Tijdens de openingswedstrijd dacht ik al het slechtste team van het toernooi te hebben gezien. Moet je nog een keer naar ze kijkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De enige wedstrijd die (plaatselijk uiteraard) op de zondag is gepland.
We worden niet verwend zeg.
Raadsel hoe die verder zijn gekomen, leek echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Tijdens de openingswedstrijd dacht ik al het slechtste team van het toernooi te hebben gezien. Moet je nog een keer naar ze kijken
Die hele poule A was rotzooi, dan gaat er uiteindelijk toch nog iemand door.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Raadsel hoe die verder zijn gekomen, leek echt helemaal nergens op.
Had gewoon een rustdag moeten zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:12 schreef Poepz0r het volgende:
1 wedstrijd maar vandaag walgelijk slecht georganiseerd
Leukequote:Op zondag 28 juni 2026 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag kan ik alle wedstrijden bekijken
Is dit waar?quote:Op zondag 28 juni 2026 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trap er niet in, gisteren heeft hij zijn belofte ook gebroken.
Ik was in slaap gevallen in de Tweede helft. Maar ik heb gezegd dat ze braaf moeten zijn wat ze ook gedaan hebben en stop met stokeren @DombohetOlifantje1quote:
Akkoordquote:Op zondag 28 juni 2026 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen in de Tweede helft. Maar ik heb gezegd dat ze braaf moeten zijn wat ze ook gedaan hebben en stop met stokeren @:dombohetolifantje1
Akkoord.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen in de Tweede helft. Maar ik heb gezegd dat ze braaf moeten zijn wat ze ook gedaan hebben en stop met stokeren @:dombohetolifantje1
We houden hem in de smiezen. Voor je het weet zit hij weer in slaap te DOMMELlen. @Cocoquote:
Nederland heeft minder dan 3 dagen geleden nog gespeeld.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Vandaag hebben we dus alleen maar Zuid-Afrika - Canada..
???
Wat een saaie dag!
Had dan lekker Nederland - Marokko om 19:00 gepland
Tegen Tsjechië was het ook dramatisch. Onterechte strafschop gaf ze nog het gelijkspel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Tijdens de openingswedstrijd dacht ik al het slechtste team van het toernooi te hebben gezien. Moet je nog een keer naar ze kijken
Je kan zeggen dat ze groeien in het toernooiquote:Op zondag 28 juni 2026 17:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tegen Tsjechië was het ook dramatisch. Onterechte strafschop gaf ze nog het gelijkspel.
Tegen Zuid-Korea niet gezien verder.
Wanneer is jouw toernooi geslaagd?quote:Op zondag 28 juni 2026 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Canada zal dit wel halen en dan is hun toernooi ook wel geslaagd
Een toernooi zonder Italie is van huis uit al niet geslaagd.quote:
Minimum een kwartfinale moet er wel in zitten met het kwaliteit dat België heeftquote:
Ik ben er inmiddels wel aan gewend hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een toernooi zonder Italie is van huis uit al niet geslaagd.
De kwaliteit van de grammatica valt tegen.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Minimum een kwartfinale moet er wel in zitten met het kwaliteit dat België heeft
Geen idee. We gaan eerste de afkomst van alle spelers beoordelen.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke moderator heeft dienst vanavond?
Kennelijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen idee. We gaan eerste de afkomst van alle spelers beoordelen.
Ga je kijken?quote:
Canada heeft 5 gele kaarten na 3 wedstrijden?quote:Op zondag 28 juni 2026 19:56 schreef Regilio_ het volgende:
Gezien de speelstijl van deze twee landen op dit WK verwacht ik een flinke schoppartij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |