is de laatste keer dat jij een paling hebt ingepakt?quote:
Oja, die term ken ik ook wel. Al spreken de Belgen die ik ken dan soms ook wel gewoon over “Vlamingen”quote:Op zondag 28 juni 2026 00:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar zeggen we: 'ene uit de Vlaanders' tegen.
Dat zijn die van Oost en West Vlaanderen
Ze is van metaal? Een robot?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sowieso niet want vriendin van mij. Sowieso hooggeleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |