Wordt wel een leuke denk ik. Mooie eindstand.quote:
ANTquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wordt wel een leuke denk ik. Mooie eindstand.
Dikke kans ja.quote:
quote:
Yvonne heeft zich verstopt!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal mensen met paraplu's op de tribunes, Nattekast zal woest zijn
Dan heeft zich afgemeld voor de taak Yvonne spotter.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yvonne heeft zich verstopt!
Die zit aan de tiroler gröstl.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yvonne heeft zich verstopt!
Brede wagens.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
De caddy's kwamen al bijna de pits niet uit
Tijd voor inters zou Vettel zeggen. (lol)quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal mensen met paraplu's op de tribunes, Nattekast zal woest zijn
De updates werkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Max zijn auto lijkt wel lekker goed op de weg te plakken, weinig geglibber
te veel onderstuur in de snelle bochtenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Max zijn auto lijkt wel lekker goed op de weg te plakken, weinig geglibber
Dus gedraag je maar.quote:
Deels.quote:
Je bent strengquote:
Heb ik van jou en NK geleerdquote:
TR zetquote:
Als nattekat van huis is.quote:
Ik zie nog niksquote:
Staat Stig in de pits.quote:
Die vindt het vervelnd dat ie wordt vergeleken met Bottas en Perez.quote:
Vind je dat beledigend voor Bottas en Perez die uitmuntende coureurs zijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vindt het vervelnd dat ie wordt vergeleken met Bottas en Perez.
Gedurfd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
Max gaat in Q2 rijden op een gebruikte set
Hadjar gaat wel, Piastri ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:14 schreef Perox het volgende:
Ocon moet nog aan de bak. Top 8 hoeft eigenlijk niet weg.
Misschien kunnen ze het met de motorstanden compenserenquote:
Iets proberen misschien?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hadjar gaat wel, Piastri ook.
seconde achter Bearman is niet bestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:14 schreef Perox het volgende:
Ocon moet nog aan de bak. Top 8 hoeft eigenlijk niet weg.
Ocon is sowieso slecht vergeleken met Bearman. Kwestie van tijd voor ze daar een ander voor gaan zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
seconde achter Bearman is niet best
Hij hoopt zeker liever een Rosberg te wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vindt het vervelnd dat ie wordt vergeleken met Bottas en Perez.
El Planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Het schijnt wel dat ze geen updates doen voorlopig. Pas rond de zomerstop. Dan gaan we zien of Newey er nog chocola van kan maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Williams
Cadillac
AM
Allemaal netjes op volgorde
Newey
Nee, hier alles normaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:22 schreef Geralt het volgende:
Wat is met de kerbs opkomen start finish straight?
Als de camera onboard is bij opkomen daar dan snapt mijn tv er geen klap van lijkt wel. Allemaal artifacts links voor de auto ter hoogte van de kerb.
Meer mensen daar last van?
af en toe maken ze daar de baan smaller zo te zienquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:22 schreef Geralt het volgende:
Als de camera onboard is bij opkomen daar dan snapt mijn tv er geen klap van lijkt wel. Allemaal artifacts links voor de auto ter hoogte van de kerb.
Geverfde kerb op het asfalt misschien? Van een andere layout zoals Peter zegtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:22 schreef Geralt het volgende:
Hadden wij dat maar. 🥵quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Humidity 24%, valt allemaal wel mee dus daar
Stukje Aldi tv @Zipportalquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:26 schreef Geralt het volgende:
Blauw wit. Mijn tv maakt er een grote flikkerzooi van.
Qua flikkeringen in het beeld dan en niet hommo's
Komt het niet door je ogen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:26 schreef Geralt het volgende:
Blauw wit. Mijn tv maakt er een grote flikkerzooi van.
Qua flikkeringen in het beeld dan en niet hommo's
Dan had je mevrouw Shelly Sterk laatst bij VI die beweerde dat Max’ loyaliteit aan Red Bull hem titels kostquote:
Nette tijd ook.quote:
Nee zeker niet. Heb een filmpje gemaakt maar dat is 48mb en ik weet niet hoe ik het hier handig kan delen.quote:
Shoarma?quote:
ja, herhaling van Norris was net in beeldquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:35 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Crappy gifje gemaakt, maar wel zichtbaar wat ik bedoel. Links voor de auto.
@ChevyCaprice gaat nu dat moment opzoeken om te kijkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:35 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
terecht.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell krijgt op zijn ballen van Toto
Zal zo ff terugkijken Geralt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:35 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft niet terug te kijken, bijna elke auto zetten ze de laatste 2 bochten onboard camera aan en daar doet mijn tv, ofja beamer, steeds dat,elfde met die blauw witte kerbs en artifacts.quote:
Verstappen heeft niet genoeg banden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:41 schreef -XOR- het volgende:
Heel dom om Hadjar wel te laten rijden maar Verstappen niet.
Had ie wat harder moeten rijden.quote:
te weinig banden ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:41 schreef butz0rs het volgende:
zijn ze bang dat de motor gaat ploffen ofzo? hij rijdt zo weinig
niet te weinig, maar met de temp wil je goeie over houden voor q3quote:
De vt gedeelte.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:42 schreef butz0rs het volgende:
[..]
huh, iedereen heeft toch evenveel. Of heeft hij ze in de VT al kapot gereden
Jawel, niet nog 2 sets over. Door Hadjar te laten rijden neem je extra risico.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verstappen heeft niet genoeg banden.
Moet Hadjar er dan uit?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, niet nog 2 sets over. Door Hadjar te laten rijden neem je extra risico.
Nee, maar je weet dat Hadjar over Verstappen heengaat en je denkt dat Hadjar niet veilig is. Dan is Verstappen dus niet veilig en moet je eigenlijk beslissen om op zeker te gaan.quote:
En nog een koud 0.0 biertjequote:
Dus laat je Hadjar rijden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dat Hadjar over Verstappen heengaat en je denkt dat Hadjar niet veilig is. Dan is Verstappen dus niet veilig en moet je eigenlijk beslissen om op zeker te gaan.
En logisch daaruitvolgend Verstappen dus ook.quote:
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:48 schreef pmponer het volgende:
1 ronde en safety car bij de 24hr van Spa
schakel straks wel overquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:48 schreef pmponer het volgende:
1 ronde en safety car bij de 24hr van Spa
Dikke beamer maar geen F1TV abo hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:47 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat het aan mijn iptv kastje ligt, want nu instellingen nagekeken en die staan volgens mij allemaal juist goed voor snel beeld.
Antonelli heeft nog wel wat in de tas zitten helaasquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen moet nu wel voor pole kunnen gaan met die banden
Kimi pakt pole. Max 3e startrij denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Antonelli heeft nog wel wat in de tas zitten helaas
Kimi zit gewoon thuis van het leven te genietenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kimi pakt pole. Max 3e startrij denk ik.
Nou ik heb race cafe nog even gekeken voor de kwalificatie, dan valt Allard nog extreem mee.quote:
Kimi gaat het wel doen denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kimi pakt pole. Max 3e startrij denk ik.
Grand prix radio luisteren of f1tv commentaarquote:
Jajaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kimi zit gewoon thuis van het leven te genieten
Ik hoorde iets ja.quote:
heeft Nattekat @yvonne al gespot?quote:
He jammer.quote:
Maar die wilde Q3 met 2 sets verse banden. Al met al is het goed gekomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En logisch daaruitvolgend Verstappen dus ook.
Idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Bizarre ronde van VER, ook als je ziet hoever Hadjar erachter staat.
Je zou kunnen zeggen dat die gok te groot is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar die wilde Q3 met 2 sets verse banden. Al met al is het goed gekomen.
Hij heeft zich alweer afgemeld.quote:
Foutje en geen benzine meer voor nog een flyingquote:
Het verschil tussen Russell en Antonelli werd JUIST gemaakt in S3quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Dat gegeil op Antonelli
RUS rijdt dezelfde S3, de merc is gewoon zuiniger op de bandjes.
Eensquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat die gok te groot is.
FTFYquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeldzaam foutje en geen benzine meer voor nog een flying
Ferrari
Er is nauwelijks verschil.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het verschil tussen Russell en Antonelli werd JUIST gemaakt in S3
Gridstrafje incoming?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Russell zette de tijd onder dubbel geel
Als het dubbel geel is dan gridstrafje.quote:
Die heeft heel zijn gas niet eens losgelatenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ging niet voldoende van zijn gas
Goh.quote:
21 plaatsen lijkt me redelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het dubbel geel is dan gridstrafje.
Te veel baan meegenomen, eigenlijk een fout van Max. Zeldzaam.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Max was m bij het insturen al kwijt
3 plaatsen gridstraf.quote:
Vorig jaar was ik er en rondje 1 eruit.quote:
jup. Hij remde alleen af voor de bocht, maar bij dubbelgeel moet je echt flink van het gas afquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het dubbel geel is dan gridstrafje.
Dat deed Antonelli wel goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Hij remde alleen af voor de bocht, maar bij dubbelgeel moet je echt flink van het gas af
Veel te weinig.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef -XOR- het volgende:
3 plekken voor doorrijden onder dubbel geel is ook wel weinig trouwens.
Russel zat toch achter Max?quote:
Gewoon tijd verwijderen net als bij track limitsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef -XOR- het volgende:
Ik kan me herinneren dat Max dat kreeg bij kwalificatie bij en GP van Mexico toen hij niet lifte bij dubbel geel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef -XOR- het volgende:
zo kan hij zich mooi extra verdedigenquote:
Nee die pijl leide hem afquote:
Max is de auto aan het overdriven.quote:
we weten niet of hij de batterij al leeg hadquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
George had zonder geel een sub 6 gereden. Knap.
the fuck is that?quote:
Geloof je in sprookjes?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
George had zonder geel een sub 6 gereden. Knap.
klopt NFIquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik deze maar alvast klaarzetten
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |