Bij jou of waar ze spelen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:21 schreef Zorro het volgende:
Hier gaan we niks van zien. Alle stroom uitgevallen wegens onweders en blikseminslagen en zo alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij jou of waar ze spelen?Grootste deel van Nederland als ik alle OnwEer DeS dOodS berichten moet geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Niks te zien op NOS.nl. Bewering verworpen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Grootste deel van Nederland als ik alle OnwEer DeS dOodS berichten moet geloven.
Oei, nu wordt het kritisch.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niks te zien op NOS.nl. Bewering verworpen.
Hopelijk heb je een noodpakket met powerbank anders kan je ook niet mer FOK!-ken straks.
Buien zijn hier intussen al tot na middernacht uitgesteld.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:16 schreef Perox het volgende:
Godmiljaar wat zijn dit voor kudtijden?!~![]()
Nouja we gaan het overwegen. Moeten toch even wachten op die buien.
Prima tijden imo. Maar het is wel echt irritant dat het elke dag anders is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een kuttijd joh
Was lekker om 19:00 begonnen dan hadden we om 23:00 nóg een wedstrijd.
Zo laat kijkt @:lenny77 vast ook niet mee
Ik hoor mijn naam?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een kuttijd joh
Bizar dat niet meer continenten rekening houden met Europa.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een kuttijd joh
Heyquote:
Wat leuk dat jij er ook bent.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Was het alweer bijna vergeten. Je moet er zo lang op wachten.
Voor een keer eens nietquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Het begint over 13 minuten
Hopelijk moet je morgen niet vroeg je bed uit
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar ik steek hem in m’n broekzak.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij er ook bent.
Zeker zijn we dat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:48 schreef Makamba_ het volgende:
Doorhalen en bij het gebed tijdens de kerkdienst morgen inslaap vallen. Ik ga er van uit dat we hier allemaal kinderen van God zijn.
Ik ben nooit sarcastisch.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar ik steek hem in m’n broekzak.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben nooit sarcastisch.
Ik vind het echt leuk dat je er bent!!
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben nooit sarcastisch.
Ik vind het echt leuk dat je er bent!!
We zullen er rekening mee houdenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Coco het volgende:
Ik heb vannacht kut geslapen, dus ben nog wat narrig.
Dan had je ook prima kunnen kijken om 2u.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Coco het volgende:
Werd rond België wakker.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan had je ook prima kunnen kijken om 2u.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Coco het volgende:
Ghana is toch al zeker?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik gun Ghana gewoon de volgende ronde.
Hoe was het in F1 vanmiddag?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vond de opkomst bij die 2u wedstrijden schrikbarend LAAG.
Ja hoe komt het?quote:
Rondje rijden is elders.quote:
Preciesquote:
Festini?quote:
Akkoordquote:
Toch geen steek onder water?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen even een reactie geplaatst toen Max de vangrail in ging.
En waarom Engeland?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik gun Ghana gewoon de volgende ronde.
Hoe is de sfeer in de Belgische media?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
Zeg mensen, we hebben wel gewonnen deze ochtend he![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dit nog eens herhalenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geen idee, is even vermeld op de radioquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer in de Belgische media?
Gefeliciteerd, ook voor @capuchon_jongenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja dat is apartquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ook voor @:capuchon_jongen
Jammer dat hij gaat juichen voor Marokko.
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
wtfquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ik zou het fantastisch vinden dat Marokko wint van Nederland
Zeker omdat die ook vaak met capuchon rondlopenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Geen plaatjequote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou GGMM misschien zijn voorspellingen even kunnen delen?
WAT???quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou nu kunnen vragen wie hem mod WK heeft gemaakt maar ik wil niet stokerenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een ongekende slapzak.
Oh jaquote:
Hallo Gurneyquote:
Ik beantwoord jouw vraag en niet die van cocoquote:
Ik zou die vraag dan graag willen stellen over iemand anders.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou nu kunnen vragen wie hem mod WK heeft gemaakt maar ik wil niet stokeren
Kroatië want Peertjequote:
Oh diequote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou die vraag dan graag willen stellen over iemand anders.
Iemand die WK al open wou in december maar hier tijdena dit WK nog niet is geweest.
Kroatie, die ander heeft niet veel betekenisquote:
Rommelt hier nuquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het onweer al bij jullie geweest?
Hier nog niet!!
Wat ben je kribbigquote:
Gaat hier wss net langs gvdquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier nog niet!!
Het heeft hier gigantisch gestormd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier nog niet!!
Werk aan je hoofdletterquote:
Nee nog niets, hoop ook dat het wegbijftquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier nog niet!!
Wat een ongekende tyfussite is dat zegquote:
Ik ken iemand die hier altijd kribbig van wordtquote:
Venezuela.quote:
Hier welquote:
Pfff minuut langer proberen wakker te blijvenquote:
Eensquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij als dit weer voorbij is.
Het regent hier niet maar het onweert en waait behoorlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:04 schreef Coco het volgende:
Die buien gaan/gingen alleen over het westen van Nederland.
Hoe lang zat je uiteindelijk zonder stroom?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kroatie, die ander heeft niet veel betekenis
Ze vergeten ONS altijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:04 schreef Coco het volgende:
Rampstadquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze vergeten ONS altijd.
Kut Den Haag
Jojoortjequote:
Koop een kabel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn NOS-stream doet HEEL kut.
NOS Premium nemen @Zipportalquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is Arno Vermeulenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is er nog een wereld buiten de Ring?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:04 schreef Coco het volgende:
Die slaapt alquote:
Probeer de Belg eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb 2-0 en 3-0quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 1-0 voor Kroatië en 4-0 voor Engeland voorspeld
Bij Champions League, de periode dat Ajax het goed deed, was hij er wel altijd toch met diep in de nachtquote:
Ik ben daar al weggeschakeld, dat wordt niks.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie en Ghana gaan er natuurlijk een keurige 0-0 van maken, net als Algerije en Oostenrijk vannacht
Waar is Ghana-Kroatie?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat ChatGPT ook een beetje moe wordt van die plaatjes @:pisces29
Maar die van Panama - Engeland
[ afbeelding ]
Normaal had ik dit broddelwerk niet geaccepteerd, maar ik heb geen zin er nog meer moeite in te stoppen
Opa rumquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal had ik dit broddelwerk niet geaccepteerd, maar ik heb geen zin er nog meer moeite in te stoppen
Die volgt nogquote:
Ara en old English bulldogquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Teddygodquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je wel dat het leuk blijft @GGMMquote:
Ik denk dat hij ook een beetje narrig is van de hitte.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het leuk blijft @:ggmm
Jammer dat ik België vergeten ben anders had ik Capu en Lenny in dat plaatje gestoptquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook een beetje narrig is van de hitte.
Ze hebben ons weer eens voorgelogen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe lang zat je uiteindelijk zonder stroom?
Liever niet anders wordt het topic wel een chaosquote:
Wel leuk dat Mr. Bean er weer op staat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er lijkt (gelukkig) toch wat meer motivatie in te zitten bij beidenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie en Ghana gaan er natuurlijk een keurige 0-0 van maken, net als Algerije en Oostenrijk vannacht
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat ik België vergeten ben anders had ik Capu en Lenny in dat plaatje gestopt
Ja hoor, dat doe ik ook.quote:
Naaah. Kan je die niet alsnog maken?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat ik België vergeten ben anders had ik Capu en Lenny in dat plaatje gestopt
Ja het was om 05:00quote:
Ja maar ik niet??quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als dat capu Nederland vergat.
Nee ik was live aan het werkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het was om 05:00
Alsof jij live gekeken hebt
Je bent een lieve Belgquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar ik niet??
Ik supporter voor jullie![]()
![]()
Al die gelijke spelen was echt cashen. Zweden Japan, Egypte Iran, Paraguay Australie...quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Het kan natuurlijk alsnogquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie een foto van bliksem boven amersfoort.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je in de buurt?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie een foto van bliksem boven amersfoort.
Valt daar wat te raken? Ik ken alleen het station en de dierentuin.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is wel een stuk draaglijker geworden hier (Zwollywood).quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou die storm hier gaat niks meer worden.
@GGMM vind ik wel een Nijkerkerquote:
Een bepaalde woning boven een snackbar.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Valt daar wat te raken? Ik ken alleen het station en de dierentuin.
Welke snackbar?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Een bepaalde woning boven een snackbar.
Ja het gaat hier flink tekeerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke snackbarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
[..]
wtfquote:
Gerund door Chinezen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zullen dus wel weer ver komen!quote:
Ik zat net fillempjes te maken van het onweer, de hond was veilig binnen. Ter info.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het gaat hier flink tekeer
Hopelijk is @:slobeend oke (hij moet altijd de hond uitlaten om dit tijdstip)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wat voor hont heb je?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zat net fillempjes te maken van het onweer, de hond was veilig binnen. Ter info.
Wat voor hond?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zat net fillempjes te maken van het onweer, de hond was veilig binnen. Ter info.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:25 schreef Coco het volgende:
[..]HartverscheurendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Geldt andersom ook wss.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:26 schreef RipCity het volgende:
Zou Engeland niet eens vrezen als 'WIJ' daar tegen moesten spelen.
Wie kijkt er nu naar Engeland? Kroatië - Ghana lijkt me een veel interessantere wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:26 schreef RipCity het volgende:
[..]Waar is de biefstuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Niet te zien wie er achter de toonbank staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip meest veelzijdige kipquote:
Engelsen zullen het ook niet in hun broek doen van Suriname.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:26 schreef RipCity het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
Woon ik nou boven de snackbar of tegenover de snackbar
Engelandquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu naar Engeland? Kroatië - Ghana lijkt me een veel interessantere wedstrijd.
IJskoude Fantaquote:
Dat was waar Götze de winnende scoorde toch?quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
Woon ik nou boven de snackbar of tegenover de snackbar
Fanta vind ik zó lekkerquote:
Constituerend land in het Verenigd Koninkrijkquote:
Ja datquote:
Jij bent Slobeend aan het stalken?quote:
Ja die vent is altijd chagrijnigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:31 schreef Lenny77 het volgende:
Belgenplaatje gezien van GGMM![]()
Ik zie er een stuk vrolijker uit dan Capu
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die vent is altijd chagrijnig
Gelukkig ben jij altijd vrolijk
Nee dit kan niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog even samen met slobeend
Ja sorry de wedstrijden zijn ook wel extreem saai hoor
2 langharige katten hier, die hebben het ook niet naar hun zinquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, doen vaak een staart voor buiten. Sowieso veel te warm weer voor een langharige hont.
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:33 schreef GGMM het volgende:
Prima goal overigens
Heeft er iemand behoefte aan een virtuele stand?
Nee hoor dankje.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:33 schreef GGMM het volgende:
Prima goal overigens
Heeft er iemand behoefte aan een virtuele stand?
Niet echtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
Een van de mooiste goals van het WK tot nu toe.
quote:
SPOILER: niet kijken WAvanBurenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
Een van de mooiste goals van het WK tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |