Wauw jij hebt een heel tof kopjequote:Op maandag 22 juni 2026 05:56 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijt, bakje alpro nature met aardbeien en griekse honing
[ afbeelding ]
Dankje wel grappig, geen idee hoe ik eraan ben gekomen eigenlijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw jij hebt een heel tof kopje
quote:Op maandag 22 juni 2026 15:20 schreef golfer het volgende:
Vanavond worden het weer eens de gehaktballen van de Librije, met daarbij botersla, komkommer en cherrytomaten met een vinaigrette.
Misschien heeft die duistere reden wel hiermee te maken:quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:29 schreef Kanaroe het volgende:
Om een of andere duistere reden stond de viskraam er vandaag niet, had zo'n zin in een koud visbuffetje![]()
quote:Marktkooplieden proberen groenten en vis vers te houden
Voor marktkooplieden in Rotterdam zijn deze buitentemperaturen verre van ideaal. Visboer Hassan heeft twee keer zoveel ijs nodig om te zorgen dat de vis goed blijft, zegt hij bij regionale omroep Rijnmond. "De vis moet vers blijven." Ook sluit hij zijn kraam vandaag waarschijnlijk wat eerder. "Als het erg warm is, gaan we om 15.00 uur inpakken."
Morgen en overmorgen wordt het waarschijnlijk nog warmer en daar valt mogelijk niet meer tegenop te koelen. "In verband met de hitte gaan we misschien een paar dagen niet op de markt staan."
Soerish staat met zijn groenten op de markt in het centrum in Rotterdam. Ook hij neemt maatregelen om zijn koopwaar vers te houden. "Ik houd het zo lang mogelijk in de koelcel. Het ligt zo kort mogelijk in de kraam, dan gaat het goed. Wat niet verkoopt, gaat snel weer de koelcel in."
Ja, dat zou kunnen, en terecht ookquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien heeft die duistere reden wel hiermee te maken:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:15 schreef golfer het volgende:
En vanavond maak ik weer eens de paella van Gordon Ramsay, aangevuld met een paar gebakken rode Argentijnse garnalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |