Nederlander wint de Tour of WK voetbal.quote:
De kans dat een Nederlander de Tour wint is nog kleiner dan dat Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Nederlander wint de Tour of WK voetbal.
Waar ligt je hart?
De kans lijkt me groter dat Nederland het WK voetbal wint dan dat een Nederlander de Tour de France wintquote:Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar ligt je hart?
Het is Ibi, dus niemand kan verbaasd zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht al wat veel posts al in dit topic maar Ibi heeft wat aparts gezegd
Kans dat een Belg de Tour wint is ook weer niet zo heel groot. Alsof Evenepoel de Tour gaat winnen zolang Pogacar rond rijdt en op z'n fiets blijft zitten.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De kans lijkt me groter dat Nederland het WK voetbal wint dan dat een Nederlander de Tour de France wint
In België omgekeerd.
tokkies blablablaquote:
En van de winst op vakantie naar Gambia zeker?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb lekker op Afrika ingezet, ik ben wanhopig.
Wilco Kelderman wint de Tour @Rellende_Rotscholierquote:Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar ligt je hart?
Dan val ik flink door de mand. Enkel de wedstrijd tegen Bosnië gezien en de 6-0 voor lief genomen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Los van de kaarten schopten de Canadezen eerder ook veelvuldig op alles wat bewoog. Al dan niet het gevolg van onkunde.
Ik heb hier over 3% kans dat Remco de Tour wint en 2% kans dat België het WK wint. dus de kans is groter dat Remco de tour wint dan dat België het WK wintquote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kans dat een Belg de Tour wint is ook weer niet zo heel groot. Alsof Evenepoel de Tour gaat winnen zolang Pogacar rond rijdt en op z'n fiets blijft zitten.
Prima vakantieland. Spreek uit ervaringquote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
En van de winst op vakantie naar Gambia zeker?
Ach wie weet zit ik er wel gigantisch naast ook hèquote:Op zondag 28 juni 2026 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan val ik flink door de mand. Enkel de wedstrijd tegen Bosnië gezien en de 6-0 voor lief genomen.
Smeerlap.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prima vakantieland. Spreek uit ervaring
Toch hebben wij ook goede labs, moet toch lukken als je die Sloveen ook zo kan prepareren.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
De kans dat een Nederlander de Tour wint is nog kleiner dan dat Nederland wereldkampioen wordt.
Laat ze Zuid-Afrika maar afslachten verder. Verwacht weer veel Afrikaanse beelden van landen uit het continent in een Canada shirt uit haat aan Zuid-Afrika.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ach wie weet zit ik er wel gigantisch naast ook hè
In Zuid Afrika zijn ze wel bekend met afslachten. Van blanke boeren wel te verstaanquote:Op zondag 28 juni 2026 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Laat ze Zuid-Afrika maar afslachten verder. Verwacht weer veel Afrikaanse beelden van landen uit het continent in een Canada shirt uit haat aan Zuid-Afrika.
Maar dan zijn het Penalty'squote:
Ik wacht nog op plaatsing van Rwanda.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Zuid Afrika zijn ze wel bekend met afslachten. Van blanke boeren wel te verstaan
quote:Op zondag 28 juni 2026 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Zuid Afrika zijn ze wel bekend met afslachten. Van blanke boeren wel te verstaan
Wie?quote:
Die boeren kunnen er thans niet om lachen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |