Een bepaalde woning boven een snackbar.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Valt daar wat te raken? Ik ken alleen het station en de dierentuin.
Welke snackbar?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Een bepaalde woning boven een snackbar.
Ja het gaat hier flink tekeerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie een foto van bliksem boven amersfoort.
Welke snackbarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
[..]
wtfquote:
Gerund door Chinezen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zullen dus wel weer ver komen!quote:
Ik zat net fillempjes te maken van het onweer, de hond was veilig binnen. Ter info.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het gaat hier flink tekeer
Hopelijk is @:slobeend oke (hij moet altijd de hond uitlaten om dit tijdstip)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wat voor hont heb je?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zat net fillempjes te maken van het onweer, de hond was veilig binnen. Ter info.
Wat voor hond?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zat net fillempjes te maken van het onweer, de hond was veilig binnen. Ter info.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:25 schreef Coco het volgende:
[..]HartverscheurendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Geldt andersom ook wss.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:26 schreef RipCity het volgende:
Zou Engeland niet eens vrezen als 'WIJ' daar tegen moesten spelen.
Wie kijkt er nu naar Engeland? Kroatië - Ghana lijkt me een veel interessantere wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:26 schreef RipCity het volgende:
[..]Waar is de biefstuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Niet te zien wie er achter de toonbank staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip meest veelzijdige kipquote:
Engelsen zullen het ook niet in hun broek doen van Suriname.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:26 schreef RipCity het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
Woon ik nou boven de snackbar of tegenover de snackbar
Engelandquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu naar Engeland? Kroatië - Ghana lijkt me een veel interessantere wedstrijd.
IJskoude Fantaquote:
Dat was waar Götze de winnende scoorde toch?quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
Woon ik nou boven de snackbar of tegenover de snackbar
Fanta vind ik zó lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |