quote:Op zondag 28 juni 2026 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Zuid Afrika zijn ze wel bekend met afslachten. Van blanke boeren wel te verstaan
Wie?quote:
Die boeren kunnen er thans niet om lachen hoor.quote:
Broos was erbij in 1985, ik wens hem veel insecten in zijn onderbroek.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmmm dubbel gevoel aan de ene kant gun ik het mijn landgenoot Hugo Broos (Tevens ook streekgenoot. Zijn familie woont op 15 minuten rijden van me)
Maar mijn pooltjes en betjes willen Canada.
Zuid Afrika blijkbaar de enige ploeg die zich heeft geplaatst voor de 2e ronde met een negatief doelsaldo volgens de commentatorquote:Op zondag 28 juni 2026 20:51 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er zijn geen zwakke ploegen meer over.
Die zaten dan ook in een ijzersterke pool.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zuid Afrika blijkbaar de enige ploeg die zich heeft geplaatst voor de 2e ronde met een negatief doelsaldo volgens de commentator
Biggiequote:
Ik ben tegen negerhaat.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Zuid-Afrika hier staat is een schande
Tsjechië heeft mazzel dat Uruguay de grootste clown van de groepsfase is.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op Robbeneilandquote:Op zondag 28 juni 2026 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
Als Zuid Afrika de finale wint doet Mandela de prijsuitreiking
Tsjechië. Die hadden in 2004 echt een bazenteam dat verdiend EK had moeten worden.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsjechië heeft mazzel dat Uruguay de grootste clown van de groepsfase is.
Spelers uit de degradatie Bundesliga en Tsjechische competitiequote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tsjechië. Die hadden in 2004 echt een bazenteam dat verdiend EK had moeten worden.
Wat die rotzooi van tegenwoordig is, geen idee.
Met deksel?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef Solotovski het volgende:
Kan nog wel eens een onverwachts leuke pot worden
Ik hou van leuke potten
Dan is er vast iets verkeerds gegaan in de bereidingquote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef DrDentz het volgende:
In Zuid-Afrika zitten koppensnellers, die hakken je kop eraf en eten je hersens om slimmer te worden.
Elly Lust is er nietquote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef Solotovski het volgende:
Kan nog wel eens een onverwachts leuke pot worden
Ik hou van leuke potten
Turkije eveneens, maar de wanprestatie van Tsjechie is immens jaquote:Op zondag 28 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsjechië heeft mazzel dat Uruguay de grootste clown van de groepsfase is.
Stukje Botha?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet je onthouden.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
Ja, Zuid-Afrika is een Nederlandse kolonie geweest. Vanaf 1652 stichtte de VOC (Vereenigde Oostindische Compagnie) er een verversingspost aan de Kaap de Goede Hoop. Dit groeide uit tot de Nederlandse Kaapkolonie. In 1795 werd deze kolonie door de Britten veroverd.
VOC goden
Turkije heeft wel veel xG bij elkaar gevoetbald!quote:Op zondag 28 juni 2026 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Turkije eveneens, maar de wanprestatie van Tsjechie is immens ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |