Ja en eten de ijsjes in de winkel op wat een grote gore plakbende wordt. Nee dankje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet je wat misschien klanten trekt? Als je gratis waterijsjes uitdeelt. Komen mensen de winkel in en mogelijk kopen ze dan ook nog wat. En sowieso goede PR.
Ik denk dat het niet druk gaat zijn. De terrassen zitten bomvol, dat wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon werken zometeen. We mogen van kledingvoorschriften afwijken, vaker pauze en drinken in de winkel. Neem dus een kratje pils mee
Ja, 3 uurtjes, zondag koopzondag draaien als leidinggevendequote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gelukkig maar 3 uurtjes vandaag of heb ik dat verkeerd gelezen?
Owja. Maar de voordelen wegen op tegen de nadelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja en eten de ijsjes in de winkel op wat een grote gore plakbende wordt. Nee dankje.
Dat gaat lastig op de fiets. 1 lukt nog welquote:
Het is tijd voor een bakfiets. Ook leuk voor Jyske.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gaat lastig op de fiets. 1 lukt nog wel
Nee, dat betekent meer werk op de warmste dagen. Dan moet je gewoon niet willen. Typische uitspraak van een beeldschermkijker die niet weet wat er op de vloer speeltquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja. Maar de voordelen wegen op tegen de nadelen?
Lekker in een string rondlopen dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon werken zometeen. We mogen van kledingvoorschriften afwijken, vaker pauze en drinken in de winkel. Neem dus een kratje pils mee
Never. Dan gewoon een karretje achter de fiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is tijd voor een bakfiets. Ook leuk voor Jyske.
Krijg een heel leuk beeld van die winkel zo.quote:
Ik zei al dat ik een mooie roze zwembroek heb maar dat mocht dan weer nietquote:
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat betekent meer werk op de warmste dagen. Dan moet je gewoon niet willen. Typische uitspraak van een beeldschermkijker die niet weet wat er op de vloer speelt
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 @ 16:32 schreef ToT het volgende:
Vanavond maar weer een extra kratje bier in de pan.
Ja, is goed papiertijgerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Je moet een keer out of the box denken, eens doen wat andere winkels niet doen
Tssss. Dit vind ik niet zo leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, is goed papiertijger![]()
Out the box? Out de winkel, we gooien de tent dicht
Snertijsjes! Die vind ik dan wel weer leuk ja. "De winter in jezelf halen? Probeer nu onze snertijsjes! Met echte stukjes rookworst!"quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
Met een pan snert buiten gaan staan is wel out of the box.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Snertijsjes! Die vind ik dan wel weer leuk ja. "De winter in jezelf halen? Probeer nu onze snertijsjes! Met echte stukjes rookworst!"
Zit te grollen. Maar vaak zie je wel van zulke geweldige ideeën die vanuit een door airco gekoeld kantoor worden bedacht voor een winkel waar het 35 graden is, veel wordt gelopen en geen airco is. Die mensen zie je dan ook nooit op de werkvloer zelf. Zo hekelend vind ik datquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tssss. Dit vind ik niet zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |