Type het in WORD, gooi het in chatgpt en vraag om er een goed verslag van te maken en hopa even doorlezen en je hebt een goed leesbaar verslagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:25 schreef kree het volgende:
lol ikke uitleggen zo in die groep. Haha ga er beter in worden. maar wss denken ze ook wtf zegt die kree nou weer.
Ben niet goed in logisch vertellen nl. leer puntje voor mij
Uiteindelijk komt het trouwens wel goed. maarja moet ff moeite voor doen en hou hier niet van.
niet allen doen dat? ik heb idd ook gelezen dat er gewoon drinkwater voor gebruikt wordquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Moderne datacenters gebruiken gesloten waterkoelsystemen waarbij water of koelvloeistof continu circuleert tussen servers en koelinstallaties zonder verdamping of bijvullen.
Dit is de richting waarin de hele industrie beweegt, vooral door AI‑warmtelasten en waterschaarste.
---
Bron: Copilot AI
Je hebt gelijk, ik heb nog even doorgevraagd:quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
niet allen doen dat? ik heb idd ook gelezen dat er gewoon drinkwater voor gebruikt word
Goedkoper wss en spoel je zo weg, maar pin me er niet op vast dit.
En verder eleke kuub drinkwater rekenen ze af. Dus goed. Maarja het is mss wel beertje verspilling wat anders kan wss. eens daarmee.
quote:
Dat inderdaad. Of mensen die de tuin gaan sproeien.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:37 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga er wel van uit dat het vullen van zwembadjes en het water geven aan dorstige plantjes het meeste impact heeft op waterverbruik nu.
En mensen douchen ook vaker met dit weerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:37 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga er wel van uit dat het vullen van zwembadjes en het water geven aan dorstige plantjes het meeste impact heeft op waterverbruik nu.
Ja dat bedoel ik met dorstige plantjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Of mensen die de tuin gaan sproeien.
Ook dat ja!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En mensen douchen ook vaker met dit weer
Dat zegt ToT dorstige plantjes water gevenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Of mensen die de tuin gaan sproeien.
Oh wacht dat zei je al
Ja, die lusten wel wat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:37 schreef ToT het volgende:
Lolquote:
Ik moet gewoon werken. We zitten in een modern kantoor met climate control. Maar ik werk vanuit huis. En ik denk ook niet dat het druk zal zijn op kantoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol
Heb je vrij vandaag of moeten ze bij jullie gewoon werken?
Met dit weer kan je beter op kantoor dan thuis zitten of niet. Tis dat het een eindje rijden is, dat maakt het dan weer minder aantrekkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken. We zitten in een modern kantoor met climate control. Maar ik werk vanuit huis. En ik denk ook niet dat het druk zal zijn op kantoor.
Nou, de reis terug wordt natuurlijk erg, de auto staat de hele tijd op het parkeerterrein in de volle zon.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dit weer kan je beter op kantoor dan thuis zitten of niet. Tis dat het een eindje rijden is, dat maakt het dan weer minder aantrekkelijk
Heb je echt geluk mee, het was gisteren op mijn slaapkamer 29quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, de reis terug wordt natuurlijk erg, de auto staat de hele tijd op het parkeerterrein in de volle zon.
En hier in het noorden is het niet zo warm (nog), dat scheelt echt aanmerkelijk met de rest van Nederland. In huis is het nog steeds zeer goed te doen.
23.3 °C, op zolder zelfs 22.5 °C.
Weet je wat misschien klanten trekt? Als je gratis waterijsjes uitdeelt. Komen mensen de winkel in en mogelijk kopen ze dan ook nog wat. En sowieso goede PR.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon werken zometeen. We mogen van kledingvoorschriften afwijken, vaker pauze en drinken in de winkel. Neem dus een kratje pils mee
Ja in de auto gaat het echt hard, wordt niet voor niets zo gewaarschuwd geen dieren en kinderen er in te laten zitten als je de auto verlaatquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een thermometer in de auto gelegd, die wijst boven de 50 graden aan overdag.
Volgens mij gelukkig maar 3 uurtjes vandaag of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon werken zometeen. We mogen van kledingvoorschriften afwijken, vaker pauze en drinken in de winkel. Neem dus een kratje pils mee
Ja en eten de ijsjes in de winkel op wat een grote gore plakbende wordt. Nee dankje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet je wat misschien klanten trekt? Als je gratis waterijsjes uitdeelt. Komen mensen de winkel in en mogelijk kopen ze dan ook nog wat. En sowieso goede PR.
Ik denk dat het niet druk gaat zijn. De terrassen zitten bomvol, dat wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, 3 uurtjes, zondag koopzondag draaien als leidinggevendequote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gelukkig maar 3 uurtjes vandaag of heb ik dat verkeerd gelezen?
Owja. Maar de voordelen wegen op tegen de nadelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja en eten de ijsjes in de winkel op wat een grote gore plakbende wordt. Nee dankje.
Dat gaat lastig op de fiets. 1 lukt nog welquote:
Het is tijd voor een bakfiets. Ook leuk voor Jyske.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gaat lastig op de fiets. 1 lukt nog wel
Nee, dat betekent meer werk op de warmste dagen. Dan moet je gewoon niet willen. Typische uitspraak van een beeldschermkijker die niet weet wat er op de vloer speeltquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja. Maar de voordelen wegen op tegen de nadelen?
Lekker in een string rondlopen dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Never. Dan gewoon een karretje achter de fiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is tijd voor een bakfiets. Ook leuk voor Jyske.
Krijg een heel leuk beeld van die winkel zo.quote:
Ik zei al dat ik een mooie roze zwembroek heb maar dat mocht dan weer nietquote:
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat betekent meer werk op de warmste dagen. Dan moet je gewoon niet willen. Typische uitspraak van een beeldschermkijker die niet weet wat er op de vloer speelt
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 @ 16:32 schreef ToT het volgende:
Vanavond maar weer een extra kratje bier in de pan.
Ja, is goed papiertijgerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Je moet een keer out of the box denken, eens doen wat andere winkels niet doen
Tssss. Dit vind ik niet zo leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, is goed papiertijger![]()
Out the box? Out de winkel, we gooien de tent dicht
Snertijsjes! Die vind ik dan wel weer leuk ja. "De winter in jezelf halen? Probeer nu onze snertijsjes! Met echte stukjes rookworst!"quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
Met een pan snert buiten gaan staan is wel out of the box.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Snertijsjes! Die vind ik dan wel weer leuk ja. "De winter in jezelf halen? Probeer nu onze snertijsjes! Met echte stukjes rookworst!"
Zit te grollen. Maar vaak zie je wel van zulke geweldige ideeën die vanuit een door airco gekoeld kantoor worden bedacht voor een winkel waar het 35 graden is, veel wordt gelopen en geen airco is. Die mensen zie je dan ook nooit op de werkvloer zelf. Zo hekelend vind ik datquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tssss. Dit vind ik niet zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |