Oh komt er een spinoff? Vond Young Sheldon ook wel leuk en die van dat broertje ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Big Bang Theory > rest
Binnenkort Stuart serie genot
Nounounouquote:
Had toch liever Turkije vs Egypte gezien dat het altijd saaie Australië.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Turkije heeft wel veel xG bij elkaar gevoetbald!
Maar hoe Tsjechië zichzelf de tweede helft te kakken zette tegen Zuid-Afrika is veruit de treurigste prestatie die ik dit WK gezien heb. Tunesië heeft meer valide excuses om geen schande te zijn.
Young Sheldon vond ik enorm cringe. Ja Stuart krijgt zn eigen serie, eerste aflevering deze week geloof ikquote:Op zondag 28 juni 2026 20:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh komt er een spinoff? Vond Young Sheldon ook wel leuk en die van dat broertje ook.
Australië kan grote teams niet verrassen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had toch liever Turkije vs Egypte gezien dat het altijd saaie Australië.
quote:Like Alert
28-06-2026 @ 20:59:32
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 28 juni 21:00] Zuid-Afrika - Canada #1"
Katey mag ook wel op mijn snuitje zitten.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met Katey Perry op het snuitje van Trudeau
Lipton ice tea sparklingquote:
Dit idd.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Katey mag ook wel op mijn snuitje zitten.
Open deuren genot.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:01 schreef Regilio_ het volgende:
"Je gaat door of je ligt eruit"
Rini, bedankt.
Zeker maat. Trudeau ook toch?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Katey mag ook wel op mijn snuitje zitten.
Ja zonde dat Canada niet in Canada speelt. Heel die hoekvakken zijn leeg.quote:
Kan eigenlijk alleen maar goedgemaakt worden met verlening en penalty'squote:Op zondag 28 juni 2026 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind het maar matig dat er vandaag maar 1 wedstrijd is.
quote:Like Alert
28-06-2026 @ 21:02:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 28 juni 21:00] Zuid-Afrika - Canada #1"
Nu nog water, dadelijk denk ik thee en daarna misschien nog een alcohol vrij biertje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |