Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Morguh UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heer UN.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet lang UN was van de vlottequote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
HR+ of HR++ glas weet niet of ze dat triple glas noemenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had jij niet triple glas, dat kapot sprong?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hr is the best.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had klokje rond.quote:
ik heb zowaar eigenlijk best wel een geweldige nacht achter de rugTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik weet het niet eens meer, moet het nakijkenquote:
Het enige wat ik zeker weet is HR en dat er + achter aan komt, maar weet niet meer hoeveel
Dat is je gegund, en de kleine ook ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:30 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb zowaar eigenlijk best wel een geweldige nacht achter de rug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die slaapt ook gewoon nog ja. Vrouwlief daarentegen was er om 4 uur al uitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O dat is fijn, de kleine meid dus ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:30 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb zowaar eigenlijk best wel een geweldige nacht achter de rugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je zo tekeer gegaan ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
die slaapt ook gewoon nog ja. Vrouwlief daarentegen was er om 4 uur al uit
die slaapt idd nog. Zou zaterdag naar Zeist gaan maar heb dat wel afgezegt ivm code rood plus dat de kleine de warmte niet goed kan handelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, de kleine meid dus ook.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O dat is mooi op tijd, Is ze nog terug gegaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
die slaapt ook gewoon nog ja. Vrouwlief daarentegen was er om 4 uur al uit
Ik was er om 1.30 uur al uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi op tijd, Is ze nog terug gegaan?
Ik was er om 1.30 uur al uitneuh, ik werd rond 5u wakker en nu samen aan de koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, vervelend weerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Groot gelijk UN met dit weer is zo min mogelijk naar buiten en zo min mogelijk de weg op gaan ook het adviesquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die slaapt idd nog. Zou zaterdag naar Zeist gaan maar heb dat wel afgezegt ivm code rood plus dat de kleine de warmte niet goed kan handelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ze mooi voor je kunnen bolken vannachtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
neuh, ik werd rond 5u wakker en nu samen aan de koffie
Meh, vervelend weer
Ik ga zo even naar buiten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neuh, ben toch bijna bij mijn doelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze mooi voor je kunnen bolken vannacht
O oke, je hebt nog 4 dagen te gaan dus dat komt wel goed dus Met vandaag er bij 5quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
neuh, ben toch bijna bij mijn doelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 doelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
3 doelen, 5 dagen. een moet ik nog halen, en een moet ik even mee uitkijkenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Is het erg dan als je er over heen gaat? Dat maakt toch niet uit? Lijkt mijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
3 doelen, 5 dagen. een moet ik nog halen, en een moet ik even mee uitkijken
Grenzen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tuurlijk, ik wil mijn spel winnenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het erg dan als je er over heen gaat? Dat maakt toch niet uit? Lijkt mij
![]()
Mooi streven wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja toch; Karin wil afvallen en heeft als regel dat ze niet mag snoepen. Maar ze pakt elke keer wel een chocolaatje want eentje kan wel, zegt ze. Karin valt niet af. Don't be like Karin. Hou je aan je eigen gemaakte regels. Dicipline heet dat
![]()
Wat ben jij wijs op de vroege morgenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
ja toch; Karin wil afvallen en heeft als regel dat ze niet mag snoepen. Maar ze pakt elke keer wel een chocolaatje want eentje kan wel, zegt ze. Karin valt niet af. Don't be like Karin. Hou je aan je eigen gemaakte regels. Dicipline heet dat
Oke, dat heb jij dus duidelijk voor ogen wat je wil en dan ook geen stipje meerquote:
Ik hoop dat het je lukt
Het is een mindset.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We gaan het zien.. In de eerste 5-10 dagen stel ik mijn doelen en soms stel ik ze iets bij, maar nooit naar beneden. Daarom ben ik niet gaan jagen op de eerste plek, na maandag wist ik toch al dat dat geen doen zou zijn. Gewoon beetje freewheelen nu
Maar dan heb je dus 3 getallen in je hoofd en daar wil je precies op eindigen? Je mag er niet een puntje of 1 sec of wat je doen dan ook zijn overheen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
We gaan het zien.. In de eerste 5-10 dagen stel ik mijn doelen en soms stel ik ze iets bij, maar nooit naar beneden. Daarom ben ik niet gaan jagen op de eerste plek, na maandag wist ik toch al dat dat geen doen zou zijn. Gewoon beetje freewheelen nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dan begreep ik je niet goed, ik dacht dat je daar niet over heen mochtquote:
Nou ik hoop dat het je luktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Qua puntenaantal zou het exacte getal wel leuk zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Daar moet je geluk bij hebben dat je precies daar op eindigd omdat je nooit weet of er iemand is die na jou een post zetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Qua puntenaantal zou het exacte getal wel leuk zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwestie van jezelf bolken tot een ander dat doet
In het kader van "Ik ben geen racist MAAR..."quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is nog niet zo eenvoudig. Stel Jytske gaat huilen. Of de bel gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
Kwestie van jezelf bolken tot een ander dat doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan moet je dus gaan mikken op een periode dat het wat meer sprokkelen isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo eenvoudig. Stel Jytske gaat huilen. Of de bel gaat.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ze heet Jyske.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De test van het nieuwe topmatras is een geslaagdequote:
Dot morning,quote:![]()
Niouja is kwestie. van smaak natuurlijk, maar vond dat Russische altijd wel iets hebben.
Niet dat ik het verder eens ben met dat aan land ofzo, maar qua liedje denk heeft iets
Do what you love, love what you do!![]()
Dat had ik al een beetje door omdat je lady zo vroeg wakker was en jij nog lag te knorren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De test van het nieuwe topmatras is een geslaagde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beste bolk. En wat een timing.quote:
was toch in slaap gevallen uiteindelijk gister.
LOL druk weekje met storingsdienst. Nu moet ik hem nog overdragen zo, maar gaat via teams.. Ben vandaag vrij natuurlijk.
Maar oke moet even gedaan worden, ik alles onwijs zo logisch mogelijk opgeschreven in systeem![]()
Denk dat het duidelijk is, maar net als jullie, snappen sommigen er dan ook geen reet van als ik wat opschrijf dus moet het nog even verduidelijken denk
LOLDo what you love, love what you do!![]()
naja 07:45 is dat, moet alvast ff inloggen op systeem en nakijken wtf ik allemaal deze week deed en wat nog nut heeft om door te geven aan de volgende storingsdienst.Do what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen kree, zoals verwacht mijn inbreng totaal gemist.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:34 schreef kree het volgende:
was toch in slaap gevallen uiteindelijk gister.
LOL druk weekje met storingsdienst. Nu moet ik hem nog overdragen zo, maar gaat via teams.. Ben vandaag vrij natuurlijk.
Maar oke moet even gedaan worden, ik alles onwijs zo logisch mogelijk opgeschreven in systeem![]()
Denk dat het duidelijk is, maar net als jullie, snappen sommigen er dan ook geen reet van als ik wat opschrijf dus moet het nog even verduidelijken denk
LOL“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Rechtsom of linksom het blijft een gok of het lukt nooit te voorspellen hierquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan moet je dus gaan mikken op een periode dat het wat meer sprokkelen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kree is het voor jullie nog te doen met deze hitte werken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dot morning,![]()
Niouja is kwestie. van smaak natuurlijk, maar vond dat Russische altijd wel iets hebben.
Niet dat ik het verder eens ben met dat aan land ofzo, maar qua liedje denk heeft ietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoeteke.quote:![]()
Geen droge neus ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We hebben in juni 2024 een nieuwe topmatras gekocht, de eerste intieme nacht daarop is Jyske verwektquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik al een beetje door omdat je lady zo vroeg wakker was en jij nog lag te knorren.
Had niet met afgelopen nacht te makenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Bloedneusquote:Werewolf
Morguh Blubskequote:
Wel een mooi weetje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We hebben in juni 2024 een nieuwe topmatras gekocht, de eerste intieme nacht daarop is Jyske verwekt
Had niet met afgelopen nacht te maken
Wyfke toch.quote:
ik heb niks terug gelezen iddquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen kree, zoals verwacht mijn inbreng totaal gemist.
tja hangt ervan af, waar bezig te zijn. In duinen enzo niet te doen buiten dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree is het voor jullie nog te doen met deze hitte werken?
Maar had min of meer wat meer storingen wel binnen gebouwen, dus niet al teveel verbrand.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb dan ook een ijzersterke review achtergelaten. "Na 5 jaar proberen is het de eerste intieme nacht gelukt. Ze heet Jyske. Topmatras!"quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hedde gij gepulkt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maar. Er zal nu maar een storing buiten zijn op het heetst van de dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:43 schreef kree het volgende:
[..]
tja hangt ervan af, waar bezig te zijn. In duinen enzo niet te doen buiten dus.
Maar had min of meer wat meer storingen wel binnen gebouwen, dus niet al teveel verbrand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op hoofdkantoor klaag en diverse meldingen ervan die wij dan moeten oppakken als uitvoerend.
tja het is 24 graden ipv 23 enzo. terwijl ik een hele lijst had aan dingen van proces functies. dus zeg maar waardoor water uit de kraan komt bij iedereen,
Helemaal klaar was ik ermee terwijl ik sta te zweten buiten in 30 graden.
Maarja daar zit het management he.......?
fuck dat heb het zolang mogelijk uitgesteld en doen ze maar korte broek aan ozon daar.
terwijl ik sta te zweten met lange omdat moet in installaties (en terecht btw) maar dat gezeik stond wel laatste op prio lijst voor mij even. In een storingsdienst, proces eerst dan rest.Do what you love, love what you do!![]()
veel al deze week, klimaat installaties, niet alleen voor kantoor maar ook voor server ruimtes enzo die dat wel moeten hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Er zal nu maar een storing buiten zijn op het heetst van de dag.
Ze gaan dik over de zeik ineens met dit weer, was vorig jaar ook trouwens en had hetzelfde, dus sommige dingen beetje kopie.
Ik aangegeven toen al let erop. niks mee gedaan natuurlijk
Dus nu weer storingen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is je werk ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
veel al deze week, klimaat installaties, niet alleen voor kantoor maar ook voor server ruimtes enzo die dat wel moeten hebben.
Ze gaan dik over de zeik ineens met dit weer, was vorig jaar ook trouwens en had hetzelfde, dus sommige dingen beetje kopie.
Dus nu weer storingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
verder ga ik goed op die storingsdiensten, vind ze leuk namelijk. het is alleen beetje ellende dat je ze 24/7 hebt week.
zeker maar ze zouden wat meer mogen luisteren naar uitvoerende die in het veld staan.quote:
Want als ze dat hadden gedaan vorig jaar met warme dagen.... dan hadden we dit nu niet gehad
Maar wat is er nou zo goed aan het aan Russisch volkslied ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:50 schreef kree het volgende:
verder ga ik goed op die storingsdiensten, vind ze leuk namelijk. het is alleen beetje ellende dat je ze 24/7 hebt week.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha ja. euhms ik vind het qua liedje goed, straalt kracht uit ofzo? (weet niet of zo te omschrijven)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo goed aan het aan Russisch volkslied ?
Maar melodie enzo ben ik wel fan van. en heb ik het echt over muzikaal.
Niet wat er qua tekst/boodschap achter zit.Do what you love, love what you do!![]()
Hier geef ik je gelijk. Doen ze nooit. En dit jaar is het nog eerder en heftiger.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:51 schreef kree het volgende:
[..]
zeker maar ze zouden wat meer mogen luisteren naar uitvoerende die in het veld staan.
Want als ze dat hadden gedaan vorig jaar met warme dagen.... dan hadden we dit nu niet gehad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is net de NSquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
veel al deze week, klimaat installaties, niet alleen voor kantoor maar ook voor server ruimtes enzo die dat wel moeten hebben.
Dus nu weer storingen.
Mooie vergelijking.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar je hoeft er alleen uit als er een storing is toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:50 schreef kree het volgende:
verder ga ik goed op die storingsdiensten, vind ze leuk namelijk. het is alleen beetje ellende dat je ze 24/7 hebt week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is ook zo en niet erg, want ik schrijf mijn uurtjes wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier geef ik je gelijk. Doen ze nooit. En dit jaar is het nog eerder en heftiger.
Maar zeker paar dingen die ik vorig jaar ook had toen ineens warm werd hier die problemen gaven.
Ik heb het gezegd toen en van moet wat mee, maar werk voorbereiding laat dat dan liggen en hebben we het nu dus opnieuw.
Naja ik schrijf ze wel, maakt mij niet uit. Maar tis soms wel frustrerend.Do what you love, love what you do!![]()
nee joh drinkwater voorziening.quote:
Maar natuurlijk genoeg ruimtes met servers en motor aansturingen etc etc.
Duin gebied met paaltjes die het niet meer doen of niet meer omhoog en naar beneden gaan..
Daar loop ik tegen aan.
Moet echt zeggen tis wel een veelzijdig beroep wat ik nu doe.
(bij dunea werk ik als elektromonteur)Do what you love, love what you do!![]()
btw hoorde ik er is een record gebroken aan hoeveel kuub drinkwater er geleverd is afgelopen week.
Hoorde ik dus, dus alles draait op volle toeren wel om nog maar aan de vraag te voldoen.Do what you love, love what you do!![]()
Maar een paaltje omlaag loopt toch niemand tegen aan ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanmiddag het zwembadje maar weer verversen. Ze zijn bij mij tegenover een flat aan het slopen, al dat puinstof komt er in. Auto ook een dikke laag stofTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
het is een toegangsweg voor hulpdiensten naar het duingebied, vandaar dat ik er gister nog heen moest.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
Maar een paaltje omlaag loopt toch niemand tegen aan ?
Hele shit uitgezet en met de hand maar naar beneden gedraaid. dat ie iig open is.
LOL echt je weet pas wat het is als je bij mijn bedrijf werkt. tis wel leuk en btw vacatures open voor wie mss leuk vind. check het eens. werkenbijdunea ofzo staat wel wat.Do what you love, love what you do!![]()
Wel als je ondergronds looptquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
Maar een paaltje omlaag loopt toch niemand tegen aan ?
Mag je ook mensen bekeuren in de duinen die gekke dingen doen ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
het is een toegangsweg voor hulpdiensten naar het duingebied, vandaar dat ik er gister nog heen moest.
Hele shit uitgezet en met de hand maar naar beneden gedraaid. dat ie iig open is.
LOL echt je weet pas wat het is als je bij mijn bedrijf werkt. tis wel leuk en btw vacatures open voor wie mss leuk vind. check het eens. werkenbijdunea ofzo staat wel wat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik niet maar we hebben een groep BOA bevoegd en zijn de duinwachters zoals we ze noemen. En die mogen dat wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag je ook mensen bekeuren in de duinen die gekke dingen doen ?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Môgguh!
Sjezus, ik had het vannacht koud!
Air humidifier aan met een koelblok er in, en daar weer een ventilator op gericht.![]()
Ik blubte gewoon uit mijn bed van de hitteWerewolf
En wat denk je van het vullen van zwembadenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef kree het volgende:
btw hoorde ik er is een record gebroken aan hoeveel kuub drinkwater er geleverd is afgelopen week.
Hoorde ik dus, dus alles draait op volle toeren wel om nog maar aan de vraag te voldoen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
morning, nou ben je de enige denk die het koud had.... fucking hell wat een hitte.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:06 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Air humidifier aan met een koelblok er in, en daar weer een ventilator op gericht.Do what you love, love what you do!![]()
O dat is kudt heb je niet zo afdekzeiltje?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
Vanmiddag het zwembadje maar weer verversen. Ze zijn bij mij tegenover een flat aan het slopen, al dat puinstof komt er in. Auto ook een dikke laag stofWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:06 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Air humidifier aan met een koelblok er in, en daar weer een ventilator op gericht.Als jullie nou lepeltje lepeltje gaan liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik blubte gewoon uit mijn bed van de hitte“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel slim. Ik had gisteren flesje bevroren water voor de ventilator gezet. Kan nu niet zeggen dat ik verschil merktequote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:06 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Air humidifier aan met een koelblok er in, en daar weer een ventilator op gericht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja geen idee. ik weet ook niet precies wat en waar naartoe gaat. maar is zeg maar het bruto wat uit pompstations gaat en dat heeft een record gebroken vorige week.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat denk je van het vullen van zwembaden
je zou je verbazen wss hoeveel dat is? wss zwembad vol in halve minuut of mss nog wel meer.Do what you love, love what you do!![]()
Je zit wel in een gebied waar veel privé zwembaden zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja geen idee. ik weet ook niet precies wat en waar naartoe gaat. maar is zegeaar het bruto wat uit pompstations gaat en dat heeft een record gebroken vorige week.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, wilde ik wel maar denk dat het teveel gaat broeien en de waterkwaliteit er niet beter van wordt dus is kiezen tussen twee kwadenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is kudt heb je niet zo afdekzeiltje?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja gaat hard, dat wil ik wel gelovenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja geen idee. ik weet ook niet precies wat en waar naartoe gaat. maar is zeg maar het bruto wat uit pompstations gaat en dat heeft een record gebroken vorige week.
je zou je verbazen wss hoeveel dat is? wss zwembad vol in halve minuut of mss nog wel meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wmah valt denk aardig mee en dat zijn niet de groot verbruikers?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zit wel in een gebied waar veel privé zwembaden zijn.
wassenaar doel je op?
Daar gaat toch niet het merendeel naartoe hoor, tis gewoon simpele mensen merendeel in regio.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet ze er ook achter zetten dacht ik. Dan zuigt de ventilator de koelte van het flesje aan. Heeft meer effect dan wanneer je er warme luchte tegenaan blaastquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Ik had gisteren flesje bevroren water voor de ventilator gezet. Kan nu niet zeggen dat ik verschil merkteTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zelda Ocarina of Time remake fans?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dat is waar, gelukkig gaat er in zo klein badje niet zo heel veel water nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, wilde ik wel maar denk dat het teveel gaat broeien en de waterkwaliteit er niet beter van wordt dus is kiezen tussen twee kwaden
Vandaag wordt het toch te warm denk ik om buiten in het badje te zitten het duurt toch vannacht voor het ook maar iets gaat afkoelen
Definieer simpele mensen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
wmah valt denk aardig mee en dat zijn niet de groot verbruikers?
wassenaar doel je op?
Daar gaat toch niet het merendeel naartoe hoor, tis gewoon simpele mensen merendeel in regio.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Lafquote:
Koud? Doe je goed!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:06 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Air humidifier aan met een koelblok er in, en daar weer een ventilator op gericht.
krijg je die campagnes van ook mijn bedrijf he, douche kort enzo. blablablaquote:
daar zit het hem in deels, maar. vooralsnog is het allemaal prima te leveren
En mag ik natuurlijk niet zeggen eigenlijk, maar het is beetje weer een politieke hype die ze willen en publiek.
Goed je kunt het er mee eens zijn in de zin van dat er wel moeite gedaan word om genoeg drinkwater te leveren.
Maar zoals ze het voordoen in die spotjes van is op, dat is wmb te overdreven.
Maarja lobby he.Do what you love, love what you do!![]()
Mooie binnenkomer. Ken beide games niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja, je wordt overspoeld met waarschuwingen deze dagen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
krijg je die campagnes van ook mijn bedrijf he, douche kort enzo. blablabla
daar zit het hem in deels, maar. vooralsnog is het allemaal prima te leveren
En mag ik natuurlijk niet zeggen eigenlijk, maar het is beetje weer een politieke hype die ze willen en publiek.
Goed je kunt het er mee eens zijn in de zin van dat er wel moeite gedaan word om genoeg drinkwater te leveren.
Maar zoals ze het voordoen in die spotjes van is op, dat is wmb te overdreven.
Maarja lobby he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met deze dagen douche ik 2x per dag, een voor de hygiëne, een voor het afkoelen/fris naar bed gaan. Ze kunnen me wat
je mag niet meer alcohol drinken ook......quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, je wordt overspoeld met waarschuwingen deze dagen.
Oke ik zie al voor me hoe de regering dit gaat verkopen... Advies van de volksgezondheid enzo dus we gooien er tax op.
Niet omdat ze erom geven, maarja mooie inkomsten bron wss wel weer/
Ok iedereen zijn eigen mening, maar weer een melkkoe ben ik het zo onwijs mee niet eens?
fucking controle staat is het aan het worden hier..;.
Wat denken jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Ik doe mn ding, ik doe mn dansje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
je mag niet meer alcohol drinken ook......
Oke ik zie al voor me hoe de regering dit gaat verkopen... Advies van de volksgezondheid enzo dus we gooien er tax op.
Niet omdat ze erom geven, maarja mooie inkomsten bron wss wel weer/
Ok iedereen zijn eigen mening, maar weer een melkkoe ben ik het zo onwijs mee niet eens?
fucking controle staat is het aan het worden hier..;.
Wat denken jullie?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik ook en ben fan van dat vooral de regering me met rust laat. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
oke wacht ik moet even in ellendige systeem in gaan loggen voor werk en mijn storingsdienst overdragen.
Over half uurtje ofzo ben ik terug
Overdracht? Dat is toch alleen bij lopende storingen?
Storingen die je verholpen hebt zijn al verholpen en opgelost.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik pak wel even een half uurtje wat punten
Neenee, zuinig zijn met water!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
Met deze dagen douche ik 2x per dag, een voor de hygiëne, een voor het afkoelen/fris naar bed gaan. Ze kunnen me watCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
"Tis meer water dan vis,
was et andersom
dan hing miin hengel krom. "“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas geeft UN een side eye en pakt een kop koffie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
Ik pak wel even een half uurtje wat puntenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
klopt maar er loopt nog wat door natuurlijk wat niet direct op te lossen wasquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Overdracht? Dat is toch alleen bij lopende storingen?
Storingen die je verholpen hebt zijn al verholpen en opgelost.
Vandaar. 7:45 enzo heb ik dat. maar oke moet via VMware inloggen enzo.
en teamswat altijd nog kut is denk. maar oke.
Het zal wel een gesloten systeem zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:24 schreef ToT het volgende:
Wordt drinkwater ook voor datacenters gebruikt, of slurpen ze daar alleen de rivieren voor leeg?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik ben gek op Teams, doe je inlogcode even.
Nee dat schijnt nou juist het grote probleem te zijn; ze verbruiken veel water. (Ik neem aan dat veel verloren gaat door verdamping dan?)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel een gesloten systeem zijn?![]()
lol ikke uitleggen zo in die groep. Haha ga er beter in worden. maar wss denken ze ook wtf zegt die kree nou weer.
Ben niet goed in logisch vertellen nl. leer puntje voor mij
Uiteindelijk komt het trouwens wel goed. maarja moet ff moeite voor doen en hou hier niet van.Do what you love, love what you do!![]()
Ja tis goed met ze.. mijn comfort vind ik belangrijkerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neenee, zuinig zijn met water!!!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat schijnt nou juist het grote probleem te zijn; ze verbruiken veel water. (Ik neem aan dat veel verloren gaat door verdamping dan?)
In DTS ben je altijd duidelijk en logisch hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:25 schreef kree het volgende:
lol ikke uitleggen zo in die groep. Haha ga er beter in worden. maar wss denken ze ook wtf zegt die kree nou weer.
Uiteindelijk komt het trouwens wel goed. maarja moet ff moeite voor doen en hou hier niet van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ff gegoogled; landelijk verbruiken datacenters nog geen 0,1% van al het schone drinkwater, maar in Noord Holland zitten er enorme pieken. Die krengen kunnen miljoenen liters per dag verbruiken met verneveling.![]()
van wat ik gehoord heb wel....quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:24 schreef ToT het volgende:
Wordt drinkwater ook voor datacenters gebruikt, of slurpen ze daar alleen de rivieren voor leeg?
Voor zover ik weet niet bij dunea.
Maargoed, klant betaald he? dus tja. daar zit het hele hypocriet erin dus.Do what you love, love what you do!![]()
Moderne datacenters gebruiken gesloten waterkoelsystemen waarbij water of koelvloeistof continu circuleert tussen servers en koelinstallaties zonder verdamping of bijvullen.
Dit is de richting waarin de hele industrie beweegt, vooral door AI‑warmtelasten en waterschaarste.
---
Bron: Copilot AICoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
En daar heb jij net aan meegedaan .quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:27 schreef ToT het volgende:
ff gegoogled; landelijk verbruiken datacenters nog geen 0,1% van al het schone drinkwater, maar in Noord Holland zitten er enorme pieken. Die krengen kunnen miljoenen liters per dag verbruiken met verneveling.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In DTS ben je altijd duidelijk en logisch hoor.. ik ben de meest onduidelijk user ooit, LOL. en weet dat jullie dat soms denken.
Dus oke. maar oke waardeer je compliment.Do what you love, love what you do!![]()
Google is het daar niet mee eens, die zegt dat gesloten systemen nog lang niet de norm zijn!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Moderne datacenters gebruiken gesloten waterkoelsystemen waarbij water of koelvloeistof continu circuleert tussen servers en koelinstallaties zonder verdamping of bijvullen.
Dit is de richting waarin de hele industrie beweegt, vooral door AI‑warmtelasten en waterschaarste.
---
Bron: Copilot AI
Ergens zit een AI te liegen!![]()
![]()
Wat boeien die Noord-Hollanders me nou?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daar heb jij net aan meegedaan .![]()
![]()
naja joh als jullie me nog beetje aardig vinden bij vlagen dan doe ik het ermee hoor
Ik vraag een second opinion, moment.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Google is het daar niet mee eens, die zegt dat gesloten systemen nog lang niet de norm zijn!
Ergens zit een AI te liegen!Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zal ik GROK vragen ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Google is het daar niet mee eens, die zegt dat gesloten systemen nog lang niet de norm zijn!
Ergens zit een AI te liegen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grok en ChatGPT en dergelijke zullen wel zeggen: "Bliep bloep, nee hoor: mijn bestaan levert voor jullie nietige mensen echt geen problemen op hoor! Bzzzzzt!"![]()
Type het in WORD, gooi het in chatgpt en vraag om er een goed verslag van te maken en hopa even doorlezen en je hebt een goed leesbaar verslagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:25 schreef kree het volgende:
Uiteindelijk komt het trouwens wel goed. maarja moet ff moeite voor doen en hou hier niet van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet allen doen dat? ik heb idd ook gelezen dat er gewoon drinkwater voor gebruikt wordquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
---
Bron: Copilot AI
Goedkoper wss en spoel je zo weg, maar pin me er niet op vast dit.
En verder elke kuub drinkwater rekenen ze af. Dus goed. Maarja het is mss wel beertje verspilling wat anders kan wss. eens daarmee.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt gelijk, ik heb nog even doorgevraagd:quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
niet allen doen dat? ik heb idd ook gelezen dat er gewoon drinkwater voor gebruikt word
Goedkoper wss en spoel je zo weg, maar pin me er niet op vast dit.
En verder eleke kuub drinkwater rekenen ze af. Dus goed. Maarja het is mss wel beertje verspilling wat anders kan wss. eens daarmee.
Er zijn datacenters in Nederland die drinkwater gebruiken voor koeling, maar het aandeel wordt snel kleiner.
Volgens recente cijfers gebruikt de Nederlandse datacentersector bijna 1 miljoen m³ drinkwater per jaar, wat neerkomt op 0,088% van het totale Nederlandse drinkwatergebruik. Dat betekent dat een deel van de datacenters nog steeds drinkwater inzet voor koeling, vooral bij warm weer of in oudere installaties.
In perspectief: Volgens cijfers van het CBS gebruikt de gehele Nederlandse IT- en communicatiesector (inclusief alle datacenters) minder dan 0,1% van het totale Nederlandse drinkwater. De chemische industrie en de horeca verbruiken vele malen meer. Het knelpunt zit hem dan ook niet in het jaarvolume, maar in de lokale piekbelasting tijdens gortdroge zomerdagen.
---
Bron: Copilot AI en Gemini AI
[ Bericht 7% gewijzigd door gebrokenglas op 26-06-2026 07:48:48 ]Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:
Anyway, ik ga er wel van uit dat het vullen van zwembadjes en het water geven aan dorstige plantjes het meeste impact heeft op waterverbruik nu.![]()
Dat inderdaad. Of mensen die de tuin gaan sproeien.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:37 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga er wel van uit dat het vullen van zwembadjes en het water geven aan dorstige plantjes het meeste impact heeft op waterverbruik nu.
Oh wacht dat zei je al
En mensen douchen ook vaker met dit weerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:37 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga er wel van uit dat het vullen van zwembadjes en het water geven aan dorstige plantjes het meeste impact heeft op waterverbruik nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat bedoel ik met dorstige plantjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Of mensen die de tuin gaan sproeien.![]()
![]()
Ook dat ja!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En mensen douchen ook vaker met dit weer![]()
![]()
Dat zegt ToT dorstige plantjes water gevenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Of mensen die de tuin gaan sproeien.
Oh wacht dat zei je al
Ja, die lusten wel wat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:37 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga er wel van uit dat het vullen van zwembadjes en het water geven aan dorstige plantjes het meeste impact heeft op waterverbruik nu.
Lolquote:
Heb je vrij vandaag of moeten ze bij jullie gewoon werken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet gewoon werken. We zitten in een modern kantoor met climate control. Maar ik werk vanuit huis. En ik denk ook niet dat het druk zal zijn op kantoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol
Heb je vrij vandaag of moeten ze bij jullie gewoon werken?
Met dit weer kan je beter op kantoor dan thuis zitten of niet. Tis dat het een eindje rijden is, dat maakt het dan weer minder aantrekkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken. We zitten in een modern kantoor met climate control. Maar ik werk vanuit huis. En ik denk ook niet dat het druk zal zijn op kantoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, de reis terug wordt natuurlijk erg, de auto staat de hele tijd op het parkeerterrein in de volle zon.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dit weer kan je beter op kantoor dan thuis zitten of niet. Tis dat het een eindje rijden is, dat maakt het dan weer minder aantrekkelijk
En hier in het noorden is het niet zo warm (nog), dat scheelt echt aanmerkelijk met de rest van Nederland. In huis is het nog steeds zeer goed te doen.
23.3 °C, op zolder zelfs 22.5 °C.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Gewoon werken zometeen. We mogen van kledingvoorschriften afwijken, vaker pauze en drinken in de winkel. Neem dus een kratje pils mee
Ik heb een thermometer in de auto gelegd, die wijst boven de 50 graden aan overdag.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Heb je echt geluk mee, het was gisteren op mijn slaapkamer 29quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, de reis terug wordt natuurlijk erg, de auto staat de hele tijd op het parkeerterrein in de volle zon.
En hier in het noorden is het niet zo warm (nog), dat scheelt echt aanmerkelijk met de rest van Nederland. In huis is het nog steeds zeer goed te doen.
23.3 °C, op zolder zelfs 22.5 °C.
Nu is het hier beneden 24.6Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je wat misschien klanten trekt? Als je gratis waterijsjes uitdeelt. Komen mensen de winkel in en mogelijk kopen ze dan ook nog wat. En sowieso goede PR.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon werken zometeen. We mogen van kledingvoorschriften afwijken, vaker pauze en drinken in de winkel. Neem dus een kratje pils meeCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja in de auto gaat het echt hard, wordt niet voor niets zo gewaarschuwd geen dieren en kinderen er in te laten zitten als je de auto verlaatquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een thermometer in de auto gelegd, die wijst boven de 50 graden aan overdag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij gelukkig maar 3 uurtjes vandaag of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon werken zometeen. We mogen van kledingvoorschriften afwijken, vaker pauze en drinken in de winkel. Neem dus een kratje pils meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en eten de ijsjes in de winkel op wat een grote gore plakbende wordt. Nee dankje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet je wat misschien klanten trekt? Als je gratis waterijsjes uitdeelt. Komen mensen de winkel in en mogelijk kopen ze dan ook nog wat. En sowieso goede PR.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik denk dat het niet druk gaat zijn. De terrassen zitten bomvol, dat wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon werken zometeen. We mogen van kledingvoorschriften afwijken, vaker pauze en drinken in de winkel. Neem dus een kratje pils meeCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
3 kratjes pils ?
Ja, 3 uurtjes, zondag koopzondag draaien als leidinggevendequote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gelukkig maar 3 uurtjes vandaag of heb ik dat verkeerd gelezen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Owja. Maar de voordelen wegen op tegen de nadelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja en eten de ijsjes in de winkel op wat een grote gore plakbende wordt. Nee dankje.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dat gaat lastig op de fiets. 1 lukt nog welquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het is tijd voor een bakfiets. Ook leuk voor Jyske.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gaat lastig op de fiets. 1 lukt nog wel
Nee, dat betekent meer werk op de warmste dagen. Dan moet je gewoon niet willen. Typische uitspraak van een beeldschermkijker die niet weet wat er op de vloer speeltquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja. Maar de voordelen wegen op tegen de nadelen?
Lekker in een string rondlopen dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon werken zometeen. We mogen van kledingvoorschriften afwijken, vaker pauze en drinken in de winkel. Neem dus een kratje pils mee![]()
![]()
Never. Dan gewoon een karretje achter de fiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is tijd voor een bakfiets. Ook leuk voor Jyske.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Krijg een heel leuk beeld van die winkel zo.quote:
Ik zei al dat ik een mooie roze zwembroek heb maar dat mocht dan weer nietquote:
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat betekent meer werk op de warmste dagen. Dan moet je gewoon niet willen. Typische uitspraak van een beeldschermkijker die niet weet wat er op de vloer speelt
Je moet een keer out of the box denken, eens doen wat andere winkels niet doen
quote:quote:Op donderdag 25 juni 2026 @ 16:32 schreef ToT het volgende:
Vanavond maar weer een extra kratje bier in de pan.![]()
Ja, is goed papiertijgerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Je moet een keer out of the box denken, eens doen wat andere winkels niet doen![]()
Out the box? Out de winkel, we gooien de tent dicht
Met een pan snert buiten gaan staan is wel out of the box.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tssss. Dit vind ik niet zo leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, is goed papiertijger![]()
Out the box? Out de winkel, we gooien de tent dichtCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Snertijsjes! Die vind ik dan wel weer leuk ja. "De winter in jezelf halen? Probeer nu onze snertijsjes! Met echte stukjes rookworst!"quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
Met een pan snert buiten gaan staan is wel out of the box.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Snertijsjes! Die vind ik dan wel weer leuk ja. "De winter in jezelf halen? Probeer nu onze snertijsjes! Met echte stukjes rookworst!"!
![]()
Winterjassen 50% korting. Kerstmuziek op in de winkel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit te grollen. Maar vaak zie je wel van zulke geweldige ideeën die vanuit een door airco gekoeld kantoor worden bedacht voor een winkel waar het 35 graden is, veel wordt gelopen en geen airco is. Die mensen zie je dan ook nooit op de werkvloer zelf. Zo hekelend vind ik datquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tssss. Dit vind ik niet zo leuk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Bouwpakketten voor sneeuwpoppen: een wortel, een sjaal, een paar kooltjes voor de ogen en mond, 2 takken voor de armen en een jerrycan met water om zelf sneeuw te maken!Zelf ff invriezen!
![]()
ToT laters.quote:
Dat is de winkel al uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Winterjassen 50% korting. Kerstmuziek op in de winkel.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Klopt. Maar ik ben zelf werkvloer, en merk zovaak dat er nooit wat gedaan wordt met tips en adviezen van de werkvloer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zit te grollen. Maar vaak zie je wel van zulke geweldige ideeën die vanuit een door airco gekoeld kantoor worden bedacht voor een winkel waar het 35 graden is, veel wordt gelopen en geen airco is. Die mensen zie je dan ook nooit op de werkvloer zelf. Zo hekelend vind ik dat
Ik werd even getriggerd.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
.
[ Bericht 100% gewijzigd door gebrokenglas op 26-06-2026 08:29:30 ]Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Gratis bij aanschaf van een vriezer van merk X wat 2000 euro kost en een marge van 800 euro heeftquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef ToT het volgende:
Bouwpakketten voor sneeuwpoppen: een wortel, een sjaal, een paar kooltjes voor de ogen en mond, 2 takken voor de armen en een jerrycan met water om zelf sneeuw te maken!Zelf ff invriezen!
Is ook, merken wij ook. Laatst kregen we bericht dat we niks meer hoefden te labelen met alarm. Hebben wij niet opgevolgd. 3 maanden later: we gaan toch wel labelen. Wij hadden dat dus al gedaan. Andere winkels kregen het ineens druk. Er moesten labels besteld worden. Dat kon niet, de vraag was te groot. Winkel krijgt strafpunten want niet alles gelabeld.. echt serieusquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben zelf werkvloer, en merk zovaak dat er nooit wat gedaan wordt met tips en adviezen van de werkvloer.
Ik werd even getriggerd.
Pre order.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan ga je hetzelfde probleem krijgen als met de labelsquote:
Inzicht is niet het sterkste punt zeg maarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Goeiemorgen
Koffie gvd.!
En iedereen die ik heb gemist qua felicitaties, dank je wel.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niet mijn beste idee. Ben er even weg van. Fijne dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan ga je hetzelfde probleem krijgen als met de labels
Inzicht is niet het sterkste punt zeg maar
Lang zal ze leven lang zal ze leven hoeraaaaaaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:13 schreef DJMO het volgende:
Goeiemorgen
Koffie gvd.!
En iedereen die ik heb gemist qua felicitaties, dank je wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou alles behalve soepeltjes weer verlopen, maargoed, volgens mij hebben ze het duidelijkquote:
Dank je wel moppiequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang zal ze leven lang zal ze leven hoeraaaaaaIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hopelijk is het dan flink afgekoeld. Gelukkig maar 3 uurtje UN hopelijk niet op het heetste moment van de dagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes, zondag koopzondag draaien als leidinggevendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gratis weggevenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Je moet een keer out of the box denken, eens doen wat andere winkels niet doen
O moeten ze bij jullie gewoon naar school, hier hebben alle kinderen vrij vandaag ivm de hittequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan, als ik @Rob tenminste wakker krijg, zometeen naar de dom van Trier, vanmiddag zwemmen en vanavond uit eten bij Cafe Du Pont, zoals elk jaar.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O die is mooi, daar ben ik ook geweest. Moet er ergens nog foto's van hebben, of mijn dochter heb dat fotoboek laatst aan haar gegeven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
We gaan, als ik @:Rob tenminste wakker krijg, zometeen naar de dom van Trier, vanmiddag zwemmen en vanavond uit eten bij Cafe Du Pont, zoals elk jaar.
Geniet er van saampjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is in ieder geval gelukt om hem uit bed te krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die is mooi, daar ben ik ook geweest. Moet er ergens nog foto's van hebben, of mijn dochter heb dat fotoboek laatst aan haar gegeven.
Geniet er van saampjes.
Kijk, slechte zaak. Hij had voor je op moeten staan en je koffie op bed moeten brengen met een lekker ontbijtjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is in ieder geval gelukt om hem uit bed te krijgen
De geur van verse koffie was hopelijk voldoende......quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is in ieder geval gelukt om hem uit bed te krijgenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nou, dit inderdaad. Oh, Rob tochquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, slechte zaak. Hij had voor je op moeten staan en je koffie op bed moeten brengen met een lekker ontbijtje
Nee, de woorden dat dit de heette dag van de week is en dat als we nog iets willen doen het zsm moet gebeuren wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De geur van verse koffie was hopelijk voldoende......Ik heb er één en ik ben er trots op
Je moet hem ook alles voorkauwen h equote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dit inderdaad. Oh, Rob toch
Neuh, ik ben altijd eerder wakker. En hij had me vannacht al gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, slechte zaak. Hij had voor je op moeten staan en je koffie op bed moeten brengen met een lekker ontbijtje
Om 10 uur is het al 32 graden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, de woorden dat dit de heette dag van de week is en dat als we nog iets willen doen het zsm moet gebeuren wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ha zo, had je ook al een cadeautjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh, ik ben altijd eerder wakker. En hij had me vannacht al gefeliciteerd ao+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehad voor je verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zitten wij al 8n de kathedraal als het goed is, en die dingen zijn vrijwel meestal vrij koel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja daar is het vaak wel lekker koelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zitten wij al 8n de kathedraal als het goed is, en die dingen zijn vrijwel meestal vrij koel.
Las ook dat in Nederland veel kerken de deuren open doen voor mensen die daar kunnen zitten of kunnen werken
Er is zelfs een kerk die er over dacht om mensen er te laten slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol wat een gezeik, echt ik zou die uren moeten schrijven ook gewoon dart ze me dan weer bellen.
Chaos weer eens.Do what you love, love what you do!![]()
Het zal eens niet bij jou chaos zijn
Noodopvang voor eigen inwonersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar is het vaak wel lekker koel
Las ook dat in Nederland veel kerken de deuren open doen voor mensen die daar kunnen zitten of kunnen werken
Er is zelfs een kerk die er over dacht om mensen er te laten slapen
Ja, zoiets, maar toch een goed idee, Kerken zijn vaak lekker koelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Steven, en lekker geslapen met zijn 3en in de wkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen Dot. Redelijk naar omstandigheden. Paar uurtjes gemaakt wel. Jij op de bank beland?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Steven, en lekker geslapen met zijn 3en in de wk![]()
A mooi zoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot. Redelijk naar omstandigheden. Paar uurtjes gemaakt wel. Jij op de bank beland?
Nee, ben toch naar bed gegaan, dacht als het niet lukt kan ik altijd nog naar de bank.
Was 29.4 graden boven, maar met de twee ventilators ben ik vrij snel in slaap gevallen.
Echter van korte duur werd w, akker van boezemfibrileren Ben wel rustig blijven liggen en toch nog weer drie uurtjes in slaap gevallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dikke vette GG BOLKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had eigenlijk naar de grotten gewild, maar dat vond Rob niet zo'n goed idee. Temp verschil van bijna 25 gradenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar toch een goed idee, Kerken zijn vaak lekker koel
Naar dat dit steeds weer opspeelt. Gelukkig toch wat uurtjes gepakt wel ondanks de klachtenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo
Nee, ben toch naar bed gegaan, dacht als het niet lukt kan ik altijd nog naar de bank.
Was 29.4 graden boven, maar met de twee ventilators ben ik vrij snel in slaap gevallen.
Echter van korte duur werd w, akker van boezemfibrileren Ben wel rustig blijven liggen en toch nog weer drie uurtjes in slaap gevallen![]()
Ochtendbolk voor eenieder.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Bolk backquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, pissen, douchen, ontbijten en pleiten. (en ja, ook aankleden, maar zo min mogelijk kleding
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Je bedoeld dat het in de grote warmer isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk naar de grotten gewild, maar dat vond Rob niet zo'n goed idee. Temp verschil van bijna 25 gradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gelukkig wel, ga vanmiddag wel even weer op de bank liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Naar dat dit steeds weer opspeelt. Gelukkig toch wat uurtjes gepakt wel ondanks de klachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee in de grotten is het cira 10 tot 12 graden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het in de grote warmer isIk heb er één en ik ben er trots op
Dat dacht ik ook, wat bedoeld hij dan met 25 graden verschil?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee in de grotten is het cira 10 tot 12 graden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wacht mijn gekookte hersencellen snappen het in een keer
Hij vind de overgang van de hitte van buiten naar de koelte van de grotten te groot verschilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies andersom. Van de kou de hitte in is niet niet al te best voor je hart.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:53 schreef Dotteke het volgende:
O wacht mijn gekookte hersencellen snappen het in een keer
Hij vind de overgang van de hitte van buiten naar de koelte van de grotten te groot verschilIk heb er één en ik ben er trots op
En aangezien ik afgelopen zondag, ja precies, met hartklachten naar het ziekenhuis ben geweest, was dat niet het beste idee wat ik had deze vakantie.
Het is overigens wel een significant detail. Sinds ik zondag gestopt ben met de anti depressivia, geen last meer gehad van duizeligheid.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, dat is waar, maar dat is dit weer al helemaal niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Precies andersom. Van de kou de hitte in is niet niet al te best voor je hart.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ho maar weer heIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Als zelfs Ajax je eerder feliciteert dan je familie dat doet
Ho maar, ben geen paard
Een ezel dan?quote:
Dat wel stoot mij regelmatig aan dezelfde steenquote:
Gefeliciteerd mede Ajacied!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:43 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Als zelfs Ajax je eerder feliciteert dan je familie dat doet
Welke 2 hoogtepunten zijn het?![]()
Voetballen nog gezien vannacht Steven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnxquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mede Ajacied!
Welke 2 hoogtepunten zijn het?
Eiland incl huis kopen iemand? https://www.finn.no/reale(...)l?finnkode=466767077I'm surrounded by morons!
Zal er over nadenken kom net een paar miljoen te kort, eens kijk of iemand wil bijlappenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Eiland incl huis kopen iemand? https://www.finn.no/reale(...)l?finnkode=466767077
Ik verwacht nog wel een cadeautje van jequote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Eiland incl huis kopen iemand? https://www.finn.no/reale(...)l?finnkode=466767077
De wedstrijden eerder op de avond wel voor een stuk. Nederland uiteindelijk niet. Ik viel 0:45 in slaap en werd wel 02:00 even wakker maar besloot weer direct proberen te gaan slapen zonder te gaan kijken. Leek me wel even verstandig om niet weer een gebroken nacht te hebben.quote:![]()
LolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe kom je een paar miljoen te kort als het nog geen miljoen kost in jouw valuta? 6 900 000 NOK = 611 203,66 Euro (aldus du koers van google)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er over nadenken kom net een paar miljoen te kort, eens kijk of iemand wil bijlappenI'm surrounded by morons!
* Fogel geeft een bolk cadeauquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een cadeautje van jeI'm surrounded by morons!
Er was een tijdje terug wel een nieuwsartikel van een Nederlands jong stel dat een eiland in Scandinavië had gewonnen. Misschien dat het deze is en ze alweer verkopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Eiland incl huis kopen iemand? https://www.finn.no/reale(...)l?finnkode=466767077![]()
Cadeautje uit eigenzak is ook een optie,quote:
Dit eiland is van drie Noorse broers.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Er was een tijdje terug wel een nieuwsartikel van een Nederlands jong stel dat een eiland in Scandinavië had gewonnen. Misschien dat het deze is en ze alweer verkopen.I'm surrounded by morons!
Wel mooi om daar te wonen, Huisje is wel een beetje simpel, maar wel lekker rustigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag Rob regelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cadeautje uit eigenzak is ook een optie,I'm surrounded by morons!
Rust kan je op veel plekken krijgen. Maar bijna 90000 m2 aan grond is wel fijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel mooi om daar te wonen, Huisje is wel een beetje simpel, maar wel lekker rustigKoop het!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ok dan is het wat anders. Wel een mooi uitzicht iig en best dicht bij Molde. Interessant.
Ziet eruit alsof je het huis makkelijk in twee delen kan doen, kan je een deel verhuren
I'm surrounded by morons!
Dat is leuk als je jong bent. Ik denk dat ik er niet tegen zou kunnen helemaal geen mensen om mij heen en ook niet even snel ergens naar toe kunnenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rust kan je op veel plekken krijgen. Maar bijna 90000 m2 aan grond is wel fijn.
[..]
Koop het!
Ziet eruit alsof je het huis makkelijk in twee delen kan doen, kan je een deel verhurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Koud buiten, rechtsomkeert gegaan en jas, sjaal en muts gehaaldUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe kan je zo dom zijn om dat te vergeten
quote:
Zit hier rustig de ventilator op mij gericht, goed vol te houdenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
terug in de ruststand
man man man
zittend zwetendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gefelicteeert @:DJMO
[ afbeelding ]
quote:
Plakzak, zweetreet en zweetspleetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
terug in de ruststand
man man man
zittend zwetendUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Plakzak, zweetreet en zweetspleet
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Plakzak, zweetreet en zweetspleet
Dacht dat jij zo zonneaanbidster was?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar een mens heeft meer kantenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo zonneaanbidster was?Ja ik hou van lekker weer maar niet NIET te doen weer
dus te heet is weer het andere uiterste
niet zo genieten
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Snap ik, zo 23/24 is lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar een mens heeft meer kantenJa ik hou van lekker weer maar niet NIET te doen weer
dus te heet is weer het andere uiterste
niet zo genieten
Ja vanaf maandagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies dat
VOLGENDE WEEK GELUKKIGblessed
ALs je zo rustig aan de eettafel zit een ventilator boven je en naast je hebt is het nog wel wat te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon de hele dag als een zeester gaan liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: