Speel niet met m’n privéquote:Op zondag 28 juni 2026 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij een paling hebt ingepakt?
Gerookt?quote:
Akkoord.quote:
Daarom is deze discussie ook volstrekt logisch.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:07 schreef PzKpfw het volgende:
Graag wil ik u eraan herinneren dat dit topic gaat over de poulewedstrijden Kroatië - Ghana en Panama - Engeland.
Neequote:
Dank voor de reminder.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:07 schreef PzKpfw het volgende:
Graag wil ik u eraan herinneren dat dit topic gaat over de poulewedstrijden Kroatië - Ghana en Panama - Engeland.
oh snoepjesquote:
Is zo'n paling wel het lekkerst.quote:
Speel niet met haar privéquote:
Goed hydraterenquote:
Hoe dan?quote:
Een héle blije Coco is wel aandoenlijkquote:
Wanneer zij voor het laatst paling heeft gehad en hoe ze de paling het liefst consumeert zijn onze zaken helemaal nietquote:
Ik word blij van Dommel.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een héle blije Coco is wel aandoenlijk
Moraalridderquote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer zij voor het laatst paling heeft gehad en hoe ze de paling het liefst consumeert zijn onze zaken helemaal niet
Het is een voetbalwedstrijd.quote:
Stukje fake news. Stukje angst zaaienquote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1488 Skwal laain op komst!
Heb je meer voorbeelden?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een héle blije Coco is wel aandoenlijk
Nac v Willem2 qua niveauquote:Op zondag 28 juni 2026 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een voetbalwedstrijd.
Dat is het wel
Mooie filmpjes van boven Amersfoort.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1488 Skwal laain op komst!
Ik zie het voor het eerst. Zal er eens op letten.quote:
Als ze dit luizig winnen wel een simpel schemaquote:
Expres mag ook toch? Maar is zeker niet haalbaar?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:16 schreef GGMM het volgende:
Oh wat wil ik graag dat Panama per ongeluk scoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |