Je zou kunnen zeggen dat die gok te groot is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar die wilde Q3 met 2 sets verse banden. Al met al is het goed gekomen.
Hij heeft zich alweer afgemeld.quote:
Foutje en geen benzine meer voor nog een flyingquote:
Het verschil tussen Russell en Antonelli werd JUIST gemaakt in S3quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Dat gegeil op Antonelli
RUS rijdt dezelfde S3, de merc is gewoon zuiniger op de bandjes.
Eensquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat die gok te groot is.
FTFYquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeldzaam foutje en geen benzine meer voor nog een flying
Ferrari
Er is nauwelijks verschil.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het verschil tussen Russell en Antonelli werd JUIST gemaakt in S3
Gridstrafje incoming?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Russell zette de tijd onder dubbel geel
Als het dubbel geel is dan gridstrafje.quote:
Die heeft heel zijn gas niet eens losgelatenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ging niet voldoende van zijn gas
Goh.quote:
21 plaatsen lijkt me redelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het dubbel geel is dan gridstrafje.
Te veel baan meegenomen, eigenlijk een fout van Max. Zeldzaam.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Max was m bij het insturen al kwijt
3 plaatsen gridstraf.quote:
Vorig jaar was ik er en rondje 1 eruit.quote:
jup. Hij remde alleen af voor de bocht, maar bij dubbelgeel moet je echt flink van het gas afquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het dubbel geel is dan gridstrafje.
Dat deed Antonelli wel goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Hij remde alleen af voor de bocht, maar bij dubbelgeel moet je echt flink van het gas af
Veel te weinig.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef -XOR- het volgende:
3 plekken voor doorrijden onder dubbel geel is ook wel weinig trouwens.
Russel zat toch achter Max?quote:
Gewoon tijd verwijderen net als bij track limitsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef -XOR- het volgende:
3 plekken voor doorrijden onder dubbel geel is ook wel weinig trouwens.
Ik kan me herinneren dat Max dat kreeg bij kwalificatie bij en GP van Mexico toen hij niet lifte bij dubbel geel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef -XOR- het volgende:
3 plekken voor doorrijden onder dubbel geel is ook wel weinig trouwens.
zo kan hij zich mooi extra verdedigenquote:
Nee die pijl leide hem afquote:
Max is de auto aan het overdriven.quote:
we weten niet of hij de batterij al leeg hadquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
George had zonder geel een sub 6 gereden. Knap.
the fuck is that?quote:
Geloof je in sprookjes?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
George had zonder geel een sub 6 gereden. Knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |