Ja lekker man!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Kapucijners met spek. Het is heerlijk en voedzaam en in een vloek en een zucht klaar. Mijn schema was in de prut omdat er een DPD-afleverjurk geen zin had om mijn pakket af te leveren. Dat soort grappen kosten me twee uur. Uiteindelijk kan ik het zelf op gaan halen. Wat een service weer.
Mmmm, en dan vooral de 'veldertjes' van Hak, met een rauw geel uitje en uitgebakken spekjes!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Kapucijners met spek. Het is heerlijk en voedzaam en in een vloek en een zucht klaar. Mijn schema was in de prut omdat er een DPD-afleverjurk geen zin had om mijn pakket af te leveren. Dat soort grappen kosten me twee uur. Uiteindelijk kan ik het zelf op gaan halen. Wat een service weer.
Ja Hak!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:35 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Mmmm, en dan vooral de 'veldertjes' van Hak, met een rauw geel uitje en uitgebakken spekjes!
Dat is heerlijk. Met uien en azijn.quote:
Oh heerlijk man, zeker met het weer van vandaag, lekker!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:17 schreef sigme het volgende:
Zo heerlijk, bessentijd. Walnoten zijn van afgelopen herfst en de appelmoes uit de diepvries ook.
[ afbeelding ]
Het warme eten was misschien niet erg fotogeniek maar wel lekker. Bloemkool, gehakt, pindasaus.
[ afbeelding ]
Hell yeah dat klinkt fantastisch!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:49 schreef Kanaroe het volgende:
Onverwachte gast, naar de snackbar gefietst
Voor mij een broodje hamburger met kaas en spek, en friet meegepitst van de disgenoten
En een bosje radijs erbij
Nu net stokbroodjes gezond gemaakt en in folie gerold, morgen supervroeg op om ergens te gaan wandelen
Ontbijt in de natuur, mmmm![]()
Ontiegelijk jaloers op je @Karzaiquote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:02 schreef Karzai het volgende:
Gezellig hier in Helsinki overal feestjes met live muziek.
Ben op een markt beland, mijn eerste maaltijd hier, mixed reindeer
[ afbeelding ]
Zit ook bij een Engelse pub met een groot glas bier, wat grappigste vind tot nu is dat die Finnen allemaal braaf voor een rood voetgangerslicht blijven staan zonder dat er iets aankomtquote:
Je ze zijn heel netjes (tenzij ze ladderzat zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit ook bij een Engelse pub met een groot glas bier, wat grappigste vind tot nu is dat die Finnen allemaal braaf voor een rood voetgangerslicht blijven staan zonder dat er iets aankomt
Zag ooit het gegeven over Finnen, dat zo introvert zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit ook bij een Engelse pub met een groot glas bier, wat grappigste vind tot nu is dat die Finnen allemaal braaf voor een rood voetgangerslicht blijven staan zonder dat er iets aankomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |