Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
Over een uurtje komt oma langs, dus nog niet geluncht. Zaterdag, dus denk dat ze balkenbrij heeft
Balkenbrij is een typisch najaarsgerecht. Herfst of winter dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
Over een uurtje komt oma langs, dus nog niet geluncht. Zaterdag, dus denk dat ze balkenbrij heeft
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.![]()
Ik hou het met deze tempies liever op een licht verteerbare soep. En eventueel wat gekookte aardappels of rijst met wat groenten en een stukje vis.
Qua temperatuur maakt het niet uit met de airco hier.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Balkenbrij is een typisch najaarsgerecht. Herfst of winter dus.
Neem dat mensje mee naar een leuk tentje met licht verteerbare gerechten.
Tosti ham-kaas-ananas of zo.
Mijn oma leeft niet meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Qua temperatuur maakt het niet uit met de airco hier.Ik vind het door het hele jaar heerlijk.
Op een broodje met wat gekarameliseerde appel is best fris. Als oma langs komt, bepaalt oma wat we allemaal etenHeb ik helemaal niets over te zeggen. Weet overigens niet zeker of het balkenbrij wordt, maar vorige week en de week daarvoor wel.
Jouw oma is knettergek. Dat zij met deze temperaturen een typisch herfstgerecht gaat maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Qua temperatuur maakt het niet uit met de airco hier.Ik vind het door het hele jaar heerlijk.
Op een broodje met wat gekarameliseerde appel is best fris. Als oma langs komt, bepaalt oma wat we allemaal etenHeb ik helemaal niets over te zeggen. Weet overigens niet zeker of het balkenbrij wordt, maar vorige week en de week daarvoor wel.
Heerlijk! Koude kip is een van mijn favorietenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:12 schreef littlemindy het volgende:
Koude gegrilde kippenpoten van de poelier![]()
Iets warms trek ik niet met dit weer
Het was uiteindelijk aardappelsalade en worst, geen balkenbrijquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jouw oma is knettergek. Dat zij met deze temperaturen een typisch herfstgerecht gaat maken.
Ik hoop echt dat jij geen misbruik maakt van die arme oude schat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |