Je hoeft niet terug te kijken, bijna elke auto zetten ze de laatste 2 bochten onboard camera aan en daar doet mijn tv, ofja beamer, steeds dat,elfde met die blauw witte kerbs en artifacts.quote:
Verstappen heeft niet genoeg banden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:41 schreef -XOR- het volgende:
Heel dom om Hadjar wel te laten rijden maar Verstappen niet.
Had ie wat harder moeten rijden.quote:
te weinig banden ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:41 schreef butz0rs het volgende:
zijn ze bang dat de motor gaat ploffen ofzo? hij rijdt zo weinig
niet te weinig, maar met de temp wil je goeie over houden voor q3quote:
De vt gedeelte.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:42 schreef butz0rs het volgende:
[..]
huh, iedereen heeft toch evenveel. Of heeft hij ze in de VT al kapot gereden
Jawel, niet nog 2 sets over. Door Hadjar te laten rijden neem je extra risico.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verstappen heeft niet genoeg banden.
Moet Hadjar er dan uit?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, niet nog 2 sets over. Door Hadjar te laten rijden neem je extra risico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |