Nee ze zijn heel aardig en er lopen natuurlijk ook veel knappe blondjes rondquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:32 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Zag ooit het gegeven over Finnen, dat zo introvert zijn.
Als een Fin extrovert is, kijkt hij/zij naar jouw schoenen.
Ervaar jij dat ook zo?
Lekker bezig hosselmansquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:35 schreef Karzai het volgende:
Ben reeds weer vertrokken er is naast mijn hotel al de hele dag een Filippijnse feest gaande, even daar wat eten halen en wellicht een nieuwe bruid
Ja de vrouwen wel, de Finse mannen (die niet van Zweedse komaf zijn dan) zijn niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ze zijn heel aardig en er lopen natuurlijk ook veel knappe blondjes rond
Lekker!quote:Op zondag 5 juli 2026 07:20 schreef Karzai het volgende:
Een goed ontbijt is het halve werk, slecht weer vandaag, denk dat ik zo de boottocht maar ga doen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 5 juli 2026 11:45 schreef golfer het volgende:
Ik ben bezig om een frittata te maken volgens een recept van 'Zelfgemaakte eenvoudige recepten' op facebook.Goed gelukt en lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oh, zijn ze er weer, de Opperdoeze Rondes?quote:Op zondag 5 juli 2026 19:29 schreef 100Spokes het volgende:
Vanavond Opperdoezer Ronde, gegrilde kiphaasjes met champignons en een salade
[ afbeelding ]
Die Finse vagijn geprobeerd vanochtend, vond het niet zo lekker😋quote:Op maandag 6 juli 2026 00:22 schreef Molo het volgende:
Glas limonade om winst van Noorwegen te vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |