Ossenhaas.quote:
Helemaal into de pokebowls in enequote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:12 schreef Kanaroe het volgende:
Kant-en-klare Pokébowl met gefrituurde garnalen
En de lekkerste mango ever van de groentejuwelierkraam![]()
De marktman heeft niks gelogen: ik vroeg hem waarom de mango's en ananas 2x zo duur waren als in de supermarkt, hij zei: Als je deze geproefd hebt weet je waarom, en dan wil je niks anders meer
Pokebowl's zijn wel een uitkomst met deze temperaturen inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helemaal into de pokebowls in ene
Mango's, zo fijn he![]()
Heb enorme van de markt waaronder 4 rijpe voor vandaag en morgen. Vandaag eerste 2 + aardbeien en een gûûûd ijsje (Griekse yoghurt framboos) als toetje.
Eten was Flying Dutch burgers. Zijn burgers met grote schijven gebakken ui als broodje. Met cocktail- en knoflooksaus, tomaat en boerengraskaas. Daarbij zoete aardappelfriet uit de Airfryer
Leuk! Ik heb het ook overgenomen, de mangoliefde, en is al enige tijd mijn favoriet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Pokebowl's zijn wel een uitkomst met deze temperaturen inderdaad![]()
Mango heb ik helemaal herontdekt, zoon heeft het van zijn vriendin overgenomen, en vervolgens mij ook aangestoken met mangoliefde
Ooeh, die burger van jou klinkt heerlijk; ui, vlees en kaas
Lekker koolhydraatarm![]()
Kun je daar goed doorheen bijten, zo'n uienschijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |