ja, herhaling van Norris was net in beeldquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:35 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Crappy gifje gemaakt, maar wel zichtbaar wat ik bedoel. Links voor de auto.
@ChevyCaprice gaat nu dat moment opzoeken om te kijkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:35 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Crappy gifje gemaakt, maar wel zichtbaar wat ik bedoel. Links voor de auto.
quote:
terecht.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell krijgt op zijn ballen van Toto
Zal zo ff terugkijken Geralt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:35 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Crappy gifje gemaakt, maar wel zichtbaar wat ik bedoel. Links voor de auto.
Je hoeft niet terug te kijken, bijna elke auto zetten ze de laatste 2 bochten onboard camera aan en daar doet mijn tv, ofja beamer, steeds dat,elfde met die blauw witte kerbs en artifacts.quote:
Verstappen heeft niet genoeg banden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:41 schreef -XOR- het volgende:
Heel dom om Hadjar wel te laten rijden maar Verstappen niet.
Had ie wat harder moeten rijden.quote:
te weinig banden ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:41 schreef butz0rs het volgende:
zijn ze bang dat de motor gaat ploffen ofzo? hij rijdt zo weinig
niet te weinig, maar met de temp wil je goeie over houden voor q3quote:
De vt gedeelte.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:42 schreef butz0rs het volgende:
[..]
huh, iedereen heeft toch evenveel. Of heeft hij ze in de VT al kapot gereden
Jawel, niet nog 2 sets over. Door Hadjar te laten rijden neem je extra risico.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verstappen heeft niet genoeg banden.
Moet Hadjar er dan uit?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, niet nog 2 sets over. Door Hadjar te laten rijden neem je extra risico.
Nee, maar je weet dat Hadjar over Verstappen heengaat en je denkt dat Hadjar niet veilig is. Dan is Verstappen dus niet veilig en moet je eigenlijk beslissen om op zeker te gaan.quote:
En nog een koud 0.0 biertjequote:
Dus laat je Hadjar rijden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dat Hadjar over Verstappen heengaat en je denkt dat Hadjar niet veilig is. Dan is Verstappen dus niet veilig en moet je eigenlijk beslissen om op zeker te gaan.
En logisch daaruitvolgend Verstappen dus ook.quote:
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:48 schreef pmponer het volgende:
1 ronde en safety car bij de 24hr van Spa
schakel straks wel overquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:48 schreef pmponer het volgende:
1 ronde en safety car bij de 24hr van Spa
Dikke beamer maar geen F1TV abo hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:47 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat het aan mijn iptv kastje ligt, want nu instellingen nagekeken en die staan volgens mij allemaal juist goed voor snel beeld.
Antonelli heeft nog wel wat in de tas zitten helaasquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen moet nu wel voor pole kunnen gaan met die banden
Kimi pakt pole. Max 3e startrij denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Antonelli heeft nog wel wat in de tas zitten helaas
Kimi zit gewoon thuis van het leven te genietenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kimi pakt pole. Max 3e startrij denk ik.
Nou ik heb race cafe nog even gekeken voor de kwalificatie, dan valt Allard nog extreem mee.quote:
Kimi gaat het wel doen denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kimi pakt pole. Max 3e startrij denk ik.
Grand prix radio luisteren of f1tv commentaarquote:
Jajaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kimi zit gewoon thuis van het leven te genieten
Ik hoorde iets ja.quote:
heeft Nattekat @yvonne al gespot?quote:
He jammer.quote:
Maar die wilde Q3 met 2 sets verse banden. Al met al is het goed gekomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En logisch daaruitvolgend Verstappen dus ook.
Idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Bizarre ronde van VER, ook als je ziet hoever Hadjar erachter staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |