Veel te weinig.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef -XOR- het volgende:
3 plekken voor doorrijden onder dubbel geel is ook wel weinig trouwens.
Russel zat toch achter Max?quote:
Gewoon tijd verwijderen net als bij track limitsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef -XOR- het volgende:
3 plekken voor doorrijden onder dubbel geel is ook wel weinig trouwens.
Ik kan me herinneren dat Max dat kreeg bij kwalificatie bij en GP van Mexico toen hij niet lifte bij dubbel geel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef -XOR- het volgende:
3 plekken voor doorrijden onder dubbel geel is ook wel weinig trouwens.
zo kan hij zich mooi extra verdedigenquote:
Nee die pijl leide hem afquote:
Max is de auto aan het overdriven.quote:
we weten niet of hij de batterij al leeg hadquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
George had zonder geel een sub 6 gereden. Knap.
the fuck is that?quote:
Geloof je in sprookjes?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
George had zonder geel een sub 6 gereden. Knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |