Ziet er meestal lekkerder uit dan het is...quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
5/10
Die edamame past helemaal niet, maar ja dan kan je stoer doen met de grammen proteine. Verder beetje flauw, heb er wat druppels vissaus en sriracha erin, dan is het nog beetje oké. Het is ook een hele grote schaal die halfvol zit, dus die is beetje onnodig ruimte aan het innemen in mijn vriezer. En dan kost die ook nog ¤6,79, gelukkig had ik het met 50% gekocht tijdje geleden.
[ afbeelding ]
Ja is gewoon een diepvriesmagnetronmaaltijdquote:Op donderdag 2 juli 2026 18:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er meestal lekkerder uit dan het is...
Moet dit in de magnetron ofzo?
Omg die saladequote:Op donderdag 2 juli 2026 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
Rauwe Rode bietensalade, met appel, geitenkaas, gerookte kipfilet, pecannoten, sinaasappeldressing, verse tijm en bieslook en een rand van romainesla
Met een broodje en roomboter
Toetje: paar bolletjes ijs
[ link | afbeelding ]
Was ook erg lekker, waren zomerbietjes vers uit de grondquote:Op donderdag 2 juli 2026 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omg die saladeziet er zo lekker uit. Eetsmakelijk
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 19:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Was ook erg lekker, waren zomerbietjes vers uit de grond
Ik moest lachen om jouw foto![]()
Goed maaltje met pinda overload haha, leuk
Leuk, de Finse cuisine gewoon hier op Fok!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:00 schreef Karzai het volgende:
Koffie
[ afbeelding ]
Ik ga morgen 4 dagen naar Helsinki, hoop wat lekkere Finse hapjes te kunnen posten
Oh wat tof! Mocht ik je nog tips kunnen geven, DM me maarquote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:00 schreef Karzai het volgende:
Koffie
[ afbeelding ]
Ik ga morgen 4 dagen naar Helsinki, hoop wat lekkere Finse hapjes te kunnen posten
Tips zijn altijd welkom, ben nu even op werk en zit mobiel dan is dm lastig meteen dikke vingersquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh wat tof! Mocht ik je nog tips kunnen geven, DM me maar
Heel erg veel plezier gewenst! Heerlijke stad en prachtig raar volk![]()
Gaaf, ben benieuwd wat je gaat eten daar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:00 schreef Karzai het volgende:
Koffie
[ afbeelding ]
Was heel lekker.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:54 schreef Blues het volgende:
Het is vrijdag, dus ik kook
Beetje vroeg gegeten.
Ik maakte wraps met in ketjap gebakken kipdijfilet, sambal badjak, mayonaise, kropsla, taugé, komkommer, gebakken uitjes.
![]()
[ link | afbeelding ]
Wow dat is een mooie fotoquote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:54 schreef Blues het volgende:
Het is vrijdag, dus ik kook
Beetje vroeg gegeten.
Ik maakte wraps met in ketjap gebakken kipdijfilet, sambal badjak, mayonaise, kropsla, taugé, komkommer, gebakken uitjes.
![]()
[ link | afbeelding ]
En niet te vergeten, erg lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Kapucijners met spek. Het is heerlijk en voedzaam en in een vloek en een zucht klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |