In het kader van "Ik ben geen racist MAAR..."quote:
Dat is nog niet zo eenvoudig. Stel Jytske gaat huilen. Of de bel gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
Kwestie van jezelf bolken tot een ander dat doet
dan moet je dus gaan mikken op een periode dat het wat meer sprokkelen isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo eenvoudig. Stel Jytske gaat huilen. Of de bel gaat.
De test van het nieuwe topmatras is een geslaagdequote:
Dot morning,quote:
Dat had ik al een beetje door omdat je lady zo vroeg wakker was en jij nog lag te knorren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De test van het nieuwe topmatras is een geslaagde
Beste bolk. En wat een timing.quote:
Goedemorgen kree, zoals verwacht mijn inbreng totaal gemist.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:34 schreef kree het volgende:
was toch in slaap gevallen uiteindelijk gister.
LOL druk weekje met storingsdienst. Nu moet ik hem nog overdragen zo, maar gaat via teams.. Ben vandaag vrij natuurlijk.
Maar oke moet even gedaan worden, ik alles onwijs zo logisch mogelijk opgeschreven in systeem![]()
Denk dat het duidelijk is, maar net als jullie, snappen sommigen er dan ook geen reet van als ik wat opschrijf dus moet het nog even verduidelijken denk
LOL
Rechtsom of linksom het blijft een gok of het lukt nooit te voorspellen hierquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan moet je dus gaan mikken op een periode dat het wat meer sprokkelen is
Hey Kree is het voor jullie nog te doen met deze hitte werken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dot morning,![]()
Niouja is kwestie. van smaak natuurlijk, maar vond dat Russische altijd wel iets hebben.
Niet dat ik het verder eens ben met dat aan land ofzo, maar qua liedje denk heeft iets
Zoeteke.quote:
We hebben in juni 2024 een nieuwe topmatras gekocht, de eerste intieme nacht daarop is Jyske verwektquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik al een beetje door omdat je lady zo vroeg wakker was en jij nog lag te knorren.
Bloedneusquote:
Morguh Blubskequote:
Wel een mooi weetje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We hebben in juni 2024 een nieuwe topmatras gekocht, de eerste intieme nacht daarop is Jyske verwekt
Had niet met afgelopen nacht te maken
Wyfke toch.quote:
ik heb niks terug gelezen iddquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen kree, zoals verwacht mijn inbreng totaal gemist.
tja hangt ervan af, waar bezig te zijn. In duinen enzo niet te doen buiten dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree is het voor jullie nog te doen met deze hitte werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |