Neenee, zuinig zijn met water!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
Met deze dagen douche ik 2x per dag, een voor de hygiëne, een voor het afkoelen/fris naar bed gaan. Ze kunnen me wat
* gebrokenglas geeft UN een side eye en pakt een kop koffie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
Ik pak wel even een half uurtje wat punten
klopt maar er loopt nog wat door natuurlijk wat niet direct op te lossen wasquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Overdracht? Dat is toch alleen bij lopende storingen?
Storingen die je verholpen hebt zijn al verholpen en opgelost.
Het zal wel een gesloten systeem zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:24 schreef ToT het volgende:
Wordt drinkwater ook voor datacenters gebruikt, of slurpen ze daar alleen de rivieren voor leeg?
Nee dat schijnt nou juist het grote probleem te zijn; ze verbruiken veel water. (Ik neem aan dat veel verloren gaat door verdamping dan?)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel een gesloten systeem zijn?
Ja tis goed met ze.. mijn comfort vind ik belangrijkerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neenee, zuinig zijn met water!!!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat schijnt nou juist het grote probleem te zijn; ze verbruiken veel water. (Ik neem aan dat veel verloren gaat door verdamping dan?)
In DTS ben je altijd duidelijk en logisch hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:25 schreef kree het volgende:
lol ikke uitleggen zo in die groep. Haha ga er beter in worden. maar wss denken ze ook wtf zegt die kree nou weer.
Ben niet goed in logisch vertellen nl. leer puntje voor mij
Uiteindelijk komt het trouwens wel goed. maarja moet ff moeite voor doen en hou hier niet van.
van wat ik gehoord heb wel....quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:24 schreef ToT het volgende:
Wordt drinkwater ook voor datacenters gebruikt, of slurpen ze daar alleen de rivieren voor leeg?
En daar heb jij net aan meegedaan .quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:27 schreef ToT het volgende:
ff gegoogled; landelijk verbruiken datacenters nog geen 0,1% van al het schone drinkwater, maar in Noord Holland zitten er enorme pieken. Die krengen kunnen miljoenen liters per dag verbruiken met verneveling.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In DTS ben je altijd duidelijk en logisch hoor.
Google is het daar niet mee eens, die zegt dat gesloten systemen nog lang niet de norm zijn!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Moderne datacenters gebruiken gesloten waterkoelsystemen waarbij water of koelvloeistof continu circuleert tussen servers en koelinstallaties zonder verdamping of bijvullen.
Dit is de richting waarin de hele industrie beweegt, vooral door AI‑warmtelasten en waterschaarste.
---
Bron: Copilot AI
Wat boeien die Noord-Hollanders me nou?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daar heb jij net aan meegedaan .
Ik vraag een second opinion, moment.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Google is het daar niet mee eens, die zegt dat gesloten systemen nog lang niet de norm zijn!
Ergens zit een AI te liegen!
Zal ik GROK vragen ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Google is het daar niet mee eens, die zegt dat gesloten systemen nog lang niet de norm zijn!
Ergens zit een AI te liegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |