abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221110442
Aardappels, paprika, champignons, en vegadingetjes. Was erg lekker. Zoals altijd veel knoflook en voor de verandering eens mijn kruidenkastje erbij genomen en Italiaanse kruiden erover gedaan. Smullen :9

pi_221111413
Paar gekookte eitjes voor tijdens het voetbal kijken
pi_221111488


Koud oplepelen uit het blik, want het is te warm voor een warme soep ;(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221114852


Ontbijt, bakje alpro nature met aardbeien en griekse honing
pi_221115320
Bonenballetjes uit de airfryer
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:52:05 #32
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221117254
Godsamme echt elke keer, vrijdag kogelbiefstukjes gehaald omdat ik daar zo'n zin in had, en gewoon niet naar de prijs gekeken. Maar nu zijn ze in de bonus :r
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:53:56 #33
511221 Hetekip
Depressief
pi_221117259
Broodje kroket
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221117542
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 05:56 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]

Ontbijt, bakje alpro nature met aardbeien en griekse honing
[ afbeelding ]
Wauw jij hebt een heel tof kopje O+
  maandag 22 juni 2026 @ 14:04:18 #35
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_221117638


Broodje filet americain met ei en ui.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_221118008
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wauw jij hebt een heel tof kopje O+
Dankje wel grappig, geen idee hoe ik eraan ben gekomen eigenlijk.
Waarschijnlijk een keer van mijn werk meegenomen.

Tijd voor een ijsje, tis een groene dubbellikker geworden.

Vanavond waarschijnlijk gebakken aardappeltjes, groenteloempiaatjes, spekjes, tomaat, komkommer
  maandag 22 juni 2026 @ 14:41:37 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221118051
Spaghetti met garnalen en kerstomaten
  maandag 22 juni 2026 @ 15:19:35 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221118298
Nu: een mini broodje hamburger van de AH. :9 :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 22 juni 2026 @ 15:20:34 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221118301
Vanavond worden het weer eens de gehaktballen van de Librije, met daarbij botersla, komkommer en cherrytomaten met een vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221118509
Ik maak een rodekoolsalade, met appel, wortel en noten/pitten en druiven dus die ik nog vond
Op de bbq een paar worstjes en shaslicks

En een maiskolf :9

Toetje honingmeloen

Voorbereidingsfoto



[ Bericht 22% gewijzigd door Kanaroe op 23-06-2026 15:20:36 ]
pi_221119708
Het is weer maandag dus AGV. Dit keer met een kippenpoot naturel van Kippie uit de oven.

pi_221119805
quote:
88s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:20 schreef golfer het volgende:
Vanavond worden het weer eens de gehaktballen van de Librije, met daarbij botersla, komkommer en cherrytomaten met een vinaigrette. :Y)


:9
pi_221121407
Gebakken aardappeltjes met spek en ui, peultjes uit de tuin en een spekburger. :9
Morgen ouderwetse macaroni met ui, prei en smac met ketchup. Soms moet dat gewoon, zoals mijn oma vroeger maakte. :)
pi_221121553


Toetje. Zoete aardappel met vanilleyoghurt, ui, paprika en mayo :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:14:35 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221126223
Vanmiddag als tussendoortje: kreeftenbisque met een scheutje cognac en daarin wat rivierkreeftjes. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:15:50 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221126233
En vanavond maak ik weer eens de paella van Gordon Ramsay, aangevuld met een paar gebakken rode Argentijnse garnalen. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221127727
Om een of andere duistere reden stond de viskraam er vandaag niet, had zo'n zin in een koud visbuffetje :{
Daarom bij de naastgelegen Jumbo nog maar eens een paar pokébowls gekocht voor vanavond :9

  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:54:03 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221128190
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:29 schreef Kanaroe het volgende:
Om een of andere duistere reden stond de viskraam er vandaag niet, had zo'n zin in een koud visbuffetje :{
Misschien heeft die duistere reden wel hiermee te maken:
quote:
Marktkooplieden proberen groenten en vis vers te houden
Voor marktkooplieden in Rotterdam zijn deze buitentemperaturen verre van ideaal. Visboer Hassan heeft twee keer zoveel ijs nodig om te zorgen dat de vis goed blijft, zegt hij bij regionale omroep Rijnmond. "De vis moet vers blijven." Ook sluit hij zijn kraam vandaag waarschijnlijk wat eerder. "Als het erg warm is, gaan we om 15.00 uur inpakken."

Morgen en overmorgen wordt het waarschijnlijk nog warmer en daar valt mogelijk niet meer tegenop te koelen. "In verband met de hitte gaan we misschien een paar dagen niet op de markt staan."

Soerish staat met zijn groenten op de markt in het centrum in Rotterdam. Ook hij neemt maatregelen om zijn koopwaar vers te houden. "Ik houd het zo lang mogelijk in de koelcel. Het ligt zo kort mogelijk in de kraam, dan gaat het goed. Wat niet verkoopt, gaat snel weer de koelcel in."
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221128639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:54 schreef golfer het volgende:

[..]
Misschien heeft die duistere reden wel hiermee te maken:
[..]

Ja, dat zou kunnen, en terecht ook

Ze hebben wel een supersjieke kraam, staan er 's morgens
Maar ze zijn wel eens vaker zomaar afwezig in mijn dorp
Ach ja, luxeproblemen :)
pi_221128664
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:15 schreef golfer het volgende:
En vanavond maak ik weer eens de paella van Gordon Ramsay, aangevuld met een paar gebakken rode Argentijnse garnalen. :Y)
:9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')