Hoe smaakte die salade, Blues? Voor herhaling vatbaar? Lijkt me lekker met die warmte….quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:55 schreef Blues het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)rsen-van-hugo-kennis
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja echt heerlijk!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:16 schreef Smallish het volgende:
[..]
Hoe smaakte die salade, Blues? Voor herhaling vatbaar? Lijkt me lekker met die warmte….
Heel vervelend als die het niet meer doet, en zeker nu.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Het is gigantisch behelpen hier, de koelkast heeft de hittegolf niet overleefd. Dus een zakje sla, wat kant en klaar hamburgers en wat brood. Jeetje, ding was pas drie jaar oud. Het ergste vind ik nog eigenlijk dat ik geen koud water heb of ijsblokjes voor in de cola.
We komen er wel overheen, de nieuwe is in aantocht. Ik heb heel erg veel weg moeten gooien uit de vriezer, dat doet wel pijn, maar ja, zo is het nou eenmaal. Tip: koop geen Liebherr.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel vervelend als die het niet meer doet, en zeker nu.
Ik had een salade met warme geitenkaas, cranberries, pecannoot, ei en honing-chilidressing
Balen voor jequote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Het is gigantisch behelpen hier, de koelkast heeft de hittegolf niet overleefd. Dus een zakje sla, wat kant en klaar hamburgers en wat brood. Jeetje, ding was pas drie jaar oud. Het ergste vind ik nog eigenlijk dat ik geen koud water heb of ijsblokjes voor in de cola.
Wat voor stuk vlees is dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:19 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weet alleen nog niet welke van die twee flessen opengaat, waarschijnlijk de Barolo.
Ossenhaas.quote:
Helemaal into de pokebowls in enequote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:12 schreef Kanaroe het volgende:
Kant-en-klare Pokébowl met gefrituurde garnalen
En de lekkerste mango ever van de groentejuwelierkraam![]()
De marktman heeft niks gelogen: ik vroeg hem waarom de mango's en ananas 2x zo duur waren als in de supermarkt, hij zei: Als je deze geproefd hebt weet je waarom, en dan wil je niks anders meer
Pokebowl's zijn wel een uitkomst met deze temperaturen inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helemaal into de pokebowls in ene
Mango's, zo fijn he![]()
Heb enorme van de markt waaronder 4 rijpe voor vandaag en morgen. Vandaag eerste 2 + aardbeien en een gûûûd ijsje (Griekse yoghurt framboos) als toetje.
Eten was Flying Dutch burgers. Zijn burgers met grote schijven gebakken ui als broodje. Met cocktail- en knoflooksaus, tomaat en boerengraskaas. Daarbij zoete aardappelfriet uit de Airfryer
Leuk! Ik heb het ook overgenomen, de mangoliefde, en is al enige tijd mijn favoriet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Pokebowl's zijn wel een uitkomst met deze temperaturen inderdaad![]()
Mango heb ik helemaal herontdekt, zoon heeft het van zijn vriendin overgenomen, en vervolgens mij ook aangestoken met mangoliefde
Ooeh, die burger van jou klinkt heerlijk; ui, vlees en kaas
Lekker koolhydraatarm![]()
Kun je daar goed doorheen bijten, zo'n uienschijf?
Welkom terug in het kikkerlandjequote:Op maandag 29 juni 2026 09:25 schreef Molo het volgende:
Terug in het land der niet meer oververhitte levenden![]()
Koffie en nog een koffie. Straks stuk overgebleven pizza als brunch, waarom ook niet![]()
Vanavond verse pasta met gebakken tomaatjes en buffelmozzarella
Nee ik was gewoon in Nederlandquote:Op maandag 29 juni 2026 10:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Welkom terug in het kikkerlandje
Hmmz, lekker diner-idee
Aha, ondergedoken gezetenquote:Op maandag 29 juni 2026 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon in Nederlandmaar ik functioneer gewoon echt niet met die hitte
, vandaag daarentegen is het goddelijk lekker weer
Gelukkig ben je er nog/weerquote:Op maandag 29 juni 2026 09:25 schreef Molo het volgende:
Terug in het land der niet meer oververhitte levenden![]()
Koffie en nog een koffie. Straks stuk overgebleven pizza als brunch, waarom ook niet![]()
Vanavond verse pasta met gebakken tomaatjes en buffelmozzarella
Geniet er van jongen.quote:
Omg dat ziet er lekker uitquote:Op maandag 29 juni 2026 18:42 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Spiezen met grote gamba's
En maiskolven
Salade van paprika, komkommer en mango
Spiezen met kipdijfilet en satésaus
Spiezen van bacon, entrecote en bavette
Erbij een ijskoud coronabiertje met limoen
En 1 groene olijfquote:Op maandag 29 juni 2026 20:21 schreef Kanaroe het volgende:
Geīnspireerd door @:Molo ; gebakken tomaten/padrons/romatomaatjes/6 tenen knoflook/kruiderij en penne met burrata![]()
[ link | afbeelding ]
En wat repen romaine sla ook nog
Fijn bakkertje!quote:Op maandag 29 juni 2026 12:52 schreef golfer het volgende:
Klassiek broodje beenham van Oscar in Bloemendaal.
Maar wel duur. 7 euro voor een belegd broodje. En voor 3 pastel de natas betaal je 6,50.quote:
Als ik zo op de Website kijk is het dan ook een bakker en geen afbakker of poedermix aanroerder (wat het gros van wat zich bakker noemt in waarheid zijn)quote:Op maandag 29 juni 2026 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel duur. 7 euro voor een belegd broodje. En voor 3 pastel de natas betaal je 6,50.
Klopt. Ze maken alles zelf.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als ik zo op de Website kijk is het dan ook een bakker en geen afbakker of poedermix aanroerder (wat het gros van wat zich bakker noemt in waarheid zijn)
Zijn normale prijzen tegenwoordigquote:Op maandag 29 juni 2026 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel duur. 7 euro voor een belegd broodje. En voor 3 pastel de natas betaal je 6,50.
Lekker hoor! Prima simpel te eten als je goeie ingrediënten hebtquote:Op maandag 29 juni 2026 20:21 schreef Kanaroe het volgende:
Geīnspireerd door @:Molo ; gebakken tomaten/padrons/romatomaatjes/6 tenen knoflook/kruiderij en penne met burrata![]()
[ link | afbeelding ]
En wat repen romaine sla ook nog
Is onddrtussen ook in Frankrijk meer uitzondering dan de regel. Van de 6 verschillende bakkers die we bezochten waren er maar 2 die hun Croissants zelf gemaakt hadden (waren Met afstand de lekkerste ook)quote:
Hema heeft dit.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:39 schreef Mikeytt het volgende:
snoeppot van oma gehad, dus een flink handje gepakt als snack. Geen idee waar ze dit koopt, maar is heerlijk
[ afbeelding ]
Oh? Wist wel dat ze die boterwafeltjes hadden. Thanks, zal eens kijkenquote:
klassieke snoep mix 1kg - HEMA https://share.google/JeAOfBTrSiH0IOjUvquote:Op maandag 29 juni 2026 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh? Wist wel dat ze die boterwafeltjes hadden. Thanks, zal eens kijken
Ze mogen dit ook wel gaan verkopen bij de AH
Tijd (die het kost om een desembrood te maken) is ook geld natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2026 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk dagje om te fietsen, enjoy!quote:
Ben gewoon aan het werk maar had even een tussenstop gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk dagje om te fietsen, enjoy!
Ik zit hier crackertjes te eten, zo maar dumplings maken. Is iets vullender
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:07 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het het restant van de mango-komkommer-rodepaprika salade, aangevuld met geroosterde maiskorrels en cherrytomaatjed en daarbij eten we gebraden handgehakte biefstukjes van onze dorpsjuwelier slager/traiteur met zwarte knoflook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |