Opa rumquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat ChatGPT ook een beetje moe wordt van die plaatjes @:pisces29
Maar die van Panama - Engeland
[ afbeelding ]
Normaal had ik dit broddelwerk niet geaccepteerd, maar ik heb geen zin er nog meer moeite in te stoppen
Die volgt nogquote:
Ara en old English bulldogquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal had ik dit broddelwerk niet geaccepteerd, maar ik heb geen zin er nog meer moeite in te stoppen
Teddygodquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je wel dat het leuk blijft @GGMMquote:
Ik denk dat hij ook een beetje narrig is van de hitte.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het leuk blijft @:ggmm
Jammer dat ik België vergeten ben anders had ik Capu en Lenny in dat plaatje gestoptquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook een beetje narrig is van de hitte.
Ze hebben ons weer eens voorgelogen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe lang zat je uiteindelijk zonder stroom?
Liever niet anders wordt het topic wel een chaosquote:
Wel leuk dat Mr. Bean er weer op staat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er lijkt (gelukkig) toch wat meer motivatie in te zitten bij beidenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie en Ghana gaan er natuurlijk een keurige 0-0 van maken, net als Algerije en Oostenrijk vannacht
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat ik België vergeten ben anders had ik Capu en Lenny in dat plaatje gestopt
Ja hoor, dat doe ik ook.quote:
Naaah. Kan je die niet alsnog maken?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat ik België vergeten ben anders had ik Capu en Lenny in dat plaatje gestopt
Ja het was om 05:00quote:
Ja maar ik niet??quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als dat capu Nederland vergat.
Nee ik was live aan het werkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het was om 05:00
Alsof jij live gekeken hebt
Je bent een lieve Belgquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar ik niet??
Ik supporter voor jullie![]()
![]()
Al die gelijke spelen was echt cashen. Zweden Japan, Egypte Iran, Paraguay Australie...quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie en Ghana gaan er natuurlijk een keurige 0-0 van maken, net als Algerije en Oostenrijk vannacht
Het kan natuurlijk alsnogquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie een foto van bliksem boven amersfoort.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je in de buurt?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie een foto van bliksem boven amersfoort.
Valt daar wat te raken? Ik ken alleen het station en de dierentuin.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie een foto van bliksem boven amersfoort.
Het is wel een stuk draaglijker geworden hier (Zwollywood).quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou die storm hier gaat niks meer worden.
@GGMM vind ik wel een Nijkerkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |