Dat is de winkel al uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Winterjassen 50% korting. Kerstmuziek op in de winkel.
Klopt. Maar ik ben zelf werkvloer, en merk zovaak dat er nooit wat gedaan wordt met tips en adviezen van de werkvloer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zit te grollen. Maar vaak zie je wel van zulke geweldige ideeën die vanuit een door airco gekoeld kantoor worden bedacht voor een winkel waar het 35 graden is, veel wordt gelopen en geen airco is. Die mensen zie je dan ook nooit op de werkvloer zelf. Zo hekelend vind ik dat
Gratis bij aanschaf van een vriezer van merk X wat 2000 euro kost en een marge van 800 euro heeftquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef ToT het volgende:
Bouwpakketten voor sneeuwpoppen: een wortel, een sjaal, een paar kooltjes voor de ogen en mond, 2 takken voor de armen en een jerrycan met water om zelf sneeuw te maken!Zelf ff invriezen!
Is ook, merken wij ook. Laatst kregen we bericht dat we niks meer hoefden te labelen met alarm. Hebben wij niet opgevolgd. 3 maanden later: we gaan toch wel labelen. Wij hadden dat dus al gedaan. Andere winkels kregen het ineens druk. Er moesten labels besteld worden. Dat kon niet, de vraag was te groot. Winkel krijgt strafpunten want niet alles gelabeld.. echt serieusquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben zelf werkvloer, en merk zovaak dat er nooit wat gedaan wordt met tips en adviezen van de werkvloer.
Ik werd even getriggerd.
Pre order.quote:
Dan ga je hetzelfde probleem krijgen als met de labelsquote:
Niet mijn beste idee. Ben er even weg van. Fijne dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan ga je hetzelfde probleem krijgen als met de labels
Inzicht is niet het sterkste punt zeg maar
Lang zal ze leven lang zal ze leven hoeraaaaaaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:13 schreef DJMO het volgende:
Goeiemorgen
Koffie gvd.!
En iedereen die ik heb gemist qua felicitaties, dank je wel.
nou alles behalve soepeltjes weer verlopen, maargoed, volgens mij hebben ze het duidelijkquote:
Dank je wel moppiequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang zal ze leven lang zal ze leven hoeraaaaaa
Hopelijk is het dan flink afgekoeld. Gelukkig maar 3 uurtje UN hopelijk niet op het heetste moment van de dagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, 3 uurtjes, zondag koopzondag draaien als leidinggevende
Gratis weggevenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Je moet een keer out of the box denken, eens doen wat andere winkels niet doen
O moeten ze bij jullie gewoon naar school, hier hebben alle kinderen vrij vandaag ivm de hittequote:
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:
We gaan, als ik @Rob tenminste wakker krijg, zometeen naar de dom van Trier, vanmiddag zwemmen en vanavond uit eten bij Cafe Du Pont, zoals elk jaar.quote:
O die is mooi, daar ben ik ook geweest. Moet er ergens nog foto's van hebben, of mijn dochter heb dat fotoboek laatst aan haar gegeven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
We gaan, als ik @:Rob tenminste wakker krijg, zometeen naar de dom van Trier, vanmiddag zwemmen en vanavond uit eten bij Cafe Du Pont, zoals elk jaar.
Het is in ieder geval gelukt om hem uit bed te krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die is mooi, daar ben ik ook geweest. Moet er ergens nog foto's van hebben, of mijn dochter heb dat fotoboek laatst aan haar gegeven.
Geniet er van saampjes.
Kijk, slechte zaak. Hij had voor je op moeten staan en je koffie op bed moeten brengen met een lekker ontbijtjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is in ieder geval gelukt om hem uit bed te krijgen
De geur van verse koffie was hopelijk voldoende......quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is in ieder geval gelukt om hem uit bed te krijgen
Nou, dit inderdaad. Oh, Rob tochquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, slechte zaak. Hij had voor je op moeten staan en je koffie op bed moeten brengen met een lekker ontbijtje
Nee, de woorden dat dit de heette dag van de week is en dat als we nog iets willen doen het zsm moet gebeuren wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De geur van verse koffie was hopelijk voldoende......
Je moet hem ook alles voorkauwen h equote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dit inderdaad. Oh, Rob toch
Neuh, ik ben altijd eerder wakker. En hij had me vannacht al gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, slechte zaak. Hij had voor je op moeten staan en je koffie op bed moeten brengen met een lekker ontbijtje
Om 10 uur is het al 32 graden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, de woorden dat dit de heette dag van de week is en dat als we nog iets willen doen het zsm moet gebeuren wel.
Ha zo, had je ook al een cadeautjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh, ik ben altijd eerder wakker. En hij had me vannacht al gefeliciteerd ao+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehad voor je verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dan zitten wij al 8n de kathedraal als het goed is, en die dingen zijn vrijwel meestal vrij koel.quote:
Ja daar is het vaak wel lekker koelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zitten wij al 8n de kathedraal als het goed is, en die dingen zijn vrijwel meestal vrij koel.
Noodopvang voor eigen inwonersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar is het vaak wel lekker koel
Las ook dat in Nederland veel kerken de deuren open doen voor mensen die daar kunnen zitten of kunnen werken
Er is zelfs een kerk die er over dacht om mensen er te laten slapen
Ja, zoiets, maar toch een goed idee, Kerken zijn vaak lekker koelquote:
Morguh Steven, en lekker geslapen met zijn 3en in de wkquote:
Goedemorgen Dot. Redelijk naar omstandigheden. Paar uurtjes gemaakt wel. Jij op de bank beland?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Steven, en lekker geslapen met zijn 3en in de wk
A mooi zoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot. Redelijk naar omstandigheden. Paar uurtjes gemaakt wel. Jij op de bank beland?
Ik had eigenlijk naar de grotten gewild, maar dat vond Rob niet zo'n goed idee. Temp verschil van bijna 25 gradenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar toch een goed idee, Kerken zijn vaak lekker koel
Naar dat dit steeds weer opspeelt. Gelukkig toch wat uurtjes gepakt wel ondanks de klachtenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo
Nee, ben toch naar bed gegaan, dacht als het niet lukt kan ik altijd nog naar de bank.
Was 29.4 graden boven, maar met de twee ventilators ben ik vrij snel in slaap gevallen.
Echter van korte duur werd w, akker van boezemfibrileren Ben wel rustig blijven liggen en toch nog weer drie uurtjes in slaap gevallen
Bolk backquote:
quote:
Je bedoeld dat het in de grote warmer isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk naar de grotten gewild, maar dat vond Rob niet zo'n goed idee. Temp verschil van bijna 25 graden
Ja gelukkig wel, ga vanmiddag wel even weer op de bank liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Naar dat dit steeds weer opspeelt. Gelukkig toch wat uurtjes gepakt wel ondanks de klachten
Nee in de grotten is het cira 10 tot 12 graden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het in de grote warmer is
Dat dacht ik ook, wat bedoeld hij dan met 25 graden verschil?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee in de grotten is het cira 10 tot 12 graden.
Precies andersom. Van de kou de hitte in is niet niet al te best voor je hart.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:53 schreef Dotteke het volgende:
O wacht mijn gekookte hersencellen snappen het in een keer
Hij vind de overgang van de hitte van buiten naar de koelte van de grotten te groot verschil
Nee, dat is waar, maar dat is dit weer al helemaal niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Precies andersom. Van de kou de hitte in is niet niet al te best voor je hart.
Een ezel dan?quote:
Dat wel stoot mij regelmatig aan dezelfde steenquote:
Gefeliciteerd mede Ajacied!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:43 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Als zelfs Ajax je eerder feliciteert dan je familie dat doet
Thnxquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mede Ajacied!
Welke 2 hoogtepunten zijn het?
Zal er over nadenken kom net een paar miljoen te kort, eens kijk of iemand wil bijlappenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Eiland incl huis kopen iemand? https://www.finn.no/reale(...)l?finnkode=466767077
Ik verwacht nog wel een cadeautje van jequote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Eiland incl huis kopen iemand? https://www.finn.no/reale(...)l?finnkode=466767077
De wedstrijden eerder op de avond wel voor een stuk. Nederland uiteindelijk niet. Ik viel 0:45 in slaap en werd wel 02:00 even wakker maar besloot weer direct proberen te gaan slapen zonder te gaan kijken. Leek me wel even verstandig om niet weer een gebroken nacht te hebben.quote:
Hoe kom je een paar miljoen te kort als het nog geen miljoen kost in jouw valuta? 6 900 000 NOK = 611 203,66 Euro (aldus du koers van google)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er over nadenken kom net een paar miljoen te kort, eens kijk of iemand wil bijlappen
* Fogel geeft een bolk cadeauquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een cadeautje van je
Er was een tijdje terug wel een nieuwsartikel van een Nederlands jong stel dat een eiland in Scandinavië had gewonnen. Misschien dat het deze is en ze alweer verkopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Cadeautje uit eigenzak is ook een optie,quote:
Dit eiland is van drie Noorse broers.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Er was een tijdje terug wel een nieuwsartikel van een Nederlands jong stel dat een eiland in Scandinavië had gewonnen. Misschien dat het deze is en ze alweer verkopen.
Wel mooi om daar te wonen, Huisje is wel een beetje simpel, maar wel lekker rustigquote:
Dat mag Rob regelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cadeautje uit eigenzak is ook een optie,
Rust kan je op veel plekken krijgen. Maar bijna 90000 m2 aan grond is wel fijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel mooi om daar te wonen, Huisje is wel een beetje simpel, maar wel lekker rustig
Koop het!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ok dan is het wat anders. Wel een mooi uitzicht iig en best dicht bij Molde. Interessant.
Dat is leuk als je jong bent. Ik denk dat ik er niet tegen zou kunnen helemaal geen mensen om mij heen en ook niet even snel ergens naar toe kunnenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rust kan je op veel plekken krijgen. Maar bijna 90000 m2 aan grond is wel fijn.
[..]
Koop het!
Ziet eruit alsof je het huis makkelijk in twee delen kan doen, kan je een deel verhuren
quote:
Zit hier rustig de ventilator op mij gericht, goed vol te houdenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
terug in de ruststand
man man man
zittend zwetend
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gefelicteeert @:DJMO
[ afbeelding ]
quote:
Plakzak, zweetreet en zweetspleetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
terug in de ruststand
man man man
zittend zwetend
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Plakzak, zweetreet en zweetspleet
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Plakzak, zweetreet en zweetspleet
Dacht dat jij zo zonneaanbidster was?quote:
Ja maar een mens heeft meer kantenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo zonneaanbidster was?
Snap ik, zo 23/24 is lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar een mens heeft meer kantenJa ik hou van lekker weer maar niet NIET te doen weer
dus te heet is weer het andere uiterste
niet zo genieten
Ja vanaf maandagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies dat
VOLGENDE WEEK GELUKKIGblessed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |