Die slaapt alquote:
Probeer de Belg eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn NOS-stream doet HEEL kut.
Ik heb 2-0 en 3-0quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 1-0 voor Kroatië en 4-0 voor Engeland voorspeld
Bij Champions League, de periode dat Ajax het goed deed, was hij er wel altijd toch met diep in de nachtquote:
Ik ben daar al weggeschakeld, dat wordt niks.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie en Ghana gaan er natuurlijk een keurige 0-0 van maken, net als Algerije en Oostenrijk vannacht
Waar is Ghana-Kroatie?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat ChatGPT ook een beetje moe wordt van die plaatjes @:pisces29
Maar die van Panama - Engeland
[ afbeelding ]
Normaal had ik dit broddelwerk niet geaccepteerd, maar ik heb geen zin er nog meer moeite in te stoppen
Opa rumquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal had ik dit broddelwerk niet geaccepteerd, maar ik heb geen zin er nog meer moeite in te stoppen
Die volgt nogquote:
Ara en old English bulldogquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Teddygodquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je wel dat het leuk blijft @GGMMquote:
Ik denk dat hij ook een beetje narrig is van de hitte.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het leuk blijft @:ggmm
Jammer dat ik België vergeten ben anders had ik Capu en Lenny in dat plaatje gestoptquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook een beetje narrig is van de hitte.
Ze hebben ons weer eens voorgelogen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe lang zat je uiteindelijk zonder stroom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |