Bij jou of waar ze spelen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:21 schreef Zorro het volgende:
Hier gaan we niks van zien. Alle stroom uitgevallen wegens onweders en blikseminslagen en zo alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij jou of waar ze spelen?Grootste deel van Nederland als ik alle OnwEer DeS dOodS berichten moet geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Niks te zien op NOS.nl. Bewering verworpen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Grootste deel van Nederland als ik alle OnwEer DeS dOodS berichten moet geloven.
Oei, nu wordt het kritisch.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niks te zien op NOS.nl. Bewering verworpen.
Hopelijk heb je een noodpakket met powerbank anders kan je ook niet mer FOK!-ken straks.
Buien zijn hier intussen al tot na middernacht uitgesteld.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:16 schreef Perox het volgende:
Godmiljaar wat zijn dit voor kudtijden?!~![]()
Nouja we gaan het overwegen. Moeten toch even wachten op die buien.
Prima tijden imo. Maar het is wel echt irritant dat het elke dag anders is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een kuttijd joh
Was lekker om 19:00 begonnen dan hadden we om 23:00 nóg een wedstrijd.
Zo laat kijkt @:lenny77 vast ook niet mee
Ik hoor mijn naam?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een kuttijd joh
Bizar dat niet meer continenten rekening houden met Europa.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een kuttijd joh
Heyquote:
Wat leuk dat jij er ook bent.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Was het alweer bijna vergeten. Je moet er zo lang op wachten.
Voor een keer eens nietquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Het begint over 13 minuten
Hopelijk moet je morgen niet vroeg je bed uit
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar ik steek hem in m’n broekzak.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij er ook bent.
Zeker zijn we dat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:48 schreef Makamba_ het volgende:
Doorhalen en bij het gebed tijdens de kerkdienst morgen inslaap vallen. Ik ga er van uit dat we hier allemaal kinderen van God zijn.
Ik ben nooit sarcastisch.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar ik steek hem in m’n broekzak.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben nooit sarcastisch.
Ik vind het echt leuk dat je er bent!!
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben nooit sarcastisch.
Ik vind het echt leuk dat je er bent!!
We zullen er rekening mee houdenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Coco het volgende:
Ik heb vannacht kut geslapen, dus ben nog wat narrig.
Dan had je ook prima kunnen kijken om 2u.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Coco het volgende:
Werd rond België wakker.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan had je ook prima kunnen kijken om 2u.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Coco het volgende:
Ghana is toch al zeker?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik gun Ghana gewoon de volgende ronde.
Hoe was het in F1 vanmiddag?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vond de opkomst bij die 2u wedstrijden schrikbarend LAAG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |