abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221096516
En doorrrrrkoken maar... :Y)

in het vorige topic kwam dit bordje voorbij
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221096526
Over een uurtje komt oma langs, dus nog niet geluncht. Zaterdag, dus denk dat ze balkenbrij heeft :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221096698
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
Over een uurtje komt oma langs, dus nog niet geluncht. Zaterdag, dus denk dat ze balkenbrij heeft :9
Jij liever dan ik. :r

Ik hou het met deze tempies liever op een licht verteerbare soep. En eventueel wat gekookte aardappels of rijst met wat groenten en een stukje vis.
pi_221096707
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
Over een uurtje komt oma langs, dus nog niet geluncht. Zaterdag, dus denk dat ze balkenbrij heeft :9
Balkenbrij is een typisch najaarsgerecht. Herfst of winter dus.
Neem dat mensje mee naar een leuk tentje met licht verteerbare gerechten.
Tosti ham-kaas-ananas of zo.
pi_221096743
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij liever dan ik. :r

Ik hou het met deze tempies liever op een licht verteerbare soep. En eventueel wat gekookte aardappels of rijst met wat groenten en een stukje vis.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Balkenbrij is een typisch najaarsgerecht. Herfst of winter dus.
Neem dat mensje mee naar een leuk tentje met licht verteerbare gerechten.
Tosti ham-kaas-ananas of zo.
Qua temperatuur maakt het niet uit met de airco hier. :9 Ik vind het door het hele jaar heerlijk.

Op een broodje met wat gekarameliseerde appel is best fris. Als oma langs komt, bepaalt oma wat we allemaal eten :+ Heb ik helemaal niets over te zeggen. Weet overigens niet zeker of het balkenbrij wordt, maar vorige week en de week daarvoor wel.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221096755
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:38 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
Qua temperatuur maakt het niet uit met de airco hier. :9 Ik vind het door het hele jaar heerlijk.

Op een broodje met wat gekarameliseerde appel is best fris. Als oma langs komt, bepaalt oma wat we allemaal eten :+ Heb ik helemaal niets over te zeggen. Weet overigens niet zeker of het balkenbrij wordt, maar vorige week en de week daarvoor wel.
Mijn oma leeft niet meer. :')
pi_221096762
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:38 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
Qua temperatuur maakt het niet uit met de airco hier. :9 Ik vind het door het hele jaar heerlijk.

Op een broodje met wat gekarameliseerde appel is best fris. Als oma langs komt, bepaalt oma wat we allemaal eten :+ Heb ik helemaal niets over te zeggen. Weet overigens niet zeker of het balkenbrij wordt, maar vorige week en de week daarvoor wel.
Jouw oma is knettergek. Dat zij met deze temperaturen een typisch herfstgerecht gaat maken.
Ik hoop echt dat jij geen misbruik maakt van die arme oude schat.
pi_221096892
Dubbele espresso's gedronken en daarna pistache gelato en pistache sorbet :9~



Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_221097494
Koude gegrilde kippenpoten van de poelier :9

Iets warms trek ik niet met dit weer :P
pi_221098016
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:12 schreef littlemindy het volgende:
Koude gegrilde kippenpoten van de poelier :9

Iets warms trek ik niet met dit weer :P
Heerlijk! Koude kip is een van mijn favorieten

O.T. Hier aan het pitsen van meloenen en ananas :9
Salade gemaakt daarmee, met wat munt & citroenmelisse en een scheutje gembersiroop
Vanavond bbq met currywurst op een broodje, met gebakken uien en zuurkool
Kartoffelsalat en fruitsalade erbij en voor de vleesliefhebber nog losse hamburgers met sausjes
pi_221098220
Kipquiche vd poelier :9

pi_221099087
pi_221099282
Gewoon een VGA: prei, champignons, aardappel en vegagedoe
De krieltjes waren in de bonus, dus lekker voor gegaan

  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:08:48 #14
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221099362
Net thuis aangekomen na 2 weken Frankrijk. Hou het bij sandwiches
pi_221099445
Broodje döner kip met sla en sausjes :9~ :9~
@golfer een broodje lamsshoarma met sausjes. :9
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:29:57 #16
370431 drakin
vurig typje
pi_221100501
Broccolisoep met rode tonijn

En komkommersalade
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:30:01 #17
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_221100502


Kippenvleugeltjes gemarineerd in Gochujang pasta.
Gegeten met verse friet.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_221102727
Gezellig ge-bbq--ed
Broodjes currywurst met zuurkool en mosterduien
Kartoffelsalat, met o.a. radijsjes en radijsblad
Fruitsalade
Mijn familie heeft genoten en zich volgegeten :D

De currysaus was zeer geslaagd, was naar een recept van die bebaarde Binnenstebuiten-kok
Met verse tomaten, dus nog een tikje gezond ook
pi_221107678
Twee lekkere boterhammen met vegapaté, een kop thee en een kop koffie
  zondag 21 juni 2026 @ 13:03:40 #20
370431 drakin
vurig typje
pi_221108322
Gister dulce de leche ijs gemaakt, nu aan het 2e ijsje ervan
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_221108656
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jouw oma is knettergek. Dat zij met deze temperaturen een typisch herfstgerecht gaat maken.
Ik hoop echt dat jij geen misbruik maakt van die arme oude schat.
Het was uiteindelijk aardappelsalade en worst, geen balkenbrij ;(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221109595
Vanavond dijsaté, Japanse wokgroenten en glasnoedels met teriyaki.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 21 juni 2026 @ 16:30:05 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221109967
Vanavond uit eten bij een, voor ons, onbekend restaurant in Haarlem. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 21 juni 2026 @ 16:31:10 #24
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221109971
Kippenvlerken met aardappels uit de oven, salade, Tzaziki en ijs na
pi_221110231
De bbq gaat weer aan, overgebleven runderburgers gaan erop
Met kartoffelsalat en fruitsalade en overgebleven currysaus
pi_221110442
Aardappels, paprika, champignons, en vegadingetjes. Was erg lekker. Zoals altijd veel knoflook en voor de verandering eens mijn kruidenkastje erbij genomen en Italiaanse kruiden erover gedaan. Smullen :9

pi_221111413
Paar gekookte eitjes voor tijdens het voetbal kijken
pi_221111488


Koud oplepelen uit het blik, want het is te warm voor een warme soep ;(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221114852


Ontbijt, bakje alpro nature met aardbeien en griekse honing
pi_221115320
Bonenballetjes uit de airfryer
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:52:05 #32
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221117254
Godsamme echt elke keer, vrijdag kogelbiefstukjes gehaald omdat ik daar zo'n zin in had, en gewoon niet naar de prijs gekeken. Maar nu zijn ze in de bonus :r
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:53:56 #33
511221 Hetekip
Depressief
pi_221117259
Broodje kroket
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221117542
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 05:56 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]

Ontbijt, bakje alpro nature met aardbeien en griekse honing
[ afbeelding ]
Wauw jij hebt een heel tof kopje O+
  maandag 22 juni 2026 @ 14:04:18 #35
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_221117638


Broodje filet americain met ei en ui.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_221118008
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wauw jij hebt een heel tof kopje O+
Dankje wel grappig, geen idee hoe ik eraan ben gekomen eigenlijk.
Waarschijnlijk een keer van mijn werk meegenomen.

Tijd voor een ijsje, tis een groene dubbellikker geworden.

Vanavond waarschijnlijk gebakken aardappeltjes, groenteloempiaatjes, spekjes, tomaat, komkommer
  maandag 22 juni 2026 @ 14:41:37 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221118051
Spaghetti met garnalen en kerstomaten
  maandag 22 juni 2026 @ 15:19:35 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221118298
Nu: een mini broodje hamburger van de AH. :9 :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 22 juni 2026 @ 15:20:34 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221118301
Vanavond worden het weer eens de gehaktballen van de Librije, met daarbij botersla, komkommer en cherrytomaten met een vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221118509
Ik maak een rodekoolsalade, met appel, wortel en noten/pitten en druiven dus die ik nog vond
Op de bbq een paar worstjes en shaslicks

En een maiskolf :9

Toetje honingmeloen

Voorbereidingsfoto



[ Bericht 22% gewijzigd door Kanaroe op 23-06-2026 15:20:36 ]
pi_221119708
Het is weer maandag dus AGV. Dit keer met een kippenpoot naturel van Kippie uit de oven.

pi_221119805
quote:
88s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:20 schreef golfer het volgende:
Vanavond worden het weer eens de gehaktballen van de Librije, met daarbij botersla, komkommer en cherrytomaten met een vinaigrette. :Y)


:9
pi_221121407
Gebakken aardappeltjes met spek en ui, peultjes uit de tuin en een spekburger. :9
Morgen ouderwetse macaroni met ui, prei en smac met ketchup. Soms moet dat gewoon, zoals mijn oma vroeger maakte. :)
pi_221121553


Toetje. Zoete aardappel met vanilleyoghurt, ui, paprika en mayo :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:14:35 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221126223
Vanmiddag als tussendoortje: kreeftenbisque met een scheutje cognac en daarin wat rivierkreeftjes. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:15:50 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221126233
En vanavond maak ik weer eens de paella van Gordon Ramsay, aangevuld met een paar gebakken rode Argentijnse garnalen. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221127727
Om een of andere duistere reden stond de viskraam er vandaag niet, had zo'n zin in een koud visbuffetje :{
Daarom bij de naastgelegen Jumbo nog maar eens een paar pokébowls gekocht voor vanavond :9

  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:54:03 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221128190
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:29 schreef Kanaroe het volgende:
Om een of andere duistere reden stond de viskraam er vandaag niet, had zo'n zin in een koud visbuffetje :{
Misschien heeft die duistere reden wel hiermee te maken:
quote:
Marktkooplieden proberen groenten en vis vers te houden
Voor marktkooplieden in Rotterdam zijn deze buitentemperaturen verre van ideaal. Visboer Hassan heeft twee keer zoveel ijs nodig om te zorgen dat de vis goed blijft, zegt hij bij regionale omroep Rijnmond. "De vis moet vers blijven." Ook sluit hij zijn kraam vandaag waarschijnlijk wat eerder. "Als het erg warm is, gaan we om 15.00 uur inpakken."

Morgen en overmorgen wordt het waarschijnlijk nog warmer en daar valt mogelijk niet meer tegenop te koelen. "In verband met de hitte gaan we misschien een paar dagen niet op de markt staan."

Soerish staat met zijn groenten op de markt in het centrum in Rotterdam. Ook hij neemt maatregelen om zijn koopwaar vers te houden. "Ik houd het zo lang mogelijk in de koelcel. Het ligt zo kort mogelijk in de kraam, dan gaat het goed. Wat niet verkoopt, gaat snel weer de koelcel in."
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221128639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:54 schreef golfer het volgende:

[..]
Misschien heeft die duistere reden wel hiermee te maken:
[..]

Ja, dat zou kunnen, en terecht ook

Ze hebben wel een supersjieke kraam, staan er 's morgens
Maar ze zijn wel eens vaker zomaar afwezig in mijn dorp
Ach ja, luxeproblemen :)
pi_221128664
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:15 schreef golfer het volgende:
En vanavond maak ik weer eens de paella van Gordon Ramsay, aangevuld met een paar gebakken rode Argentijnse garnalen. :Y)
:9
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:05:15 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_221129059
Maandmenu van de Chinees.

Morgen ergens uit eten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:32:41 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221129610
Pizza Pollo. Na een treinreis van 7u maakt het ook allemaal niet meer uit :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:22:57 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221130310
Grote gemengde salade met daarop gegrilde scherpe kip en een joghurt knoflook dressing
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:14:45 #54
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_221131549
Kip schnitzel en citroen-knoflook spaghetti alfredo

https://www.youtube.com/shorts/k-hRPYqMHZo
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_221131791
Gezwommen vanavond en hapjes/avondeten op de boot O+
Kaas, vleeswaren, gevulde eieren, stokbrood en crackers, zoute pinda's, watermeloen, kersen, komkommer en tomaatjes.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_221132004
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezwommen vanavond en hapjes/avondeten op de boot O+
Kaas, vleeswaren, gevulde eieren, stokbrood en crackers, zoute pinda's, watermeloen, kersen, komkommer en tomaatjes.
Op de boot! Doe maar sjiek :9
Gevulde eitjes, heerlijk met dit weer
pi_221133850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Op de boot! Doe maar sjiek :9
Gevulde eitjes, heerlijk met dit weer
Een gewoon bootje van ouders maar wel genieten :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:46:24 #58
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221133973
Koffie c_/ en een banaan...
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_221136476
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:35:40 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221136616
We waren in IJmuiden en hebben daar een vers harinkje genuttigd bij De Dolfijn.

Nu weer kreeftenbisque met een scheutje cognac en rivierkreeftjes. :9 w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:37:12 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221136662
Vanavond wordt het gazpacho met daarbij wat kibbeling vanuit IJmuiden. :9

[ Bericht 26% gewijzigd door golfer op 24-06-2026 14:59:59 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221136848
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:30 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
?
pi_221136851
Kersen en een stuk watermeloen :9
Fruithapje :D
pi_221136880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:47 schreef Blues het volgende:

[..]
?
Frisdrank

Vanavond ook gazpacho en een broodje kip
pi_221137198
Hier staat wat kip te marineren in knoflook, citroensap, gerookt paprikapoeder en pul biber
Straks op een broodje met wat koolsla
Meloen of ijsje na

Sterkte met de hitte mensen ^O^
pi_221138136
Ik had nog wat tzatziki :)
pi_221138180
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:52 schreef Karzai het volgende:

[..]
Frisdrank

Vanavond ook gazpacho en een broodje kip
Oh je foto deed t ff niet bij mij, vandaar ^O^
pi_221138187
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het gazpacho met daarbij wat kibbeling vanuit IJmuiden. :9

:9 :9 :9
pi_221138361
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:19 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
:9 :9 :9
Van die visjuwelier??
pi_221138365
Kip mango pastasalade, rundvleeslaatje en Italiaanse salade.
pi_221138369


Was lekker :9
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:40:55 #72
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221138787
Geen zin om een gasfornuis, airfryer of oven aan te zetten nu.

Dus ben een half bakje rundvleessalade aan het eten, met 2 gerookte haringen, en een stuk honingmeloen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:46:48 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_221138849
Turkse durumwrap met salade, punt

Wat een helleweer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_221138914
Piccolino's, tomaat en een Cinnamon Poptart :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:06:09 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221139035
Zelfgemaakt bananenijs:

:9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221139307
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
Piccolino's, tomaat en een Cinnamon Poptart :9
[ afbeelding ]
Oei, die ben je vergeten op tijd uit de oven te halen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_221139329
Val weer mn ouders lastig maar die wonen bij een fijne plas. Ik kreeg gekookte nieuwe aardappels met schil, kroten en gebakken uien (allemaal van de boer), gehaktbal en komkommersalade.
Toe karamelijsje.

En nu aan het zwemmen en puzzelen. Water en thee mee en gesneden appels en meloen, druiven en ananas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_221139386
Een Griekse salade met stokbrood
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:06:03 #79
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221139580
Het is nog steeds 30°C en de mussen vallen dood van het dak maar ik zit aan de aardappels met rode kool en appelmoes. Daarbij een kipsatéschnitzel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:14:52 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221139734
Nu een bak met lekkere frisse stukken watermeloen. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221139974
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Oei, die ben je vergeten op tijd uit de oven te halen.
2 minuten langer in de airfryer. Worden ze krokanter van. Vind ik lekkerder
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221142369
pi_221142507
Lunchpakket, ik haal er zo nog een paar croissantjes bij
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:45:13 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221144650
Hardgekookt ei, nespresso, koud water, mangosap.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:19:28 #86
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221144886
gister een pitabroodje met wat kipshoarma wat ik nog over had.
Vandaag een koude pastasalade, hell no dat ik de oven of airfryer ga aanzetten :N
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221144976
Ik maak vandaag een salade van restjes groenten (mais, ijsbergsla, tomaat, komkommer, avocado) en heb eventueel ook nog wat huzarensalade over.
Daarbij schnitzels en voor de peuter een "schnitzel met pindakaas" (saté dus), met daarbij aardappelpartjes.
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:37:20 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221145428
Nu, als tussendoortje, de rest van de gazpacho. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:39:26 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221145435
Vanavond wordt het voor mij een kilo verse nieuwe mosselen.
En voor B. wordt het kaasfundue.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:04:32 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221146866
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het voor mij een kilo verse nieuwe mosselen.

Het bleek 1,8 kilo te zijn. Wel nog vrij kleine mossels, maar weer erg smakelijk.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:06:00 #91
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221146880
Pizza :Y)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:49:50 #92
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221147236
Serano met suikermeloen portie hoofdgerecht
Diverse kazen meegenomen uit Frankrijk
pi_221147288
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:04 schreef golfer het volgende:

[..]
Het bleek 1,8 kilo te zijn. Wel nog vrij kleine mossels, maar weer erg smakelijk.

[ link | afbeelding ]
las dat het seizoen vanaf juli tot april is

ik bak zo wat aardappeltjes en maak er een salade bij :)
pi_221147351
Lekker koud 'visbuffetje' gegeten, met paksoisalade en brood
Gerookte zalm, nieuwe haring, gerookte forel en octopusarmpjes in olie
Honingmeloen geslacht als toetje



[ Bericht 5% gewijzigd door Kanaroe op 25-06-2026 19:18:10 ]
pi_221147368
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het voor mij een kilo verse nieuwe mosselen.
En voor B. wordt het kaasfundue.
Ik zou het een moeilijke keuze vinden, kaasfondue of mosselen
Allebei heerlijk
pi_221147598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:09 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ik zou het een moeilijke keuze vinden, kaasfondue of mosselen
Allebei heerlijk
Doop je mosselen in de kaasfondue.
pi_221147626
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het voor mij een kilo verse nieuwe mosselen.
En voor B. wordt het kaasfundue.
Ze zien je graag komen bij die visjuwelier! O+ O+
pi_221147646
Pizza van de pizzajuwelier
pi_221147688
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:34 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Doop je mosselen in de kaasfondue.
Geen gek idee :!
En dan even onder de grill, dan heb je gegratineerde mosselen
pi_221147873


Chicken Udon noodles gekocht. Die 2 gram kip die erin zit, is iig wel op smaak...
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221147950
Voor mij geen mosselen..mijn 'snelle' kaasfondue uit een pak was weer lekker, alleen wat brood en groente erbij :9


pi_221152710
koffie, water
paar hapjes griekse yoghurt en een sinaasappel

naar het werk neem ik een bakje watermeloen mee en 2 boterhammen met beenhamsalade

vanavond soep uit een zak, brood en een stinkkaasje :9 :Y)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')