Nee, ik hoop op een mooie goal van Own Goalquote:Op zondag 28 juni 2026 00:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Expres mag ook toch? Maar is zeker niet haalbaar?
Rini, bedankt.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
De filosofie achter "slechts drie dagen" stelt dat ons bestaan draait om de dag van je geboorte (het begin), vandaag (de enige realiteit waarin je kunt handelen), en de dag van je dood (de onvermijdelijke afronding).
Dit betekent dat gisteren al voorbij is en morgen nog niet bestaat.Deze gedachte focust puur op de kracht van het 'nu'. Omdat gisteren en morgen buiten je directe bereik liggen, is vandaag de enige dag waarop je keuzes kunt maken, liefde kunt tonen en actie kunt ondernemen.
Stukje wijsheid. Interessante materie allen
"Er is maar één soort tijd." -- een van mijn lijfspreukenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
De filosofie achter "slechts drie dagen" stelt dat ons bestaan draait om de dag van je geboorte (het begin), vandaag (de enige realiteit waarin je kunt handelen), en de dag van je dood (de onvermijdelijke afronding).
Dit betekent dat gisteren al voorbij is en morgen nog niet bestaat.Deze gedachte focust puur op de kracht van het 'nu'. Omdat gisteren en morgen buiten je directe bereik liggen, is vandaag de enige dag waarop je keuzes kunt maken, liefde kunt tonen en actie kunt ondernemen.
Stukje wijsheid. Interessante materie allen
Wat bijzonder dat er dan geen enkele verbetering zichtbaar is.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak altijd keuzes voor morgen.
Die is aardig op dreef dit toernooi natuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2026 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik hoop op een mooie goal van Own Goal
@:mexicanobakker
Hoeveel nu?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is aardig op dreef dit toernooi natuurlijk
Dit heb ik niet bijgehoudenquote:
Heb je gisteren al bedacht wat je nu gaat snacken?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak altijd keuzes voor morgen.
quote:Op zondag 28 juni 2026 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je gisteren al bedacht wat je nu gaat snacken?
Ik heb geen snacks in huis.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je gisteren al bedacht wat je nu gaat snacken?
Ik zeg altijd; Wij hebben een klok en een Surinamer de tijdquote:Op zondag 28 juni 2026 00:18 schreef Perox het volgende:
[..]
"Er is maar één soort tijd." -- een van mijn lijfspreuken
Heb je vandaag al perenijsjes opquote:Op zondag 28 juni 2026 00:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb geen snacks in huis.
Ja, perenijsjes. (Maar ik heb liever aardbei)
Op het huidige WK 2026 staat de teller inmiddels op 12 eigen doelpunten, waarmee het all-time record van het WK 2018 in Rusland nu al is geëvenaardquote:
Zou dat per ongeluk gaan dan?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:16 schreef GGMM het volgende:
Oh wat wil ik graag dat Panama per ongeluk scoort
wowquote:Op zondag 28 juni 2026 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat bijzonder dat er dan geen enkele verbetering zichtbaar is.
Misschien toch eens beter je best doen dan.
Ik weet niet of dat nog wel kan hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zeg altijd; Wij hebben een klok en een Surinamer de tijd
Eerste wedstrijd was nog veelbelovend.quote:
Heel graag.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:21 schreef GGMM het volgende:
Heet er iemand zin in een virtuele stand? Zal wel niet toch
Leuk!quote:Op zondag 28 juni 2026 00:21 schreef GGMM het volgende:
Heeft er iemand zin in een virtuele stand? Zal wel niet toch
Als je sorry tegen Dombo zegtquote:Op zondag 28 juni 2026 00:21 schreef GGMM het volgende:
Heet er iemand zin in een virtuele stand? Zal wel niet toch
Al besproken.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:21 schreef GGMM het volgende:
Heeft er iemand zin in een virtuele stand? Zal wel niet toch
quote:
Sorry Dombo ik had niet moeten vragen of je al een perenijsje op hebtquote:
Ben je bang? net als @Paulquote:Op zondag 28 juni 2026 00:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint hier te waaien en te flitsen!!!
Je wist dat ik liever aardbei heb..quote:Op zondag 28 juni 2026 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Dombo ik had niet moeten vragen of je al een perenijsje op hebt
Dat zijn jouw privézaken
Ik dacht Senegalquote:Op zondag 28 juni 2026 00:22 schreef Coco het volgende:
Tegen wie speelt de groepsleider in de volgende ronde?
De tegenstander.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:22 schreef Coco het volgende:
Tegen wie speelt de groepsleider in de volgende ronde?
@Paul moet zich niet zo aanstellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |