Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Helaas de miserabele leeftijd van 47 bereikt. Zit aan de goede kant van de 50, maar aan de verkeerde kant van de 45
Gemiste kans om 40-45 te gillenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
ach joh wat maakt het uit, dit had ik met 25 - 30 en 40, de 45 ben ik nog niet
Dat moet je aan degene die Duits als moedertaal heeft vragenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor eenrichtingsverkeer?
ik kijk ook nog even, eigenlijk had ik vannacht storingsdienst nog tot 7:30quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat moet je aan degene die Duits als moedertaal heeft vragen
Gefelicitaartjesquote:
gordijnen dicht?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik loop in alleen onderbroek door het huis
Ik heb niet gezegd voor wie we moesten juichenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef kree het volgende:
het is wel kut dat ik via illegaal iptv kijk en dat zeg maar een halve minuut ik hier al weet wat er gebeurt is voordat ik het zie op tv
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef Homijn het volgende:
Ik zeg niets, maarre.... tien, tien, tien!
quote:
Wtf?quote:
Ik ben niets zonder jou.quote:
Is wel een stukje rijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dan kan er waterkanonnen ingezet worden
Alle defqon gasten vanaf 18u op lumi laten crashenquote:
Geniaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 03:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alle defqon gasten vanaf 18u op lumi laten crashen
MORguh GGquote:
Hey Kree. Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 03:18 schreef kree het volgende:
ff nog over die volksliedjes want vond die van het andere kamp al weer vrij treurig enzo.
Net zoals ons, maar oke zat nog iets meer muzikaal in.
Eigenlijk als ik denk aan volksliederen dan vind ik die van Rusland wel eigenlijk het beste?
wat denken jullie of anderen?
Bekijk deze YouTube-video
jullie anderen?
Beetje kunnen slapen?quote:
Jawel, maar ik zit al in de huiskamer, heb alles opengegooid. Zo nog even verder slapen.quote:
Ja het is nu tijd om de boel even ietsjes af te koelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 04:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zit al in de huiskamer, heb alles opengegooid. Zo nog even verder slapen.
Ja is lekker nu, voordeel is dat ik dan ook de voordeur open kan laten tocht het even lekker doorquote:
Had jij niet triple glas, dat kapot sprong?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is lekker nu, voordeel is dat ik dan ook de voordeur open kan laten tocht het even lekker door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |