En wat denk je van het vullen van zwembadenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef kree het volgende:
btw hoorde ik er is een record gebroken aan hoeveel kuub drinkwater er geleverd is afgelopen week.
Hoorde ik dus, dus alles draait op volle toeren wel om nog maar aan de vraag te voldoen.
morning, nou ben je de enige denk die het koud had.... fucking hell wat een hitte.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:06 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Sjezus, ik had het vannacht koud!
Air humidifier aan met een koelblok er in, en daar weer een ventilator op gericht.
O dat is kudt heb je niet zo afdekzeiltje?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
Vanmiddag het zwembadje maar weer verversen. Ze zijn bij mij tegenover een flat aan het slopen, al dat puinstof komt er in. Auto ook een dikke laag stof
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:06 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Air humidifier aan met een koelblok er in, en daar weer een ventilator op gericht.
Als jullie nou lepeltje lepeltje gaan liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik blubte gewoon uit mijn bed van de hitte
Dat is wel slim. Ik had gisteren flesje bevroren water voor de ventilator gezet. Kan nu niet zeggen dat ik verschil merktequote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:06 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
tja geen idee. ik weet ook niet precies wat en waar naartoe gaat. maar is zeg maar het bruto wat uit pompstations gaat en dat heeft een record gebroken vorige week.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat denk je van het vullen van zwembaden
Je zit wel in een gebied waar veel privé zwembaden zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja geen idee. ik weet ook niet precies wat en waar naartoe gaat. maar is zegeaar het bruto wat uit pompstations gaat en dat heeft een record gebroken vorige week.
Nee, wilde ik wel maar denk dat het teveel gaat broeien en de waterkwaliteit er niet beter van wordt dus is kiezen tussen twee kwadenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is kudt heb je niet zo afdekzeiltje?
Ja gaat hard, dat wil ik wel gelovenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja geen idee. ik weet ook niet precies wat en waar naartoe gaat. maar is zeg maar het bruto wat uit pompstations gaat en dat heeft een record gebroken vorige week.
je zou je verbazen wss hoeveel dat is? wss zwembad vol in halve minuut of mss nog wel meer.
wmah valt denk aardig mee en dat zijn niet de groot verbruikers?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zit wel in een gebied waar veel privé zwembaden zijn.
Je moet ze er ook achter zetten dacht ik. Dan zuigt de ventilator de koelte van het flesje aan. Heeft meer effect dan wanneer je er warme luchte tegenaan blaastquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Ik had gisteren flesje bevroren water voor de ventilator gezet. Kan nu niet zeggen dat ik verschil merkte
Dat is waar, gelukkig gaat er in zo klein badje niet zo heel veel water nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, wilde ik wel maar denk dat het teveel gaat broeien en de waterkwaliteit er niet beter van wordt dus is kiezen tussen twee kwaden
Definieer simpele mensen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
wmah valt denk aardig mee en dat zijn niet de groot verbruikers?
wassenaar doel je op?
Daar gaat toch niet het merendeel naartoe hoor, tis gewoon simpele mensen merendeel in regio.
Hey Lafquote:
Koud? Doe je goed!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:06 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
krijg je die campagnes van ook mijn bedrijf he, douche kort enzo. blablablaquote:
Mooie binnenkomer. Ken beide games niet.quote:
Ach ja, je wordt overspoeld met waarschuwingen deze dagen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
krijg je die campagnes van ook mijn bedrijf he, douche kort enzo. blablabla
daar zit het hem in deels, maar. vooralsnog is het allemaal prima te leveren
En mag ik natuurlijk niet zeggen eigenlijk, maar het is beetje weer een politieke hype die ze willen en publiek.
Goed je kunt het er mee eens zijn in de zin van dat er wel moeite gedaan word om genoeg drinkwater te leveren.
Maar zoals ze het voordoen in die spotjes van is op, dat is wmb te overdreven.
Maarja lobby he.
je mag niet meer alcohol drinken ook......quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, je wordt overspoeld met waarschuwingen deze dagen.
Ik doe mn ding, ik doe mn dansje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
je mag niet meer alcohol drinken ook......
Oke ik zie al voor me hoe de regering dit gaat verkopen... Advies van de volksgezondheid enzo dus we gooien er tax op.
Niet omdat ze erom geven, maarja mooie inkomsten bron wss wel weer/
Ok iedereen zijn eigen mening, maar weer een melkkoe ben ik het zo onwijs mee niet eens?
fucking controle staat is het aan het worden hier..;.
Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |