Klopt.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Marokkanen die in Marokko wonen willen al die kutmocro's uit West-Europa helemaal niet.
Omdat Marokko toen niet veel voorstelde. Als die er elk WK bij haalden en keer vierde zouden zijn geworden, dan zou hij wel voor Marokko hebben gekozen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En dan wel voor Nederland spelen, juist.
Nou dat dus. Dat vroeg de presentator ook direct, maar toen zei Ibi dat hij dat aan zichzelf te danken heeft vanwege zijn prestaties en niet omdat hij een aardige jongen is.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En dan wel voor Nederland spelen, juist.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat hij voor Marokko is tegen Nederland en dat daar zijn hart ligt.
Verrassend weer.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat hij voor Marokko is tegen Nederland en dat daar zijn hart ligt.
De nederige Oosterling was toen niet zo nederig meer nee, wat een aanfluiting was dat.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zijn echt letterlijk de halve finale ingefloten toen tegen Italie en Spanje.
Precies, hij kiest dus niet met zijn hart. Wat een kutje.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Omdat Marokko toen geen kut voorstelde
Volg je hart.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Hmm aangezien ik zo ver achtersta in de pool, heeft het dan zin om op Canada in te zetten?
Als je wilt stijgen wel ja.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Hmm aangezien ik zo ver achtersta in de pool, heeft het dan zin om op Canada in te zetten?
Ja, dit dus.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Precies, hij kiest dus niet met zijn hart. Wat een kutje.
Maar als iedereen Canada wint zet stijg je juist niet je kan verrassen door ZA winst zetten dan ben je de enige die stijgt. Kortom Het is gokkenquote:Op zondag 28 juni 2026 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je wilt stijgen wel ja.
Nja ,ik sluit een verrassing helemaal niet uit eigenlijk, zo goed is Canada niet. Hebben wel thuisvoordeel en zo, waarschijnlijk ook wel betere spelers.quote:
Wat ik altijd het Waku-Waku dilemma noemde. Sta je 1 aapje achter en dan hetzelfde antwoord geven als degene die voor staat.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar als iedereen Canada wint zet stijg je juist niet je kan verrassen door ZA winst zetten dan ben je de enige die stijgt. Kortom Het is gokken
Ik heb 65 euro gewonnen met wat verschillende betjes op Oranje tegen Tunesiëquote:Op zondag 28 juni 2026 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar als iedereen Canada wint zet stijg je juist niet je kan verrassen door ZA winst zetten dan ben je de enige die stijgt. Kortom Het is gokken
Het is allemaal wat zeg.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je hart in Marokko ligt, wat doe je hier dan nog, sufkut.
Jij durft.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben trouwens een echte tokkie want heb betje geplaatst. Canada wint en er wordt 3 goals of meer gescoord.
Kwestie om het extra spannend te maken.
Ik had toen ook op Iran ingezet tegen Egypte 2-1... ze maakten toen inderdaad de 2-1, maar helaas stond die kerel een milimeter buitenspel, scheelde mij een gigantisch aantal punten qua uitslag + poule eindstand.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederlander wint de Tour of WK voetbal.quote:
De kans dat een Nederlander de Tour wint is nog kleiner dan dat Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Nederlander wint de Tour of WK voetbal.
Waar ligt je hart?
De kans lijkt me groter dat Nederland het WK voetbal wint dan dat een Nederlander de Tour de France wintquote:Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar ligt je hart?
Het is Ibi, dus niemand kan verbaasd zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht al wat veel posts al in dit topic maar Ibi heeft wat aparts gezegd
Kans dat een Belg de Tour wint is ook weer niet zo heel groot. Alsof Evenepoel de Tour gaat winnen zolang Pogacar rond rijdt en op z'n fiets blijft zitten.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De kans lijkt me groter dat Nederland het WK voetbal wint dan dat een Nederlander de Tour de France wint
In België omgekeerd.
tokkies blablablaquote:
En van de winst op vakantie naar Gambia zeker?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb lekker op Afrika ingezet, ik ben wanhopig.
Wilco Kelderman wint de Tour @Rellende_Rotscholierquote:Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar ligt je hart?
Dan val ik flink door de mand. Enkel de wedstrijd tegen Bosnië gezien en de 6-0 voor lief genomen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Los van de kaarten schopten de Canadezen eerder ook veelvuldig op alles wat bewoog. Al dan niet het gevolg van onkunde.
Ik heb hier over 3% kans dat Remco de Tour wint en 2% kans dat België het WK wint. dus de kans is groter dat Remco de tour wint dan dat België het WK wintquote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kans dat een Belg de Tour wint is ook weer niet zo heel groot. Alsof Evenepoel de Tour gaat winnen zolang Pogacar rond rijdt en op z'n fiets blijft zitten.
Prima vakantieland. Spreek uit ervaringquote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
En van de winst op vakantie naar Gambia zeker?
Ach wie weet zit ik er wel gigantisch naast ook hèquote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan val ik flink door de mand. Enkel de wedstrijd tegen Bosnië gezien en de 6-0 voor lief genomen.
Smeerlap.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prima vakantieland. Spreek uit ervaring
Toch hebben wij ook goede labs, moet toch lukken als je die Sloveen ook zo kan prepareren.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
De kans dat een Nederlander de Tour wint is nog kleiner dan dat Nederland wereldkampioen wordt.
Laat ze Zuid-Afrika maar afslachten verder. Verwacht weer veel Afrikaanse beelden van landen uit het continent in een Canada shirt uit haat aan Zuid-Afrika.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ach wie weet zit ik er wel gigantisch naast ook hè
In Zuid Afrika zijn ze wel bekend met afslachten. Van blanke boeren wel te verstaanquote:Op zondag 28 juni 2026 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Laat ze Zuid-Afrika maar afslachten verder. Verwacht weer veel Afrikaanse beelden van landen uit het continent in een Canada shirt uit haat aan Zuid-Afrika.
Maar dan zijn het Penalty'squote:
Ik wacht nog op plaatsing van Rwanda.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Zuid Afrika zijn ze wel bekend met afslachten. Van blanke boeren wel te verstaan
quote:Op zondag 28 juni 2026 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Zuid Afrika zijn ze wel bekend met afslachten. Van blanke boeren wel te verstaan
Wie?quote:
Die boeren kunnen er thans niet om lachen hoor.quote:
Broos was erbij in 1985, ik wens hem veel insecten in zijn onderbroek.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmmm dubbel gevoel aan de ene kant gun ik het mijn landgenoot Hugo Broos (Tevens ook streekgenoot. Zijn familie woont op 15 minuten rijden van me)
Maar mijn pooltjes en betjes willen Canada.
Zuid Afrika blijkbaar de enige ploeg die zich heeft geplaatst voor de 2e ronde met een negatief doelsaldo volgens de commentatorquote:Op zondag 28 juni 2026 20:51 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er zijn geen zwakke ploegen meer over.
Die zaten dan ook in een ijzersterke pool.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zuid Afrika blijkbaar de enige ploeg die zich heeft geplaatst voor de 2e ronde met een negatief doelsaldo volgens de commentator
Biggiequote:
Ik ben tegen negerhaat.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Zuid-Afrika hier staat is een schande
Tsjechië heeft mazzel dat Uruguay de grootste clown van de groepsfase is.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op Robbeneilandquote:Op zondag 28 juni 2026 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
Als Zuid Afrika de finale wint doet Mandela de prijsuitreiking
Tsjechië. Die hadden in 2004 echt een bazenteam dat verdiend EK had moeten worden.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsjechië heeft mazzel dat Uruguay de grootste clown van de groepsfase is.
Spelers uit de degradatie Bundesliga en Tsjechische competitiequote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tsjechië. Die hadden in 2004 echt een bazenteam dat verdiend EK had moeten worden.
Wat die rotzooi van tegenwoordig is, geen idee.
Met deksel?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef Solotovski het volgende:
Kan nog wel eens een onverwachts leuke pot worden
Ik hou van leuke potten
Dan is er vast iets verkeerds gegaan in de bereidingquote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef DrDentz het volgende:
In Zuid-Afrika zitten koppensnellers, die hakken je kop eraf en eten je hersens om slimmer te worden.
Elly Lust is er nietquote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef Solotovski het volgende:
Kan nog wel eens een onverwachts leuke pot worden
Ik hou van leuke potten
Turkije eveneens, maar de wanprestatie van Tsjechie is immens jaquote:Op zondag 28 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsjechië heeft mazzel dat Uruguay de grootste clown van de groepsfase is.
Stukje Botha?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet je onthouden.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
Ja, Zuid-Afrika is een Nederlandse kolonie geweest. Vanaf 1652 stichtte de VOC (Vereenigde Oostindische Compagnie) er een verversingspost aan de Kaap de Goede Hoop. Dit groeide uit tot de Nederlandse Kaapkolonie. In 1795 werd deze kolonie door de Britten veroverd.
VOC goden
Turkije heeft wel veel xG bij elkaar gevoetbald!quote:Op zondag 28 juni 2026 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Turkije eveneens, maar de wanprestatie van Tsjechie is immens ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |