Je zou kunnen zeggen dat die gok te groot is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar die wilde Q3 met 2 sets verse banden. Al met al is het goed gekomen.
Hij heeft zich alweer afgemeld.quote:
Foutje en geen benzine meer voor nog een flyingquote:
Het verschil tussen Russell en Antonelli werd JUIST gemaakt in S3quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Dat gegeil op Antonelli
RUS rijdt dezelfde S3, de merc is gewoon zuiniger op de bandjes.
Eensquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat die gok te groot is.
FTFYquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeldzaam foutje en geen benzine meer voor nog een flying
Ferrari
Er is nauwelijks verschil.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het verschil tussen Russell en Antonelli werd JUIST gemaakt in S3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |