Als het dubbel geel is dan gridstrafje.quote:
Die heeft heel zijn gas niet eens losgelatenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ging niet voldoende van zijn gas
Goh.quote:
21 plaatsen lijkt me redelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het dubbel geel is dan gridstrafje.
Te veel baan meegenomen, eigenlijk een fout van Max. Zeldzaam.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Max was m bij het insturen al kwijt
3 plaatsen gridstraf.quote:
Vorig jaar was ik er en rondje 1 eruit.quote:
jup. Hij remde alleen af voor de bocht, maar bij dubbelgeel moet je echt flink van het gas afquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het dubbel geel is dan gridstrafje.
Dat deed Antonelli wel goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Hij remde alleen af voor de bocht, maar bij dubbelgeel moet je echt flink van het gas af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |