Die vindt het vervelnd dat ie wordt vergeleken met Bottas en Perez.quote:
Vind je dat beledigend voor Bottas en Perez die uitmuntende coureurs zijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vindt het vervelnd dat ie wordt vergeleken met Bottas en Perez.
Gedurfd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
Max gaat in Q2 rijden op een gebruikte set
Hadjar gaat wel, Piastri ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:14 schreef Perox het volgende:
Ocon moet nog aan de bak. Top 8 hoeft eigenlijk niet weg.
Misschien kunnen ze het met de motorstanden compenserenquote:
Iets proberen misschien?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hadjar gaat wel, Piastri ook.
seconde achter Bearman is niet bestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:14 schreef Perox het volgende:
Ocon moet nog aan de bak. Top 8 hoeft eigenlijk niet weg.
Ocon is sowieso slecht vergeleken met Bearman. Kwestie van tijd voor ze daar een ander voor gaan zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
seconde achter Bearman is niet best
Hij hoopt zeker liever een Rosberg te wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vindt het vervelnd dat ie wordt vergeleken met Bottas en Perez.
El Planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Het schijnt wel dat ze geen updates doen voorlopig. Pas rond de zomerstop. Dan gaan we zien of Newey er nog chocola van kan maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Williams
Cadillac
AM
Allemaal netjes op volgorde
Newey
Nee, hier alles normaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:22 schreef Geralt het volgende:
Wat is met de kerbs opkomen start finish straight?
Als de camera onboard is bij opkomen daar dan snapt mijn tv er geen klap van lijkt wel. Allemaal artifacts links voor de auto ter hoogte van de kerb.
Meer mensen daar last van?
af en toe maken ze daar de baan smaller zo te zienquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:22 schreef Geralt het volgende:
Wat is met de kerbs opkomen start finish straight?
Als de camera onboard is bij opkomen daar dan snapt mijn tv er geen klap van lijkt wel. Allemaal artifacts links voor de auto ter hoogte van de kerb.
Meer mensen daar last van?
Geverfde kerb op het asfalt misschien? Van een andere layout zoals Peter zegtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:22 schreef Geralt het volgende:
Wat is met de kerbs opkomen start finish straight?
Als de camera onboard is bij opkomen daar dan snapt mijn tv er geen klap van lijkt wel. Allemaal artifacts links voor de auto ter hoogte van de kerb.
Meer mensen daar last van?
Hadden wij dat maar. 🥵quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Humidity 24%, valt allemaal wel mee dus daar
Stukje Aldi tv @Zipportalquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:26 schreef Geralt het volgende:
Blauw wit. Mijn tv maakt er een grote flikkerzooi van.
Qua flikkeringen in het beeld dan en niet hommo's
Komt het niet door je ogen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:26 schreef Geralt het volgende:
Blauw wit. Mijn tv maakt er een grote flikkerzooi van.
Qua flikkeringen in het beeld dan en niet hommo's
Dan had je mevrouw Shelly Sterk laatst bij VI die beweerde dat Max’ loyaliteit aan Red Bull hem titels kostquote:
Nette tijd ook.quote:
Nee zeker niet. Heb een filmpje gemaakt maar dat is 48mb en ik weet niet hoe ik het hier handig kan delen.quote:
Shoarma?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |