abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221096516
En doorrrrrkoken maar... :Y)

in het vorige topic kwam dit bordje voorbij
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221096526
Over een uurtje komt oma langs, dus nog niet geluncht. Zaterdag, dus denk dat ze balkenbrij heeft :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221096698
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
Over een uurtje komt oma langs, dus nog niet geluncht. Zaterdag, dus denk dat ze balkenbrij heeft :9
Jij liever dan ik. :r

Ik hou het met deze tempies liever op een licht verteerbare soep. En eventueel wat gekookte aardappels of rijst met wat groenten en een stukje vis.
pi_221096707
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
Over een uurtje komt oma langs, dus nog niet geluncht. Zaterdag, dus denk dat ze balkenbrij heeft :9
Balkenbrij is een typisch najaarsgerecht. Herfst of winter dus.
Neem dat mensje mee naar een leuk tentje met licht verteerbare gerechten.
Tosti ham-kaas-ananas of zo.
pi_221096743
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij liever dan ik. :r

Ik hou het met deze tempies liever op een licht verteerbare soep. En eventueel wat gekookte aardappels of rijst met wat groenten en een stukje vis.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Balkenbrij is een typisch najaarsgerecht. Herfst of winter dus.
Neem dat mensje mee naar een leuk tentje met licht verteerbare gerechten.
Tosti ham-kaas-ananas of zo.
Qua temperatuur maakt het niet uit met de airco hier. :9 Ik vind het door het hele jaar heerlijk.

Op een broodje met wat gekarameliseerde appel is best fris. Als oma langs komt, bepaalt oma wat we allemaal eten :+ Heb ik helemaal niets over te zeggen. Weet overigens niet zeker of het balkenbrij wordt, maar vorige week en de week daarvoor wel.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221096755
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:38 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
Qua temperatuur maakt het niet uit met de airco hier. :9 Ik vind het door het hele jaar heerlijk.

Op een broodje met wat gekarameliseerde appel is best fris. Als oma langs komt, bepaalt oma wat we allemaal eten :+ Heb ik helemaal niets over te zeggen. Weet overigens niet zeker of het balkenbrij wordt, maar vorige week en de week daarvoor wel.
Mijn oma leeft niet meer. :')
pi_221096762
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:38 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
Qua temperatuur maakt het niet uit met de airco hier. :9 Ik vind het door het hele jaar heerlijk.

Op een broodje met wat gekarameliseerde appel is best fris. Als oma langs komt, bepaalt oma wat we allemaal eten :+ Heb ik helemaal niets over te zeggen. Weet overigens niet zeker of het balkenbrij wordt, maar vorige week en de week daarvoor wel.
Jouw oma is knettergek. Dat zij met deze temperaturen een typisch herfstgerecht gaat maken.
Ik hoop echt dat jij geen misbruik maakt van die arme oude schat.
pi_221096892
Dubbele espresso's gedronken en daarna pistache gelato en pistache sorbet :9~



Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_221097494
Koude gegrilde kippenpoten van de poelier :9

Iets warms trek ik niet met dit weer :P
pi_221098016
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:12 schreef littlemindy het volgende:
Koude gegrilde kippenpoten van de poelier :9

Iets warms trek ik niet met dit weer :P
Heerlijk! Koude kip is een van mijn favorieten

O.T. Hier aan het pitsen van meloenen en ananas :9
Salade gemaakt daarmee, met wat munt & citroenmelisse en een scheutje gembersiroop
Vanavond bbq met currywurst op een broodje, met gebakken uien en zuurkool
Kartoffelsalat en fruitsalade erbij en voor de vleesliefhebber nog losse hamburgers met sausjes
pi_221098220
Kipquiche vd poelier :9

pi_221099087
pi_221099282
Gewoon een VGA: prei, champignons, aardappel en vegagedoe
De krieltjes waren in de bonus, dus lekker voor gegaan

  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:08:48 #14
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221099362
Net thuis aangekomen na 2 weken Frankrijk. Hou het bij sandwiches
pi_221099445
Broodje döner kip met sla en sausjes :9~ :9~
@golfer een broodje lamsshoarma met sausjes. :9
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:29:57 #16
370431 drakin
vurig typje
pi_221100501
Broccolisoep met rode tonijn

En komkommersalade
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:30:01 #17
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_221100502


Kippenvleugeltjes gemarineerd in Gochujang pasta.
Gegeten met verse friet.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_221102727
Gezellig ge-bbq--ed
Broodjes currywurst met zuurkool en mosterduien
Kartoffelsalat, met o.a. radijsjes en radijsblad
Fruitsalade
Mijn familie heeft genoten en zich volgegeten :D

De currysaus was zeer geslaagd, was naar een recept van die bebaarde Binnenstebuiten-kok
Met verse tomaten, dus nog een tikje gezond ook
pi_221107678
Twee lekkere boterhammen met vegapaté, een kop thee en een kop koffie
  zondag 21 juni 2026 @ 13:03:40 #20
370431 drakin
vurig typje
pi_221108322
Gister dulce de leche ijs gemaakt, nu aan het 2e ijsje ervan
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_221108656
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jouw oma is knettergek. Dat zij met deze temperaturen een typisch herfstgerecht gaat maken.
Ik hoop echt dat jij geen misbruik maakt van die arme oude schat.
Het was uiteindelijk aardappelsalade en worst, geen balkenbrij ;(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221109595
Vanavond dijsaté, Japanse wokgroenten en glasnoedels met teriyaki.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 21 juni 2026 @ 16:30:05 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221109967
Vanavond uit eten bij een, voor ons, onbekend restaurant in Haarlem. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 21 juni 2026 @ 16:31:10 #24
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221109971
Kippenvlerken met aardappels uit de oven, salade, Tzaziki en ijs na
pi_221110231
De bbq gaat weer aan, overgebleven runderburgers gaan erop
Met kartoffelsalat en fruitsalade en overgebleven currysaus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')