Dat is de winkel al uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Winterjassen 50% korting. Kerstmuziek op in de winkel.
Klopt. Maar ik ben zelf werkvloer, en merk zovaak dat er nooit wat gedaan wordt met tips en adviezen van de werkvloer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zit te grollen. Maar vaak zie je wel van zulke geweldige ideeën die vanuit een door airco gekoeld kantoor worden bedacht voor een winkel waar het 35 graden is, veel wordt gelopen en geen airco is. Die mensen zie je dan ook nooit op de werkvloer zelf. Zo hekelend vind ik dat
Gratis bij aanschaf van een vriezer van merk X wat 2000 euro kost en een marge van 800 euro heeftquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef ToT het volgende:
Bouwpakketten voor sneeuwpoppen: een wortel, een sjaal, een paar kooltjes voor de ogen en mond, 2 takken voor de armen en een jerrycan met water om zelf sneeuw te maken!Zelf ff invriezen!
Is ook, merken wij ook. Laatst kregen we bericht dat we niks meer hoefden te labelen met alarm. Hebben wij niet opgevolgd. 3 maanden later: we gaan toch wel labelen. Wij hadden dat dus al gedaan. Andere winkels kregen het ineens druk. Er moesten labels besteld worden. Dat kon niet, de vraag was te groot. Winkel krijgt strafpunten want niet alles gelabeld.. echt serieusquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben zelf werkvloer, en merk zovaak dat er nooit wat gedaan wordt met tips en adviezen van de werkvloer.
Ik werd even getriggerd.
Pre order.quote:
Dan ga je hetzelfde probleem krijgen als met de labelsquote:
Niet mijn beste idee. Ben er even weg van. Fijne dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan ga je hetzelfde probleem krijgen als met de labels
Inzicht is niet het sterkste punt zeg maar
Lang zal ze leven lang zal ze leven hoeraaaaaaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:13 schreef DJMO het volgende:
Goeiemorgen
Koffie gvd.!
En iedereen die ik heb gemist qua felicitaties, dank je wel.
nou alles behalve soepeltjes weer verlopen, maargoed, volgens mij hebben ze het duidelijkquote:
Dank je wel moppiequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang zal ze leven lang zal ze leven hoeraaaaaa
Hopelijk is het dan flink afgekoeld. Gelukkig maar 3 uurtje UN hopelijk niet op het heetste moment van de dagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes, zondag koopzondag draaien als leidinggevende
Gratis weggevenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Je moet een keer out of the box denken, eens doen wat andere winkels niet doen
O moeten ze bij jullie gewoon naar school, hier hebben alle kinderen vrij vandaag ivm de hittequote:
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:
We gaan, als ik @Rob tenminste wakker krijg, zometeen naar de dom van Trier, vanmiddag zwemmen en vanavond uit eten bij Cafe Du Pont, zoals elk jaar.quote:
O die is mooi, daar ben ik ook geweest. Moet er ergens nog foto's van hebben, of mijn dochter heb dat fotoboek laatst aan haar gegeven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
We gaan, als ik @:Rob tenminste wakker krijg, zometeen naar de dom van Trier, vanmiddag zwemmen en vanavond uit eten bij Cafe Du Pont, zoals elk jaar.
Het is in ieder geval gelukt om hem uit bed te krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die is mooi, daar ben ik ook geweest. Moet er ergens nog foto's van hebben, of mijn dochter heb dat fotoboek laatst aan haar gegeven.
Geniet er van saampjes.
Kijk, slechte zaak. Hij had voor je op moeten staan en je koffie op bed moeten brengen met een lekker ontbijtjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is in ieder geval gelukt om hem uit bed te krijgen
De geur van verse koffie was hopelijk voldoende......quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is in ieder geval gelukt om hem uit bed te krijgen
Nou, dit inderdaad. Oh, Rob tochquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, slechte zaak. Hij had voor je op moeten staan en je koffie op bed moeten brengen met een lekker ontbijtje
Nee, de woorden dat dit de heette dag van de week is en dat als we nog iets willen doen het zsm moet gebeuren wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De geur van verse koffie was hopelijk voldoende......
Je moet hem ook alles voorkauwen h equote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dit inderdaad. Oh, Rob toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |