Tijdens de openingswedstrijd dacht ik al het slechtste team van het toernooi te hebben gezien. Moet je nog een keer naar ze kijkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De enige wedstrijd die (plaatselijk uiteraard) op de zondag is gepland.
We worden niet verwend zeg.
Raadsel hoe die verder zijn gekomen, leek echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Tijdens de openingswedstrijd dacht ik al het slechtste team van het toernooi te hebben gezien. Moet je nog een keer naar ze kijken
Die hele poule A was rotzooi, dan gaat er uiteindelijk toch nog iemand door.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Raadsel hoe die verder zijn gekomen, leek echt helemaal nergens op.
Had gewoon een rustdag moeten zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:12 schreef Poepz0r het volgende:
1 wedstrijd maar vandaag walgelijk slecht georganiseerd
Leukequote:Op zondag 28 juni 2026 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag kan ik alle wedstrijden bekijken
Is dit waar?quote:Op zondag 28 juni 2026 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trap er niet in, gisteren heeft hij zijn belofte ook gebroken.
Ik was in slaap gevallen in de Tweede helft. Maar ik heb gezegd dat ze braaf moeten zijn wat ze ook gedaan hebben en stop met stokeren @DombohetOlifantje1quote:
Akkoordquote:Op zondag 28 juni 2026 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen in de Tweede helft. Maar ik heb gezegd dat ze braaf moeten zijn wat ze ook gedaan hebben en stop met stokeren @:dombohetolifantje1
Akkoord.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen in de Tweede helft. Maar ik heb gezegd dat ze braaf moeten zijn wat ze ook gedaan hebben en stop met stokeren @:dombohetolifantje1
We houden hem in de smiezen. Voor je het weet zit hij weer in slaap te DOMMELlen. @Cocoquote:
Nederland heeft minder dan 3 dagen geleden nog gespeeld.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Vandaag hebben we dus alleen maar Zuid-Afrika - Canada..
???
Wat een saaie dag!
Had dan lekker Nederland - Marokko om 19:00 gepland
Tegen Tsjechië was het ook dramatisch. Onterechte strafschop gaf ze nog het gelijkspel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Tijdens de openingswedstrijd dacht ik al het slechtste team van het toernooi te hebben gezien. Moet je nog een keer naar ze kijken
Je kan zeggen dat ze groeien in het toernooiquote:Op zondag 28 juni 2026 17:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tegen Tsjechië was het ook dramatisch. Onterechte strafschop gaf ze nog het gelijkspel.
Tegen Zuid-Korea niet gezien verder.
Wanneer is jouw toernooi geslaagd?quote:Op zondag 28 juni 2026 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Canada zal dit wel halen en dan is hun toernooi ook wel geslaagd
Een toernooi zonder Italie is van huis uit al niet geslaagd.quote:
Minimum een kwartfinale moet er wel in zitten met het kwaliteit dat België heeftquote:
Ik ben er inmiddels wel aan gewend hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een toernooi zonder Italie is van huis uit al niet geslaagd.
De kwaliteit van de grammatica valt tegen.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Minimum een kwartfinale moet er wel in zitten met het kwaliteit dat België heeft
Geen idee. We gaan eerste de afkomst van alle spelers beoordelen.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke moderator heeft dienst vanavond?
Kennelijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen idee. We gaan eerste de afkomst van alle spelers beoordelen.
Ga je kijken?quote:
Canada heeft 5 gele kaarten na 3 wedstrijden?quote:Op zondag 28 juni 2026 19:56 schreef Regilio_ het volgende:
Gezien de speelstijl van deze twee landen op dit WK verwacht ik een flinke schoppartij
Los van de kaarten schopten de Canadezen eerder ook veelvuldig op alles wat bewoog. Al dan niet het gevolg van onkunde.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Canada heeft 5 gele kaarten na 3 wedstrijden?
Het onbeholpen Zuid-Afrika is een ander verhaal.
quote:Op zondag 28 juni 2026 20:06 schreef Poepz0r het volgende:
Aangezien organiserende landen vaak ver komen geholpen worden, zal Canada dit wel winnen. USA zal wel minimaal kwartfinale halen
Heb je een mooie middag gehad?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:12 schreef Poepz0r het volgende:
1 wedstrijd maar vandaag walgelijk slecht georganiseerd
Qatar kon er weinig van 4 jaar geleden maar de Russen haalden de kwartfinale dat dan weer wel in 2018quote:Op zondag 28 juni 2026 20:06 schreef Poepz0r het volgende:
Aangezien organiserende landen vaak ver komen zal Canada dit wel winnen. USA zal wel minimaal kwartfinale halen
Zuid Korea werden gewoon vierde genotquote:Op zondag 28 juni 2026 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Qatar kon er weinig van 4 jaar geleden maar de Russen haalden de kwartfinale dat dan weer wel in 2018
Zuid-Afrika kan er helemaal niks van. Als Canada dit niet wint, kunnen ze maar beter weer gaan ijshockeyen of zo.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:06 schreef Poepz0r het volgende:
Aangezien organiserende landen vaak ver komen zal Canada dit wel winnen. USA zal wel minimaal kwartfinale halen
Doen ze toch ook. Voetbal is toch nog steeds een B sport daar?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zuid-Afrika kan er helemaal niks van. Als Canada dit niet wint, kunnen ze maar beter weer gaan ijshockeyen of zo.
Voetbal daar is bij ons IJshockeyquote:Op zondag 28 juni 2026 20:18 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Doen ze toch ook. Voetbal is toch nog steeds een B sport daar?
Frankrijk 98 genot. Allemaal organiserende landen. Nederland 2000 etcquote:Op zondag 28 juni 2026 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zijn echt letterlijk de halve finale ingefloten toen tegen Italie en Spanje.
Ja. Iets voor donkere Canadezen die te klein zijn om te basketballen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:18 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Doen ze toch ook. Voetbal is toch nog steeds een B sport daar?
Ik ben ook benieuwd nu.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk nooit naar die nonsens 'analyses' maar wat zegt Ibi nu allemaal?
Echt hoe krijg je het uit je bek als Nederlands International.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:22 schreef Saekerhett het volgende:
Dus stel dat Nederland op het WK 2010 Marokko was tegengekomen, had Afellay die bal in eigen goal gepist in de laatste minuut als hij de kans kreeg.
quote:Op zondag 28 juni 2026 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat hij voor Marokko is tegen Nederland en dat daar zijn hart ligt.
En dan wel voor Nederland spelen, juist.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Marokkanen die in Marokko wonen willen al die kutmocro's uit West-Europa helemaal niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat Marokko toen geen kut voorsteldequote:Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En dan wel voor Nederland spelen, juist.
Niet te vertrouwen die Marokkanen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:22 schreef Saekerhett het volgende:
Dus stel dat Nederland op het WK 2010 Marokko was tegengekomen, had Afellay die bal in eigen goal gepist in de laatste minuut als hij de kans kreeg.
Klopt.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Marokkanen die in Marokko wonen willen al die kutmocro's uit West-Europa helemaal niet.
Omdat Marokko toen niet veel voorstelde. Als die er elk WK bij haalden en keer vierde zouden zijn geworden, dan zou hij wel voor Marokko hebben gekozen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nou dat dus. Dat vroeg de presentator ook direct, maar toen zei Ibi dat hij dat aan zichzelf te danken heeft vanwege zijn prestaties en niet omdat hij een aardige jongen is.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Verrassend weer.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De nederige Oosterling was toen niet zo nederig meer nee, wat een aanfluiting was dat.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zijn echt letterlijk de halve finale ingefloten toen tegen Italie en Spanje.
Precies, hij kiest dus niet met zijn hart. Wat een kutje.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Omdat Marokko toen geen kut voorstelde
Volg je hart.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Hmm aangezien ik zo ver achtersta in de pool, heeft het dan zin om op Canada in te zetten?
Als je wilt stijgen wel ja.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Hmm aangezien ik zo ver achtersta in de pool, heeft het dan zin om op Canada in te zetten?
Ja, dit dus.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Precies, hij kiest dus niet met zijn hart. Wat een kutje.
Maar als iedereen Canada wint zet stijg je juist niet je kan verrassen door ZA winst zetten dan ben je de enige die stijgt. Kortom Het is gokkenquote:Op zondag 28 juni 2026 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je wilt stijgen wel ja.
Nja ,ik sluit een verrassing helemaal niet uit eigenlijk, zo goed is Canada niet. Hebben wel thuisvoordeel en zo, waarschijnlijk ook wel betere spelers.quote:
Wat ik altijd het Waku-Waku dilemma noemde. Sta je 1 aapje achter en dan hetzelfde antwoord geven als degene die voor staat.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar als iedereen Canada wint zet stijg je juist niet je kan verrassen door ZA winst zetten dan ben je de enige die stijgt. Kortom Het is gokken
Ik heb 65 euro gewonnen met wat verschillende betjes op Oranje tegen Tunesiëquote:Op zondag 28 juni 2026 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar als iedereen Canada wint zet stijg je juist niet je kan verrassen door ZA winst zetten dan ben je de enige die stijgt. Kortom Het is gokken
Het is allemaal wat zeg.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je hart in Marokko ligt, wat doe je hier dan nog, sufkut.
Jij durft.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben trouwens een echte tokkie want heb betje geplaatst. Canada wint en er wordt 3 goals of meer gescoord.
Kwestie om het extra spannend te maken.
Ik had toen ook op Iran ingezet tegen Egypte 2-1... ze maakten toen inderdaad de 2-1, maar helaas stond die kerel een milimeter buitenspel, scheelde mij een gigantisch aantal punten qua uitslag + poule eindstand.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederlander wint de Tour of WK voetbal.quote:
De kans dat een Nederlander de Tour wint is nog kleiner dan dat Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Nederlander wint de Tour of WK voetbal.
Waar ligt je hart?
De kans lijkt me groter dat Nederland het WK voetbal wint dan dat een Nederlander de Tour de France wintquote:Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar ligt je hart?
Het is Ibi, dus niemand kan verbaasd zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht al wat veel posts al in dit topic maar Ibi heeft wat aparts gezegd
Kans dat een Belg de Tour wint is ook weer niet zo heel groot. Alsof Evenepoel de Tour gaat winnen zolang Pogacar rond rijdt en op z'n fiets blijft zitten.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De kans lijkt me groter dat Nederland het WK voetbal wint dan dat een Nederlander de Tour de France wint
In België omgekeerd.
tokkies blablablaquote:
En van de winst op vakantie naar Gambia zeker?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb lekker op Afrika ingezet, ik ben wanhopig.
Wilco Kelderman wint de Tour @Rellende_Rotscholierquote:Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar ligt je hart?
Dan val ik flink door de mand. Enkel de wedstrijd tegen Bosnië gezien en de 6-0 voor lief genomen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Los van de kaarten schopten de Canadezen eerder ook veelvuldig op alles wat bewoog. Al dan niet het gevolg van onkunde.
Ik heb hier over 3% kans dat Remco de Tour wint en 2% kans dat België het WK wint. dus de kans is groter dat Remco de tour wint dan dat België het WK wintquote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kans dat een Belg de Tour wint is ook weer niet zo heel groot. Alsof Evenepoel de Tour gaat winnen zolang Pogacar rond rijdt en op z'n fiets blijft zitten.
Prima vakantieland. Spreek uit ervaringquote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
En van de winst op vakantie naar Gambia zeker?
Ach wie weet zit ik er wel gigantisch naast ook hèquote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan val ik flink door de mand. Enkel de wedstrijd tegen Bosnië gezien en de 6-0 voor lief genomen.
Smeerlap.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prima vakantieland. Spreek uit ervaring
Toch hebben wij ook goede labs, moet toch lukken als je die Sloveen ook zo kan prepareren.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
De kans dat een Nederlander de Tour wint is nog kleiner dan dat Nederland wereldkampioen wordt.
Laat ze Zuid-Afrika maar afslachten verder. Verwacht weer veel Afrikaanse beelden van landen uit het continent in een Canada shirt uit haat aan Zuid-Afrika.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ach wie weet zit ik er wel gigantisch naast ook hè
In Zuid Afrika zijn ze wel bekend met afslachten. Van blanke boeren wel te verstaanquote:Op zondag 28 juni 2026 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Laat ze Zuid-Afrika maar afslachten verder. Verwacht weer veel Afrikaanse beelden van landen uit het continent in een Canada shirt uit haat aan Zuid-Afrika.
Maar dan zijn het Penalty'squote:
Ik wacht nog op plaatsing van Rwanda.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Zuid Afrika zijn ze wel bekend met afslachten. Van blanke boeren wel te verstaan
quote:Op zondag 28 juni 2026 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Zuid Afrika zijn ze wel bekend met afslachten. Van blanke boeren wel te verstaan
Wie?quote:
Die boeren kunnen er thans niet om lachen hoor.quote:
Broos was erbij in 1985, ik wens hem veel insecten in zijn onderbroek.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmmm dubbel gevoel aan de ene kant gun ik het mijn landgenoot Hugo Broos (Tevens ook streekgenoot. Zijn familie woont op 15 minuten rijden van me)
Maar mijn pooltjes en betjes willen Canada.
Zuid Afrika blijkbaar de enige ploeg die zich heeft geplaatst voor de 2e ronde met een negatief doelsaldo volgens de commentatorquote:Op zondag 28 juni 2026 20:51 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er zijn geen zwakke ploegen meer over.
Die zaten dan ook in een ijzersterke pool.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zuid Afrika blijkbaar de enige ploeg die zich heeft geplaatst voor de 2e ronde met een negatief doelsaldo volgens de commentator
Biggiequote:
Ik ben tegen negerhaat.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Zuid-Afrika hier staat is een schande
Tsjechië heeft mazzel dat Uruguay de grootste clown van de groepsfase is.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op Robbeneilandquote:Op zondag 28 juni 2026 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
Als Zuid Afrika de finale wint doet Mandela de prijsuitreiking
Tsjechië. Die hadden in 2004 echt een bazenteam dat verdiend EK had moeten worden.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsjechië heeft mazzel dat Uruguay de grootste clown van de groepsfase is.
Spelers uit de degradatie Bundesliga en Tsjechische competitiequote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tsjechië. Die hadden in 2004 echt een bazenteam dat verdiend EK had moeten worden.
Wat die rotzooi van tegenwoordig is, geen idee.
Met deksel?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef Solotovski het volgende:
Kan nog wel eens een onverwachts leuke pot worden
Ik hou van leuke potten
Dan is er vast iets verkeerds gegaan in de bereidingquote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef DrDentz het volgende:
In Zuid-Afrika zitten koppensnellers, die hakken je kop eraf en eten je hersens om slimmer te worden.
Elly Lust is er nietquote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef Solotovski het volgende:
Kan nog wel eens een onverwachts leuke pot worden
Ik hou van leuke potten
Turkije eveneens, maar de wanprestatie van Tsjechie is immens jaquote:Op zondag 28 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsjechië heeft mazzel dat Uruguay de grootste clown van de groepsfase is.
Stukje Botha?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet je onthouden.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
Ja, Zuid-Afrika is een Nederlandse kolonie geweest. Vanaf 1652 stichtte de VOC (Vereenigde Oostindische Compagnie) er een verversingspost aan de Kaap de Goede Hoop. Dit groeide uit tot de Nederlandse Kaapkolonie. In 1795 werd deze kolonie door de Britten veroverd.
VOC goden
Turkije heeft wel veel xG bij elkaar gevoetbald!quote:Op zondag 28 juni 2026 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Turkije eveneens, maar de wanprestatie van Tsjechie is immens ja
Oh komt er een spinoff? Vond Young Sheldon ook wel leuk en die van dat broertje ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Big Bang Theory > rest
Binnenkort Stuart serie genot
Nounounouquote:
Had toch liever Turkije vs Egypte gezien dat het altijd saaie Australië.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Turkije heeft wel veel xG bij elkaar gevoetbald!
Maar hoe Tsjechië zichzelf de tweede helft te kakken zette tegen Zuid-Afrika is veruit de treurigste prestatie die ik dit WK gezien heb. Tunesië heeft meer valide excuses om geen schande te zijn.
Young Sheldon vond ik enorm cringe. Ja Stuart krijgt zn eigen serie, eerste aflevering deze week geloof ikquote:Op zondag 28 juni 2026 20:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh komt er een spinoff? Vond Young Sheldon ook wel leuk en die van dat broertje ook.
Australië kan grote teams niet verrassen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had toch liever Turkije vs Egypte gezien dat het altijd saaie Australië.
quote:Like Alert
28-06-2026 @ 20:59:32
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 28 juni 21:00] Zuid-Afrika - Canada #1"
Katey mag ook wel op mijn snuitje zitten.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met Katey Perry op het snuitje van Trudeau
Lipton ice tea sparklingquote:
Dit idd.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Katey mag ook wel op mijn snuitje zitten.
Open deuren genot.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:01 schreef Regilio_ het volgende:
"Je gaat door of je ligt eruit"
Rini, bedankt.
Zeker maat. Trudeau ook toch?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Katey mag ook wel op mijn snuitje zitten.
Ja zonde dat Canada niet in Canada speelt. Heel die hoekvakken zijn leeg.quote:
Kan eigenlijk alleen maar goedgemaakt worden met verlening en penalty'squote:Op zondag 28 juni 2026 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind het maar matig dat er vandaag maar 1 wedstrijd is.
quote:Like Alert
28-06-2026 @ 21:02:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 28 juni 21:00] Zuid-Afrika - Canada #1"
Nu nog water, dadelijk denk ik thee en daarna misschien nog een alcohol vrij biertje.quote:
Als we voorbij Marokko komen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:03 schreef RipCity het volgende:
Tegen een van deze ellendige teams moeten wij dus spelen
Vuile jinksert.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:03 schreef RipCity het volgende:
Eerst maar eens winnen van die rifaapjes.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:03 schreef RipCity het volgende:
Karige erelijst als je het met Mourinho vergelijkt hequote:Op zondag 28 juni 2026 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest het jullie boeien dat is de trainerscarrière van Hugo Broos (trainer Zuid Afrika)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is Katey Perry?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met Katey Perry op het snuitje van Trudeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staken ze de match als we rijstkorreltjes het veld op gooien voor ze?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Water is voor Afrikanen, konijnen en honten
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wie is Katey Perry?Tepels als salamischijven genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind water heerlijkquote:Op zondag 28 juni 2026 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Water is voor Afrikanen, konijnen en honten
[..]
Wie is Katey Perry?rare okselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wie is Katey Perry?In US of A is het Katey. Net als Whiskey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Is voor mensen die normaal drinken niet kunnen betalen. Water drinken is voor skere mensenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind water heerlijk
Vooral met wat ijsblokjes erin en dan op zo'n dag als vandaag na het sporten
óh wat lekker
[..]
Wie is Katey Perry?Waarom heb die een kut in d'r oksel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ja weet je meteen dat Belgie eruit vliegtquote:Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
KO wedstrijden hebben toch een andere vibe dan groepswedstrijden
Hopelijk geen verlenging.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het eigenlijk Nederland - Zuid Afrika en Marokko - Canada moeten zijnquote:Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Nou, de winnaar van Nederland - Marokko hoeft zich om deze ploegen geen zorgen te maken.
De verliezer moet naar huis!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad, altijd zo'n gevoel erbij dat de winnaar een ronde verder gaat en verliezer er uit ligt.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naisquote:Op zondag 28 juni 2026 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
spinazie, mango, avocado en whey (kokos)
Je gaat me niet heel de tijd lopen jennen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja weet je meteen dat Belgie eruit vliegt
momenteel gaan we verlengenquote:
Ach ja joh, Nederland ligt er toch eerder uit ;-)quote:Op zondag 28 juni 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je gaat me niet heel de tijd lopen jennen.
Eerste helft tegen Tsjechie was ook echt rukquote:Op zondag 28 juni 2026 21:07 schreef -Deluzion- het volgende:
Zuid-Afrika heeft toch aardig herpakt, eerste wedstrijd waren ze onvoorstelbaar zwak tegen Mexico, maar ze doen het nu toch een stuk beter.
Hup Zuid-Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |