Wordt wel een leuke denk ik. Mooie eindstand.quote:
ANTquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wordt wel een leuke denk ik. Mooie eindstand.
Dikke kans ja.quote:
quote:
Yvonne heeft zich verstopt!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal mensen met paraplu's op de tribunes, Nattekast zal woest zijn
Dan heeft zich afgemeld voor de taak Yvonne spotter.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yvonne heeft zich verstopt!
Die zit aan de tiroler gröstl.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yvonne heeft zich verstopt!
Brede wagens.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
De caddy's kwamen al bijna de pits niet uit
Tijd voor inters zou Vettel zeggen. (lol)quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal mensen met paraplu's op de tribunes, Nattekast zal woest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |